dat hoef ik deze ronde echt niet te weten...Gabri schreef:wanneer zouden de resultaten van de f1-manager bijgewerkt worden
"Het is teleurstellend," zei Alonso. De wielophanging begaf het in de pits en dat voelde ik gelijk. Ik probeerde de eerste bocht te nemen, ik reed op de limiet en de tweede bocht was al te veel. Mechanische problemen kunnen iedereen overkomen."
alleen jammer van die Massa in mn team, maar dat maakt JB 10x goedPaul1916v schreef:dat hoef ik deze ronde echt niet te weten...Gabri schreef:wanneer zouden de resultaten van de f1-manager bijgewerkt worden
Paul1916v schreef:in de slomo zag je wielmoer toch echt wegvliegen volgens mij...
wie zegt dat t een wielmoer was? Misschien wel wat anders... Zeg niet dat t niet zo is, maar je weet t niet.Paul1916v schreef:in de slomo zag je wielmoer toch echt wegvliegen volgens mij...
MJ schreef:SchumacherDuupke schreef:Schumacher![]()
Ach nog 6 tweede plaatsen en 1 derde, kat in het bakkie...![]()
Nog zes eerste....en dan op één punt
Paul1916v schreef:Plus dat alonso zn monteurs niet zal afvallen tot ie heel zeker weet wat het probleem geweest is..
Fernando was the class of the field this afternoon, and we know his retirement was caused by a failure on the car, although we will not know the exact cause until we physically see the parts
Duupke schreef:MJ schreef:SchumacherDuupke schreef:Schumacher![]()
Ach nog 6 tweede plaatsen en 1 derde, kat in het bakkie...![]()
Nog zes eerste....en dan op één punt
We zijn weer terug bij af![]()
![]()
![]()
Nog steeds 11 punten en nu nog 5 GP's
en waarom?cliofreak schreef:Kubica gediskwalificeerd
Toch nog een puntje voor schumi
Dit is niet de schuld van de FIA. Deze regel bestaat al meerdere jaren. Probleem ligt bij BMW Sauber. Hadden ze maar meer brandstof moeten tanken.AnthonyR schreef:Echt weer FIA,
Alle teams zitten met die omstandigheden en weten allemaal boven de 600 kg te blijven. Hadden ze bij kubica dus ook moeten kunnen verzorgen... Helaas. Nou,dan volgt diskwalificatie..logisch.AnthonyR schreef:Echt weer FIA,
Whehehehe....Robke schreef:Maar het beste merk heeft wel gezegvierd he dames.![]()
eens!Merijn schreef:Ik heb er juist wel respect voor dat Schumi zo door blijft planken.Zo zou het altijd moeten zijn. Vechten voor die punten ipv op safe spelen. Daarom zou er ook een groter verschil moeten zitten in de puntentelling.