Floor, hoop echt dat het wat is! Enne we gaan graag mee hoor!

ook dat zou goed zo kunnen zijn ja..jochem de haas schreef:Ik denk dat de meeste ook het gezeur zat zijn dat je nooit meer iets neer mag zetten .........meester spelen blijft erug leukPaul1916v schreef:Denk dat er iemand dat gezeur zat is..maar ik neem aan dat de moderator die je post heeft weggehaald wel contact met je opneemt als ie weer online is hoor..
Ik doelde ook op het algemeenPaul1916v schreef:ik ben geen moderator hè, dus ik kan het wel toegeven, maar daar heb je zo weinig aan![]()
a new mechanic is bornIvo8hoven schreef:Nou Haasie, nog zat te doen voor het Ringweekend...., als het niet lukt hoor ik je wel he...![]()
Tijd zat en zo niet dan nietIvo8hoven schreef:Nou Haasie, nog zat te doen voor het Ringweekend...., als het niet lukt hoor ik je wel he...![]()
Dat hoort erbij Luco, als je de bedragen hoort die chauffeurs in hun auto steken daarbij zijn wij echt knoeiers en minimaal een pk of 300 tot gechipt 750Luco/Alpine-racer schreef:veel aangepast rj
Stonden afgelopen vrijdag en zaterdag in LopikLex schreef:Dikke Trucks, RJ![]()
Weet je dat zeker, was het niet MontfoortRobert-Jan schreef:Stonden afgelopen vrijdag en zaterdag in LopikLex schreef:Dikke Trucks, RJ![]()
@lexLex schreef:Ik had weer eens een verjaardag en volgende week weer een. Maar ik ga er snel effe een keer kijken.![]()
Luco, ik wilde vrijdag nog langs komen. Maar ik vertrok rond 22.15u bij Peter vandaan en toen ik bij de Meern reed belde Ellen dat ze thuis was. Als ze niet had gebeld had ik wel effe door gereden
JupErik (Schepjes) schreef:ben jij nog op het truckstar festival geweest?
Nee niet gezien LexLex schreef:En de GT nog zien staan in een schuur
Weer een auto afgebrand?Lex schreef:Zit foto's te kijken van het Dodare Festival, dat was ook wel een leuk feestje