Plak er een Renault logo op, kunnen we het project (?) toch lekker hier bijhouden.Ferdy schreef:tis een renault forum, schatje
helaas...heb toch een voorbeeld functie als mod
Als je zo was als op de foto voordat je opgegroeid was en nu bent na het opgroeien dan had ik die mini toch weggedaanJeroen schreef:Erg gaaf zo'n Mini, ben erin opgegroeid![]()
[img]http://fotograaf.oehaha.nl/albums/userp ... 209web.jpg[/img]
Dan voel je je héél klein als je langs een vrachtwagentje rijdt of niet?!Ronnie Detmers schreef:Leuk stukje gereden?? Man ik dacht die rijdt het hele blok in de soep, toen je die vrachtwagen voorbij wildeBleef ineens het pedaal hangen
wanneer gaan we rijden ???Marieke schreef:Dan voel je je héél klein als je langs een vrachtwagentje rijdt of niet?!Ronnie Detmers schreef:Leuk stukje gereden?? Man ik dacht die rijdt het hele blok in de soep, toen je die vrachtwagen voorbij wildeBleef ineens het pedaal hangen
Ferdy...wanneer gaan we rijden?
ja was leuk man ! hahaRonnie Detmers schreef:We reden naast de cabine toen het gas bleef hangen en Ferdy hem van het contact afhaalde en opnieuw probeerde te starten, gelukkig had ie nog wat vaart om hem voor de vrachtwagen te gooien en hem een zijstraat in te hoeken![]()
Dan maken we er een yabba dabba doo-auto van....!!Ferdy schreef:
wanneer gaan we rijden ???
you can ride me anytime, babe
maaruh, zo spannend is dat niet hoor,
je verwacht heel veel, maar het komt niet echt vooruit