Wie o wie kan mij vertellen waar ik bougie kabels kan kopen.. maar dan wel LOS.. per stuk en niet in een set.. ik heb er maar 1 nodig en ik ben niet van plan weer 55 euro neer te leggen.. want de kabels die er nu in ziten zijn 5 maanden oud..
dus wie heeft er 1 voor mij liggen?? ik heb de langste nodig.. die bij de distributie riem zit..
of wie weet een winkel die ze los verkoopt..
alvast bedankt
sorry het gaat om een clio 1.8 16v uit 93
Jeroen
bougie kabels!
Heb even voor je gekeken...
Zit je?
We kunnen losse kabels regelen, alleen die kosten minimaal 30 euro per stuk, alleen geleverd door Beru namelijk
Sorry, maar daar ben je duidelijk niet naar op zoek
Zit je?

We kunnen losse kabels regelen, alleen die kosten minimaal 30 euro per stuk, alleen geleverd door Beru namelijk

Sorry, maar daar ben je duidelijk niet naar op zoek

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
volgens mij tegenwoordig niet meer.. of ze willen je gewoon dwingen er 4 te kopen.. kunnen ze weer winst maken.
paz-maniac schreef:vaak kan je toch bij brezan ofzo toch wel losse kabels krijgen, wij hebben hier in het onderdelen magazijn ook een helezooi verschillende losse kabels liggen
Ons onderdelenprogramma vraagt voor welke cilinder het isLemon8 schreef:scheelt toch 25 euro, en ik heb er maar 1 nodig.. normaal gaan die kabels toch zeker wel een paar jaar mee.. dus ik denk niet dat ik die andere 3 die ik overbodig zou kopen hoeft te gebruiken in afzienbare tijd..

Dus als je dat geeft, kan ik gelijk kijken of deze op voorraad is en wat ie precies kost.
Dan nog de vraag of je hem op komt halen in Leerdam ofdat we hem op moeten sturen

het is voor cillinder 4?? de langste kabel.. die bij de distributie riem zit. en het zal wel verzenden worden want overdag moet ik werken.. en in de avond zijn jullie niet open neem ik aan 
maar vinden jullie mijn redenatie vreemd?
ik vind het zonde om 3 extra te kopen..

maar vinden jullie mijn redenatie vreemd?

Jacco Osté schreef:Ons onderdelenprogramma vraagt voor welke cilinder het isLemon8 schreef:scheelt toch 25 euro, en ik heb er maar 1 nodig.. normaal gaan die kabels toch zeker wel een paar jaar mee.. dus ik denk niet dat ik die andere 3 die ik overbodig zou kopen hoeft te gebruiken in afzienbare tijd..
Dus als je dat geeft, kan ik gelijk kijken of deze op voorraad is en wat ie precies kost.
Dan nog de vraag of je hem op komt halen in Leerdam ofdat we hem op moeten sturen
daar heb je gelijk in.. maar mij gaat het er om dat die kabels die nu op/in mijn clio zitten nog geen eens vies zijn.. ze zijn nog zo goed als nieuw! vandaar dat ik het zonde vind om weer een compleet set te kopen..
Merijn schreef:Dan zou ik liever 25 euro meer uitgeven voor een compleet nieuwe set.
Bougiekabel voor cilinder 4 kost 38,32 euro inclusief BTW EX verzendkosten.Lemon8 schreef:het is voor cillinder 4?? de langste kabel.. die bij de distributie riem zit. en het zal wel verzenden worden want overdag moet ik werken.. en in de avond zijn jullie niet open neem ik aan
maar vinden jullie mijn redenatie vreemd?ik vind het zonde om 3 extra te kopen..
Maw lijkt het mij voor die paar centen verstandiger om een complete set te kopen

Ik wil hem best voor je bestellen en daarna opsturen hoor, maar net wat ik zeg... Voor die paar centen extra...
Overigens zijn wij doordeweeks tot 21.00 uur open

-
- Car: Renault Clio III RS
Sorry, maar hoe kan het dat 1 kabel kapot is en de rest, zoals je zelf zegt, nog niet eens vies zijn?Lemon8 schreef:daar heb je gelijk in.. maar mij gaat het er om dat die kabels die nu op/in mijn clio zitten nog geen eens vies zijn.. ze zijn nog zo goed als nieuw! vandaar dat ik het zonde vind om weer een compleet set te kopen..
Merijn schreef:Dan zou ik liever 25 euro meer uitgeven voor een compleet nieuwe set.
Kan je niet terug gaan met je kabels?
-
Dude ik heb er wel 1 voor je. pm me maar
ik heb je een PM gestuurd..
maar hoe 1 kabel kapot kan gaan.. geen idee?? wie kan wel verklaren waarom dingen kapot gaan?.. ik zie vaak zat splinter nieuwe auto's langs de kant staan.. je zou denken dat ding is een week oud.. waarom nu al kapot?..
en misschien kan ik wel terug maar heb geen bon meer
haha ik raak die dingen altijd kwijt!! en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang er garantie op zit.
maar hoe 1 kabel kapot kan gaan.. geen idee?? wie kan wel verklaren waarom dingen kapot gaan?.. ik zie vaak zat splinter nieuwe auto's langs de kant staan.. je zou denken dat ding is een week oud.. waarom nu al kapot?..
en misschien kan ik wel terug maar heb geen bon meer

oh en ik was lui en heb de wegenwacht laten komen die het probleem gevonden heeft
met kabels wisselen en steeds de kabel los te trekken.. hij draaide op 3 poten.. en als die er 1 los trok en hij bleef op 3 poten draaien.. wisten we waar het aan lag.. de kabel.. want de bougies zijn goed.. die hebben we ook gewisseld..