weet ik, maar daar hebben we gelukkig dan weer de hogedrukspuit voorpaz-maniac schreef:dat ziet er allemaal erg netjes uit![]()
. maar wit voor subframe en draagarmen, ben bang dat dat toch snel zwart gaat zijn
ik ook, maar zien we vanzelf......dan blijft het er maar niet opzitten, voor nu staat het iig goed, als ie rijdt zal ik de meeste onderdelen die gedaan zijn toch niet echt meer zien.....t gaat ook om het complete idee, vind ikzelf dan.Haas schreef:ben benieuwd hoe lang de lak op de stabi stang blijft zitten
heb hier nog een geflowde kop liggen die er op gaat als ie weer wat km's heeft gemaakt......en een nieuwe waterpomp komt er dan ook tegelijk opAbel schreef:Laat die schroeven maar zitten.. Anders moet je je kop ook nog schoon maken en een nieuwe waterpomp monteren
Komt goed hoor! Zonnebril meeCChris schreef:haha dat blijft idd ook echt vet!! zo'n Twingo met gtt-blokje.......zou dr graag eens een keertje in mee willen rijden als ie af is
issie klaar voor de openingsmeeting dan?Wilma schreef:Hmmm, lastig... Ben die beugeltjes nog niet tegengekomen (ik ga wel nu opletten op alle antwoorden hier)
Komt goed hoor! Zonnebril meeCChris schreef:haha dat blijft idd ook echt vet!! zo'n Twingo met gtt-blokje.......zou dr graag eens een keertje in mee willen rijden als ie af is
Is wel de planning! Er zijn alleen een aantal factoren waar dat nog vanaf hangt..... Wordt iig hard aangewerktCChris schreef:issie klaar voor de openingsmeeting dan?die van mij wel! het MOET gewoon......
Cool! ach joh, gewoon zorgen dat ie af is (makkelijker gezegd dan gedaan alleenWilma schreef:Is wel de planning! Er zijn alleen een aantal factoren waar dat nog vanaf hangt..... Wordt iig hard aangewerktCChris schreef:issie klaar voor de openingsmeeting dan?die van mij wel! het MOET gewoon......
zal bij mij ook het geval zijn hoor, hij rijdt iig.........de rest komt later welWilma schreef:Probeer iig rijdend. Of alle andere planningen dan ook gerealiseerd zijn.....![]()
Ben helaas afhankelijk van de weekenden. We wonen nog te ver weg van de box om ook doordeweekse avonden "ff" heen en weer te rijden