Zoals ik al eerder had gezegd beginnen de velgen van mn Willi te corroderen Hier moet echt iets mee gaan gebeuren....Wat is het beste om te doen?Poedercoaten? En heeft iemand enig idee wat zo'n grap ongeveer kost voor 4 velgen?
StyxX schreef:Dat is 75 euro per velg neem ik aan?
Zou je me aub willen laten weten wat je kwijt was voor het spuiten en polijsten?
Thx
Nee die 75,- euro is voor ze alle 4!!
En wat het spuiten en polijsten alleen kost weet ik niet (hoef ik niet meer te betalen), omdat het in de prijs van mijn auto restaureren/spuiten was inbegrepen!!
Ik heb een aantal weken geleden mijn velgen bij de Velgendokter laten doen en ik moet zeggen dat ze er weer als nieuw uitzien (kijk maar eens een paar pagina's terug........) daar rekenen ze trouwens 75,- per velg.........
Ik heb hier nog nooit iemand over de Williams velgen van Veban horen klagen. Een particulier kun je nog wel een minderwaardig product verkopen, maar een bedrijf dat je regelmatig velgen laat herstellen?
LotuzClioWilliams schreef:Ik heb hier nog nooit iemand over de Williams velgen van Veban horen klagen. Een particulier kun je nog wel een minderwaardig product verkopen, maar een bedrijf dat je regelmatig velgen laat herstellen?
Je mag mijn velgen wel komen bekijken. Is nu 2 jaar geleden en ze mogen weer overnieuw gedaan worden. Zijn wel geen williams velgen. Maar ook met een gepolijst, of wat er op moet lijken, gedeelte.
Ik heb er voor gekozen om de velgen bij Veban in te ruilen. Heb vandaag Henk gesproken en ga er woensdag heen.
Fijn idee dat ik woensdag weer mooie velgjes onder mn willi heb
StyxX schreef:Ik heb er voor gekozen om de velgen bij Veban in te ruilen. Heb vandaag Henk gesproken en ga er woensdag heen.
Fijn idee dat ik woensdag weer mooie velgjes onder mn willi heb
Het kan altijd mooier
heb een keer uit moeten wijken voor een jonge gozer dus rechts voor is ie flink beschadigdmet een hap uit mn band
En wil dan iets van een zomer setje en wintersetje scheelt weer poetsen