Velgenservice hellevoetsluis

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Glekke
Contacteer:

Ik heb gehoord dat ze bij velgenservice hellevoetsluis goed werk leveren, ik zou er m'n velgjes willen laten verbreden. Heeft iemand een idee wat de prijzen daar ongeveer zijn, wil het gewoon maar ff weten, dat ik niet zomaar 3 uur in de auto zit voor te horen dat het veel te duur is...

Grtz. Glenn
mike16v

Glekke schreef:Ik heb gehoord dat ze bij velgenservice hellevoetsluis goed werk leveren, ik zou er m'n velgjes willen laten verbreden. Heeft iemand een idee wat de prijzen daar ongeveer zijn, wil het gewoon maar ff weten, dat ik niet zomaar 3 uur in de auto zit voor te horen dat het veel te duur is...

Grtz. Glenn
lijkt me slim ze zelf even te bellen?
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Glekke schreef:Ik heb gehoord dat ze bij velgenservice hellevoetsluis goed werk leveren, ik zou er m'n velgjes willen laten verbreden. Heeft iemand een idee wat de prijzen daar ongeveer zijn, wil het gewoon maar ff weten, dat ik niet zomaar 3 uur in de auto zit voor te horen dat het veel te duur is...

Grtz. Glenn
Hebben ze geen website?

Ik woon er vlakbij wil er wel ff langs voor je om te vragen wat de kosten zijn. Ik ga er niet speciaal voor rijden maar als ik toevallig in hellevoet ben wil ik dat wel ff doen.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Ze zijn tot maandag op vakantie.
Website hebben ze wel alleen daar staat niets over prijzen op. Ik dacht per velg ongeveer 40 euro. Vroeger was dit nog in guldens.
~thijs~
Contacteer:

Kijk je toch effe op de velgen doktor. Heb je in ieder geval een richtlijn
Wilma
Contacteer:

Maandag zijn ze weer open hoor!
Ik zit nl ook te wachten tot ik er terecht kan met m'n velgen :wink:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Volgens mij ook 40,- per velg. Ze zijn dan gestraald en verbreedt.
Cleaned Style
Projecttopic
Glekke
Contacteer:

hier in belgie is er maar een die staal verbreed volgens mij en die vraagt 60 € per velg ongespoten...
antoine
Car: Renault Clio III RS

Ik denk dat bredere velgen de auto van je vriendin wel goed doen. Nog maar ff wachten en maandag maar meteen bellen he. (Y)
Plaats reactie