hoe komt t toch dat het niveau hier met de minuut daalt als er iemand niet begrijpt wie of wat ik bedoel en ja me auto heeft een voorkeur voor zacht rubber het ging natuurlijk over henk albronda stelletje tuig
hmm ik kan nu met recht zeggen (een van) de vorige eigenaren zijn PRUTSERS!!!!! een remklauw aan mekaar lassen/flansen en de ontluchting met een parker dichtrammen, de helft van de bouten en moeren van de motor die missen? de gene die hier zijn handen vies aan heeft gemaakt is een echte EIKEL
Nouja die remklauwen zijn ook slecht geconstrueerd, echt een enorme misser van Renault. Ik heb ze ook wel gezien met boutjes erin met dat kraanafdichttape ertusse
En de helft van de bouten uit de motor, je bedoelt vast die uit het uitlaatspruitstuk? Die willen wel regelmatig verdwijnen uit zichzelf namelijk.
Nou toch alle spruitstukbouten willen nog wel es loslopen ja, die bij de turbo ook.
Daar hebben ze speciale koperen moertjes voor (zijn ook sleutel 12 voor M8) met een platgeknepen spleet erin die zichzelf borgen.
En bij de turbo heb je van die 1,5x hoog moren.
1nsane schreef:ohja en de tank zat ook los, ding hing aan 2 punten nog net vast, leuk als dat er op de snelweg onderuit flikkert
Mwoah... wordt een beetje moeilijk. Hij blijft dan liggen op de achterbrug. En oh ja... je kan er makkelijk mee rijden/racen/raggen. Rij nml al een jaar zo.
Zaterdag wordt ie pas weer vastgezet met zoals het hoort met 4 bouten.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
1nsane schreef:en hoezo zou je em dan nog niet willen, omdat er een limbo in gereden heeft?
Denk eerder omdat er hier en daar een tochtgaatje zit
die heb ik zegmaar euh, LATEN LASSEN ff opletten heh
Euh.............dan zou 'k toch nog maar eens goed KIJKEN,als ik jou was....
Of was dat jou GT niet, die vanmorgen bij Veban op de brug stond??
zitten idd nog paar kleine plekjes aan waarvan er volgende week al een paar worden verholpen, en dan is er nog maar 1 daarzo in die driehoek bij de vulhals, valt toch wel mee
1nsane schreef:
nou ik betaal wel voor de onderdelen maar betalen voor het uurtarief kan ie natuurlijk vergeten hè
Kijken of ie akkoord gaat met je plan...........
Als ie gewoon de normale uren rekend die hij eraan gewerkt heeft,is daar toch niks mis mee??
Heb je geen leenauto??
Zou gewoon eens ff langsgaan,en ff bespreken met 'm
zoals ik al zeg betalen is geen probleem maar t is effe afwachten wat t gaat kosten en wat ie gaat rekenen voor alles zolang het geen onredelijke bedragen zijn vind ik t best, maar t probleem met de uren is, hoe wil hij dat gaan berekenen als ie steeds ff tussendoor er wat aan doet....
Gaat gewoon net zoals bij de meeste auto/schadebedrijven,wordt gewoon een lijst bijgehouden waarop wordt bijgehouden van hoe of wat !
Was bij de spuiterij waar m'n 5 stond ook zo,heeft toen best lang geduurd,maar alle uren waren netjes bijgehouden,en uiteindelijk kwamen ze toch met een nette prijs