Ik heb een carroserie van een 19 op het oog die helemaal hard is. Maar dit betreft een 1.4. Nu heb ik zelf een 16v die motorisch goed is. Alleen carroserie is echt helemaal verrot op meerdere plekken.
Nu wil ik dus mijn Turbo motor in de 1.4 carroserie gaan zetten en alle 16v interieur en exterieur delen op gaan zetten. Maar dan zit ik met een Carroserie waar geen kentekenpapieren meer bij zijn.
Hoe zorg ik dat ik mijn 16v kenteken papieren bij de 1.4 carroserie krijg?
Mag ik de chasisnummers overzetten in de 1.4 (omkatten dus)
of moet ik langs de RDW gaan. Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik was al beetje op zoek gegaan:
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... tuigen.htm
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... tuigen.htm
chasisnummers van Carroserie.
Kun je niet gewoon het chassisnummer van de 16v overzetten en de papieren ook bij die carrosserie houden, geen kat die het weet toch? 

wat je mischien ook kan doen is zorgen dat het chasis nr van de 1.4 koets is weg gerot, dan slaan ze bij de RDW een nieuw nr in voor je. als je dan gewoon met je 16v papieren naar daar gaat slaan ze dat nr erin voor je. ben je voor een paar tientjes klaar.
heb dat al verschillende keren gezien dat een nr weg gerot is, doen ze verder helemaal niet zo moeilijk over bij de rdw. moet je wel zorgen dat je ook de andere type plaatjes enzo hebt overgezet van de 16v naar de 1.4
maar het blijft omkatten, dus als er een manier is om het legaal te doen is dat mischien wel de verstandigeste manier op het op te lossen
heb dat al verschillende keren gezien dat een nr weg gerot is, doen ze verder helemaal niet zo moeilijk over bij de rdw. moet je wel zorgen dat je ook de andere type plaatjes enzo hebt overgezet van de 16v naar de 1.4
maar het blijft omkatten, dus als er een manier is om het legaal te doen is dat mischien wel de verstandigeste manier op het op te lossen
R5GTT. Drive it like you stole it
Als we in de carrosserie een volledige herspuiting moete doen + motorruimte, binnenkant enz... dan worden de plaatjes inclusief het chassisplaatje eruit gehaald voor te spuiten en achteraf er terug ingezet, dus, tenzij er andere kenmerken zijn dat het een 1.4 carrosserie is, kan je gewoon dat 16v plaatje erin zetten...
ik geloof r niks van 

ik heb nog een hele mooie keiharde 16V koets staan, met kenteken. 1991.
dan weet je zeker dat je goed zit.
groeten, frank
dan weet je zeker dat je goed zit.
groeten, frank
CLIO 16V --> 19 16V