Hey ik plaats niet voor niks deze fotoArie van de Hoek schreef:Oeh.Ziet er goed uit als dat 'm is.

Heb al wel een paar minpuntjes gezien, maar daar gaat de prijs alleen maar van naar beneden.
Hey ik plaats niet voor niks deze fotoArie van de Hoek schreef:Oeh.Ziet er goed uit als dat 'm is.
Hij mist nog wel meer.-Ray- schreef:zoals dat ie een spiegel mist?
Bij de peug zijn er weinig to-do`s, op het interieur inbouwen na dan.Arie van de Hoek schreef:Tja, keuze is wel moeilijk. Of een GTT met een leuk turbopakketje erop of een nieuwere 106 waarmee je ook goed kan vlammen.
Kwestie van met beiden gaan rijden en je beslissing af laten hangen van technische staat en de "to-do's" die gedaan moeten worden of die jezelf wilt doen.
Nummer 1 is nu nog de peug ja.Paul1916v schreef:zoals ik hier lees heb je eigenlijk al lang een beslissing genomen of niet?
ga eens proefrijden en goed bekijken, of het niet tegenvalt
toch wel wijs bakkie zo in het wit!
al blijft caspers GTT ook
R34L schreef:Hoi Peter,
Jammer dat je zoveel pech had met de GTT.
Hopelijk heb je meer lol van je volgende wagen.
Maar ben stiekem toch wel blij met mn zwarte carpetje![]()
Groeten Roald.
Lelijk hokRobert-Jan schreef:Waarom kijk je niet voor een Clio 16V Peet?
Bedankt he, van je maten moet je het hebben!peter5GTTurbo schreef:
Lelijk hok.
Hij was ook langzaam, alleen hij blijft wel rijden.Robert-Jan schreef:Bedankt he, van je maten moet je het hebben!peter5GTTurbo schreef:
Lelijk hok.
Eerst ie ie langzaam en nu ook nog lelijk!
Wie zegt dat?Robert-Jan schreef:Ik hoor het al Peter is voorgoed genezen van het Renault virus
Wat hou je anders over, wil je weer een 5 kopen die oude van TurboDJ is zeker vetpeter5GTTurbo schreef:
Wie zegt dat?
Het wordt alleen zeker geen cliko.
Praat me nou niet over, was Chris ook al mee bezig.Robert-Jan schreef:Wat hou je anders over, wil je weer een 5 kopen die oude van TurboDJ is zeker vetpeter5GTTurbo schreef:
Wie zegt dat?
Het wordt alleen zeker geen cliko.
Van je clubgenoten moet je het hebben he.jochem de haas schreef:Ja das nou juist de bedoeling ...jij koopt hem, hij gaat uiteraard kapot en dan kopen wij hem weer van jou voor minder
Moet ik wel een aanloopje hebben denk.Lex schreef:Niet zeiken, gewoon dat ding van Casper kopen.
Er is weer ruimte zat in de schuur bij Ilse
Vuile screep....., ik wist het wel dat jij altijd al een BLEU SPORT had willen rijden....jochem de haas schreef:Ja das nou juist de bedoeling ...jij koopt hem, hij gaat uiteraard kapot en dan kopen wij hem weer van jou voor minder
Hij komt mijn cas ophalen, dus misschien dat die daar al iets van plan mee isIvo8hoven schreef: Vuile screep....., ik wist het wel dat jij altijd al een BLEU SPORT had willen rijden....
Morgen is coolChris schreef: Jij zou laten weten als we konden komen... Zeg het maar.
Ken ik hem net zo als de gele (ook bleu krot) een andere veel mooier kleur rollenIvo8hoven schreef:Vuile screep....., ik wist het wel dat jij altijd al een BLEU SPORT had willen rijden....jochem de haas schreef:Ja das nou juist de bedoeling ...jij koopt hem, hij gaat uiteraard kapot en dan kopen wij hem weer van jou voor minder
Wat denk je zelf????? rollen die handel, weer een bleu krot minderLuco/Alpine-racer schreef:wat moet jochem nu met een blue sport cas?
hij haat die kleur