ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
idd dat denk ik ook ......gaat er dan een klep niet goed open als het benzine is ?
lijkt idd net of ie smoort ....hoop niet dat het olie of koelvloeistof is hij heeft net zijn koppakking vervangen ( maar misschien niet goed ?) zal het morgen eens na vragen betreffende olie of koelvloeistof
lijkt idd net of ie smoort ....hoop niet dat het olie of koelvloeistof is hij heeft net zijn koppakking vervangen ( maar misschien niet goed ?) zal het morgen eens na vragen betreffende olie of koelvloeistof
De bougies waren nu weer vreselijk nat.....
ik vond het ook echt heel raar..., hij wil net aan wel aanslaan...., en dan ineens krijgt ie een hik terug, en slaat de startmotor helemaal stil, net of ie zich verslikt......
ik vond het ook echt heel raar..., hij wil net aan wel aanslaan...., en dan ineens krijgt ie een hik terug, en slaat de startmotor helemaal stil, net of ie zich verslikt......
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou dat valt wel mee die benzine luchtMenno schreef:misschien vlotter die blijft hangen ofzo?
Zou ie ook aardig naar peut moeten meuren
Het ruft idd vreselijk naar peut Menno...
En die volgorde heb ik ook al aangegeven....., het kan erg veel zijn denk ik..., vlotter...hmmm
Er was een ouwe bok bij..., chef monteur Huyandai garage..., en die had het weer over de BDP sensor.....? Ontsteking...?
Tja raar verhaal....
En die volgorde heb ik ook al aangegeven....., het kan erg veel zijn denk ik..., vlotter...hmmm
Er was een ouwe bok bij..., chef monteur Huyandai garage..., en die had het weer over de BDP sensor.....? Ontsteking...?
Tja raar verhaal....
Nee haas, ik liep ff achter de 5, en viel zowat om van de peut lucht...jochem de haas schreef: nou dat valt wel mee die benzine lucht
Die Jappe......., had nooit een 5 moeten kopen denk..., nu al de moed bijna opgeven...., "welkom in de wereld die Renault heet"

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Aansteller
ik rook helemaal niets ...
Maar jij zegt achter de auto oftewel hij gooit het door de uitlaat naar buiten ?

Maar jij zegt achter de auto oftewel hij gooit het door de uitlaat naar buiten ?
-
- Contacteer:
Zit die as onder de verdeler er wel goed in?
Kun je nog zo vaak de bougiekabel op volgorde steken, dan nog zal die het niet doen.
Draai de bougiekabels ff met elkaar dan weet je het zo.
Kun je nog zo vaak de bougiekabel op volgorde steken, dan nog zal die het niet doen.
Draai je carburateur eens los en laat het torretje eens draaien. Kijken of die dan nog stopt met draaien. Anders denk ik dat je peut gewoon naar binnen stroomt.
Als alles droog iszou je het volgende kunnen doen. Zonder carburateur eens een beetje peut in het spruitstuk mikken (5ml is al genoeg) en dan even starten. Dan slaat die normaal even aan of geeft die een teken van leven en weet je of de volgorde en al goed is. Doet die dit niet, zou ik alles nog eens goed controleren.
Als alles droog iszou je het volgende kunnen doen. Zonder carburateur eens een beetje peut in het spruitstuk mikken (5ml is al genoeg) en dan even starten. Dan slaat die normaal even aan of geeft die een teken van leven en weet je of de volgorde en al goed is. Doet die dit niet, zou ik alles nog eens goed controleren.
Anders neem je retourslang eens los en blaas je m es door.
in welke volgorde of haalt dat niet uit?peter5GTTurbo schreef:Zit die as onder de verdeler er wel goed in?
die kan maar op 1 manier want de nokjes zitten net uit het midden dus dat kan niet missenpeter5GTTurbo schreef:Zit die as onder de verdeler er wel goed in?
maar moet ie dat ook niet doen dan als ik alleen de olie in t blok laat gaan dus bedoel starten zonder ontstekingMenno schreef:Klinkt een beetje alsof cilinders vol lopen met koelvloeistof, olie of benzine, en dat ie dan niet meer wil draaien.
Dus als je de bobinekabel lostrekt blijft ie wel lopen?
Dan lijkt het erop dat de ontsteking volledig verkeerd staat waardoor die ontsteekt als de krukas omhoog gaat en dus een douw terug krijgt en stil komt te staan.
Wat is de geschiedenis van het blok? Issie uit elkaar geweest of is alleen de randapparatuur eraf geweest?
Kan zoveel zijn, nokkenas die verkeerd staat, tandwiel op de nokkenas voor de rotor die verkeerd staat, bougiekabels die verkeerd zitten.
Kan Haas-Engineering toch ook wel bedenken?
Dan lijkt het erop dat de ontsteking volledig verkeerd staat waardoor die ontsteekt als de krukas omhoog gaat en dus een douw terug krijgt en stil komt te staan.
Wat is de geschiedenis van het blok? Issie uit elkaar geweest of is alleen de randapparatuur eraf geweest?
Kan zoveel zijn, nokkenas die verkeerd staat, tandwiel op de nokkenas voor de rotor die verkeerd staat, bougiekabels die verkeerd zitten.
Kan Haas-Engineering toch ook wel bedenken?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja heb ik ook bedacht, we zeiden het meteen maarjaSteven schreef:Kan Haas-Engineering toch ook wel bedenken?
In iedergeval hij doet het

kan me nog herinneren dat Rob en ik aardig lang bezig zijn geweest dat ding erin te frotten. Bij mij staatie ook omgedraaid geloof ik, omdat 180gr terugdraaien niet mogelijk was.jappe schreef:die kan maar op 1 manier want de nokjes zitten net uit het midden dus dat kan niet missen
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en die prijs

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Lekker gaar..... De gtt heeft ongeveer 2 weken stil gestaan, maar gister heb ik hem weer eens ff aangezwengeld. Gewoon ff rustig mee de straat in en uit gereden en weer terug gezet. Echter nu stottert de motor om de paar tellen lichtjes en loopt dan weer verder
Renault 5 GT Turbo '87
Alleen koude motor....
moet nog steeds dat ene slangetje vanaf het kraantje naar de turbo vervangen dus heb hem niet op zn staart getrapt enzo.
Dr is ook nog niet echt paniek ofzo. Van het weekend eerst maar ff slangetje fixxen en dan warm rijden.
moet nog steeds dat ene slangetje vanaf het kraantje naar de turbo vervangen dus heb hem niet op zn staart getrapt enzo.
Dr is ook nog niet echt paniek ofzo. Van het weekend eerst maar ff slangetje fixxen en dan warm rijden.
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
garage verhulst (RCB) had er bij de meeting vorig jaar nog een paar setjes nieuw liggen volgens mij..
Iemand nog op zoek naar een KTec setje voor zijn GT?
Klik dan hier...
Welke GT zal gesloopt zijn? Gaaf kleurtje:
Link naar advertentie...
[img]http://images4.speurders.nl/images/22/2 ... 0454_3.jpg[/img]
Is dat niet van die GTE met voorschade die vorig jaar te koop stond bij een tuning zaak te Staphorst?
Klik dan hier...
Welke GT zal gesloopt zijn? Gaaf kleurtje:
Link naar advertentie...
[img]http://images4.speurders.nl/images/22/2 ... 0454_3.jpg[/img]
Is dat niet van die GTE met voorschade die vorig jaar te koop stond bij een tuning zaak te Staphorst?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport