[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
1nsane

was vet droog trouwens stapte bij dat ding in, centrale vergrendeling enz natuurlijk, dus ik druk op die knop, klik klak, werkte gewoon nog!! en de ramen ook :lol:
1nsane

je besluit op vakantie te gaan naar croatie, met de auto, een van je reisgenoten heeft een VW Vento (jaja ik weet het) en je besluit(vanwegen bagage ruimte) met die wagen te gaan, toen kwam je in de buurt van frankfurt in de file te staan, na enkele momenten begint dat hok me toch een partij te roken :lol: enfin ADAC erbij, had al gezien dat de dop van het reservoir niet lekker erop zat, en maar sissen die boel. weggesleept, wat blijkt, koppakking eruit (0) dus daar zit je dan in een of ander duits gehucht.
maandag kan ie pas gemaakt worden ondertussen maar aan het heerlijke duitse witbier geslagen, opzich prima i.c.m duitse schone in korte rokjes en een lekker weertje :D

en hier een onduidelijke kiek, daar sta je dan hahaha :lol: en het droge was nog, toen ik een poging ging wagen de praatpaal te gebruiken kwam er ongeveer zoiets uit: Jede unser mitarbeiter sind ins gesprach, warten sie bitte, en dat 10 minuten lang! lekker dan als je een ongeluk gehad zou hebben (0)

Conclusie, had ik de gtt maar genomen :P

Afbeelding
Wilma
Contacteer:

:lol: :lol: :lol:

Jammer dat je gestrand bent, maar geniet nog ff van Duitsland en hopen dat je daarna toch nog verder kan naar Kroatië (Y)
joeri_16V
Car: megane 2

daar sta je dan met je duitse degelijkheid :lol:
Danny van Duren
Car: GTT

snap dat dan die wagen wil niet meer weg uit duitsland :D :D

achja en duitsedegelijkheid klopt meestal wel als ik steeds naar mn ouders audi kijk :p
1nsane

tja, ach vermaak me wel met deutsche witbiere, sonne, und chillen am suß wasser strand, lekker bruin aant worden al dus dus gaat helemaal goed komen :D
1nsane

nog een leuk FILMPJE gevonden :D

1nsane - gtt

vs.

rijkeluispikkie - 206GTI

@

sijtwendetunnel leidschendam :D

http://www.filewire.com/download.php?id ... 1228dd2086

edit:

deze doet t beter denks

http://video.google.com/videoplay?docid ... 4914&hl=nl
1nsane

bah, hij zou gister gelast worden, maand geleden afspraak gemaakt, half 9 die auto gebracht, is ie er niet eens aan begonnen, ja lekker is dat had dus voor vandaag een apk gepland staan :( opschuiven dan maar weer...
Profiler1
Contacteer:

bah, hij zou gister gelast worden, maand geleden afspraak gemaakt, half 9 die auto gebracht, is ie er niet eens aan begonnen, ja lekker is dat had dus voor vandaag een apk gepland staan opschuiven dan maar weer...
Ben het gewoon gaan vinden dat ze altijd te laat zijn met deze zaken.
Is het niet het spuitwerk, dan zijn het wel spullen die je besteld hebt.

Altijd het zelfde :-(

Nou Suc6 ermee.
1nsane

nou hij is weer thuis :D, moet zeggen heb er daggie extra op moeten wachten maar het is zeer netjes geworden, eindelijk geen roest meer :D:D:D hele bodem en dorpels in de tectyl laten zetten gelijk, kan hij er in ieder geval kwa carro weer wat jaren tegen!

maagdelijk zwart:

[img]http://img329.imageshack.us/img329/8012/dsc00262fj1.jpg[/img]
Erik (Schepjes)
Contacteer:

door die turkie ella hakbarr's die je toen hadden aan gereden?
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

1nsane schreef: eindelijk geen roest meer :D:D:D hele bodem en dorpels in de tectyl laten zetten gelijk, kan hij er in ieder geval kwa carro weer wat jaren tegen!
Toch wel roest ? ik dacht dat ik ooit gehoord had dat dit een GT was zonder roest .......( niet door jou verteld jochem)
Badlands

Dat filmpje is toch niet echt n wedstrijdje geweest neem ik aan?
Want je schakeld zo snel daar :D
1nsane

jochem de haas schreef:
1nsane schreef: eindelijk geen roest meer :D:D:D hele bodem en dorpels in de tectyl laten zetten gelijk, kan hij er in ieder geval kwa carro weer wat jaren tegen!
Toch wel roest ? ik dacht dat ik ooit gehoord had dat dit een GT was zonder roest .......( niet door jou verteld jochem)
toen k em kocht niet zo waarschijnlijk, maar aantal kleine plekjes waren weggeslepen toen en niet afgewerkt met een beschermlaag dus dan krijg je dit...
Riël
Über-Spammer

jochem de haas schreef:
Dat was op automaxx vorig jaar, zei ik :p, kan wel. Ding was ook aardig hard, ik weet niet wat je exact hebt laten lassen?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
1nsane

Badlands schreef:Dat filmpje is toch niet echt n wedstrijdje geweest neem ik aan?
Want je schakeld zo snel daar :D
hij was de gene die begon te wijzen van kom laten we sprinten :P maar als hij me beter bij was gebleven had ik hem wel verder door gejaagd
1nsane

Erik (Schepjes) schreef:door die turkie ella hakbarr's die je toen hadden aan gereden?
nee door een prof, piet de lasser :D die hakkbarss doen de rest van het onderhoud :P
PatrickG

haha piet de lasser, die zit in Den Haag toch?
1nsane

jep
1nsane

hmm, gaat toch een knap prijzige apk worden weer :(

lijstje van gebreken (kleine gebreken ook :P:P)

-handremkabel niet strak genoeg
-linker stuurkogel voor op
-rechter wiellager dood (Wist ik wel min of meer)
-lichtschakelaar (ook bekend)
-achterbanden (hadden zover ik weet nog meer dan 2,5 milli profiel)
-remleiding rechts zat niet goed gemonteerd ofzo band liep er tegenaan bij ver insturen ??
-middenpijp uitlaat in staat van ontbinding (is NIET lek)
-stuurhuishoes vervangen
-nog een of ander hoesje weet niet meer precies wat
-klein afstelgefrut misschien, co was prima verder

dus we weten weer waar er deze zomer voor wordt gewerkt :~
1nsane

ohja en tevens zoekt mij ook nog een goed draaiende turbo, d.w.z. geen speling of scheuren oid, en een group A spec carbu (en iemand die dan weer weet hoe je dat afstelt :D
-PAZ-
Über-Spammer

@ 1nsane zie pm, groep A carb (nieuw) heb ik nog wel voor je liggen.
R5GTT. Drive it like you stole it
Haas
Car: Megane RS

1nsane schreef:hmm, gaat toch een knap prijzige apk worden weer :(

lijstje van gebreken (kleine gebreken ook :P:P)

-handremkabel niet strak genoeg
-linker stuurkogel voor op
-rechter wiellager dood (Wist ik wel min of meer)
-lichtschakelaar (ook bekend)
-achterbanden (hadden zover ik weet nog meer dan 2,5 milli profiel)
-remleiding rechts zat niet goed gemonteerd ofzo band liep er tegenaan bij ver insturen ??
-middenpijp uitlaat in staat van ontbinding (is NIET lek)
-stuurhuishoes vervangen
-nog een of ander hoesje weet niet meer precies wat
-klein afstelgefrut misschien, co was prima verder

dus we weten weer waar er deze zomer voor wordt gewerkt :~
valt toch allemaal wel mee?
hoop rommel aan de ophanging, dus dat heb je zo gedaan. Stuurkogels en rubbers kosten geen drol en kun je makkelijk zelf doen.

achterbanden niet uitgedroogd? anders is het geen afkeur...

remleiding zal wel een slang zijn. Die moet je eerst in de klauw draaien, daarna pas aan de leiding vast en wel zo datie naar binnen toestaat. Bij jou zal hij wel naar buiten staan en dan gaatie aanlopen. (kans op scheuren dus)

als je uitlaat gasdicht is en onder je auto hangt, is al het verder GEEN afkeur. Maar alsie in staat van ontbinding is, kun je m beter vervangen, maar zeker geen afkeur.
Abel
Über-Spammer

flex de demper er tussen uit en monteer er een pijp tussen..
1nsane

ff een paar vraagjes,

ik was net ff bij me auto langsgeweest en henk vertelde me dat ik beter 195/45-15 kan nemen kwa banden omdat 195/50-15 niet goed is voor de versnellingsbak (???) grotere omtrek, grotere druk op je bak dus, zoiets was het verhaal is dat waar?

en voor een 2e hands RVS uitlaat lijn van motor tot einddemper grotere diameter 150 eus, is dat beetje normaal? ben niet zo n prijskenner namelijk :lol:
Abel
Über-Spammer

Kopt en ja is niet zo duur.. 150 voor een uitlaat die niet afgaat..

Ik heb voor 50 euro eens een midden en achterdemper gekocht orgineel, Maar de achterdemper is zo lelijk geworden dat ik nu een rvs eindemper heb gekocht
1nsane

is wel ex de einddemper heh :P
Erik (Schepjes)
Contacteer:

dus bij mij vorige gte, moest die bak helemaal verot zijn omdat er 17inch op lag? :~
Haas
Car: Megane RS

of 50 15 nou zoveel meer uitmaatk van 45 15....ik denk het niet.
in theorie wel, maar in praktijk? pomp je banden wat slapper op en de krachten zijn ook groter..
Ad van Haperen
Contacteer:

wat is er mis met de lichtschakelaar? doet je groot licht het niet meer?

Dan kun je proberen de hendel naar je toe te trekken (voor groot licht flikkeren) en dan doordraaien je licht van stadslicht naar normaal.

Vaak doet hij dat nog wel, als dat is is het gewoon goed voor de APK
1nsane

ja dat doet ie nog wel, maar hij wil er niet aan met de apk, i.v.m. eventuele steekproef.
Ad van Haperen
Contacteer:

1nsane schreef:ff een paar vraagjes,

ik was net ff bij me auto langsgeweest en henk vertelde me dat ik beter 195/45-15 kan nemen kwa banden omdat 195/50-15 niet goed is voor de versnellingsbak (???) grotere omtrek, grotere druk op je bak dus, zoiets was het verhaal is dat waar?
Enigste voordeel van 45 banden is minder kans op aanlopen (en dat het netter staat :D)
Ad van Haperen
Contacteer:

1nsane schreef:ja dat doet ie nog wel, maar hij wil er niet aan met de apk, i.v.m. eventuele steekproef.
Ik ben zo zelfs door de steekproef gekomen!!! als hij maar vast gzet kan worden is het goed
1nsane

maarja signaleren doet ie ook niet meer (op groot licht vastzetten wel) dus wat dat betreft kan ik me nog wel indenken dat het vervangen moet worden.
Ad van Haperen
Contacteer:

1nsane schreef:maarja signaleren doet ie ook niet meer (op groot licht vastzetten wel) dus wat dat betreft kan ik me nog wel indenken dat het vervangen moet worden.
signaleren moet wel werken idd.

Ik vond het een aardig klote werkje om er een nieuwe schakelaar in te zetten: dus Suc6 :D
Plaats reactie