ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
haha, vind het wel jammer dat ik ze weg moet doen, maar hoor net dat 13 inch niet past onder fase 3, dus ach ik kan er niks meer meeGabri schreef:Jacco kan nog wel een setje gebruiken voor de winter

BiatsjMarieke schreef:of je gewicht![]()

Hoofdwegen... In Heukelum? Hebben we die?Rontwingo schreef:Als ik door de hoofdwegen van de stad rij kom ik weinig drempels tegen, maar zodra ik de binnendoorweggetjes neem dan wel, maar ja we hebben hier ook nog een Hyundai Excel staan![]()
(Kommaarkommaarkommaar!!!)
Ik kan hier of daar nog wel een CX-je regelen

Nah... Laten we dat nu maar ff niet doenGabri schreef:Jacco kan nog wel een setje gebruiken voor de winter

@ Ron: Jammer dat je ze weer weg moet doen, maar een nieuwe auto is ook niet vervelend
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ronnie, je verbreekt mijn record met het verkopen van de T-lines. Dacht dat ik ze kort in mijn bezit had 

Volgens mij van Dxrsd

Klopt alleen zit er ook over te twijfelen of ik em weg doe eerst maar eens kijken wat ze er voor willen geven als het te weinig is hou ik hem gewoon anders ga ik kijken voor een megane ofzo... (dus blijf in de renault wereldVolgens mij van Dxrsd

Owja Wilma ( m'n composet is binnen

Twingo: Making it 2 the limit....
Achterbumper te koop op Ebay:
[img]http://i10.ebayimg.com/05/i/06/8e/3a/0f_1_b.JPG[/img]
Bumper hoe deze er in het echt eruit ziet. Slechte pasvorm en veel te kort
(gelukkig niet mijn twingo
)
[img]http://www.heckleuchten-tuning.de/twingoheck.JPG[/img]
[img]http://i10.ebayimg.com/05/i/06/8e/3a/0f_1_b.JPG[/img]
Bumper hoe deze er in het echt eruit ziet. Slechte pasvorm en veel te kort

[img]http://www.heckleuchten-tuning.de/twingoheck.JPG[/img]
-
DxRsd schreef:Ja ik heb bijna mijn angeleyes besteld :cheer: black natuurlijk op een zwarte twingoben nu aant onderhandelen met een leverancier in duitsland voor 170 euro
ik heb ze voor 130 euro gekocht.
misschien een tip ebay
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
was dat niet twingoturbo? of was dat weer een ander?
http://img70.imageshack.us/img70/2535/foto00240ex1.jpg
Op deze foto lijkt het alsof de twingo boos wil kijken, maar er toch ni zo goed in lukt... die twingo wil maar ni boos worden met die angel eyes...
Op deze foto lijkt het alsof de twingo boos wil kijken, maar er toch ni zo goed in lukt... die twingo wil maar ni boos worden met die angel eyes...

-
Kom door die onderste lichtjes.. als je angel eyes neemt moet je een egt agressieve motorkap hebben anders vind ik het niet mooi staan..Glekke schreef:http://img70.imageshack.us/img70/2535/foto00240ex1.jpg
Hebben jullie er ooit bij stil gestaan dat een "Angel" niet boos kan kijken

-
jep idd beuningen,Ronnie Detmers schreef:Twingorijder uit Beuningen??![]()
![]()
we zijn idd die twingo hebben alleen inmiddels al weer een andere twingo
maar zijn al weer hard op weg om er iets van te maken.
greetzzz
-
zelfde kleur als eerst, paars mica (wat de meeste grijs noemen)
ik moet nog foto's maken want ik heb hem pas sinds zaterdag.
maar als ie zover is maak ik even een picca.
volgend jaar waarschijnlijk over laten spuiten maar eerst weer even sparen.
ik moet nog foto's maken want ik heb hem pas sinds zaterdag.
maar als ie zover is maak ik even een picca.
volgend jaar waarschijnlijk over laten spuiten maar eerst weer even sparen.
Aangezien de twingo echt omlaag moet, maar even deze vraag hier stellen:
Is iemand bekend met JB verlagingssets? website is http://www.verlagingssets.nl . Uiteraard weet ik dat er betere merken zijn, maar het prijsverschil (287 euro voor dempers + veren, verlaging 40mm) van alleen veren tot dit merk verlagingset is aardig klein en voor mijn gevoel zal een verkorte schokdemper icm verlagingsveren alleen maar beter rijden, toch?
Is iemand bekend met JB verlagingssets? website is http://www.verlagingssets.nl . Uiteraard weet ik dat er betere merken zijn, maar het prijsverschil (287 euro voor dempers + veren, verlaging 40mm) van alleen veren tot dit merk verlagingset is aardig klein en voor mijn gevoel zal een verkorte schokdemper icm verlagingsveren alleen maar beter rijden, toch?
Ik weet niet of de veren en dempers van een fase 1 passen, anders heb ik ook nog wel een set liggen 
Het "vervelende" bij mij is dat dat voorste schokdemper een bevestiging moet hebben voor de stabiliatorstang, anders heb ik er niets aan. Volgens mij hebben dit alleen de Twingo's fase III. Was dit niet het geval, dan had ik natuurlijk nooit de H&R schroefset verkocht 

Zo net weer terug met de Twingo van vakantie....
Heen en weer naar Polen en daarna nog even heen en weer naar Frankrijk. Weer een 3800 km erbij geknald. En dat helemaal zonder gezeur of problemen
Alleen soms nog last van aanlopen van de achterwielen met inveren. Heb er 195/45 14 onder liggen. Wielkasten zijn uitgerold....wat kan ik nog meer proberen ?
Heen en weer naar Polen en daarna nog even heen en weer naar Frankrijk. Weer een 3800 km erbij geknald. En dat helemaal zonder gezeur of problemen

Alleen soms nog last van aanlopen van de achterwielen met inveren. Heb er 195/45 14 onder liggen. Wielkasten zijn uitgerold....wat kan ik nog meer proberen ?
Heb je er een schroefset onder liggen zodat tie al wat stugger veert?
-
Ik heb dezelfde maat banden en mn wielkastn niet uitgerold maar ik heb 25mm spoorverbreders achter en bij mij loopt het nooit aan.. Miss oplossing?Nickster schreef:Zo net weer terug met de Twingo van vakantie....
Heen en weer naar Polen en daarna nog even heen en weer naar Frankrijk. Weer een 3800 km erbij geknald. En dat helemaal zonder gezeur of problemen![]()
![]()
Nee, heb er gewoon de normale veren onder liggen. Ben bang dat als ik aan een schroefset/verlagingsveren ga beginnen het helemaal erg word !Wilma schreef:Heb je er een schroefset onder liggen zodat tie al wat stugger veert?
Ik denk dat je het niet oplost met spoorverbreders. Dan staan je banden juist verder naar buiten en loopt het nog aanTwingoPurpleMonster schreef:Ik heb dezelfde maat banden en mn wielkastn niet uitgerold maar ik heb 25mm spoorverbreders achter en bij mij loopt het nooit aan.. Miss oplossing?
Met een schroefset hoef je je wagen niet zo laag te zetten hoor. Dat regel je naar wens. Echter zijn de veren wel stugger en zakt tie niet zover in.Nickster schreef:Nee, heb er gewoon de normale veren onder liggen. Ben bang dat als ik aan een schroefset/verlagingsveren ga beginnen het helemaal erg word !

Als je voor de gein je huidige achterveren eens bekijkt, dan zie je hoe soepel die inveren. Die zijn ook niet gebouwd voor veel bagage meenemen
dat hangt er natuurlijk maar vanaf langs welke kant het aanloopt..Wilma schreef:Ik denk dat je het niet oplost met spoorverbreders. Dan staan je banden juist verder naar buiten en loopt het nog aanTwingoPurpleMonster schreef:Ik heb dezelfde maat banden en mn wielkastn niet uitgerold maar ik heb 25mm spoorverbreders achter en bij mij loopt het nooit aan.. Miss oplossing?![]()
Als dit erbij staat, ga ik er vanuit dat tie aan de buitenzijde aanlooptNickster schreef:Alleen soms nog last van aanlopen van de achterwielen met inveren. Heb er 195/45 14 onder liggen. Wielkasten zijn uitgerold....wat kan ik nog meer proberen ?

dat zou een logische gevolgtrekking zijn.. maar ge weet het nooit heWilma schreef:Als dit erbij staat, ga ik er vanuit dat tie aan de buitenzijde aanlooptNickster schreef:Alleen soms nog last van aanlopen van de achterwielen met inveren. Heb er 195/45 14 onder liggen. Wielkasten zijn uitgerold....wat kan ik nog meer proberen ?

Het lijkt me niet dat je je wielkast laat rollen als tie aan de binnenzijde aanloopt