daaaag bmw

Je mag tegenwoordig ook nooit je mening meer geven hier...., alles wordt direct verkeerd opgevat...dennisvr schreef:Heren,
kunnen we de persoonlijke aanvallen enzo weer achterwege laten?
Dank.
Chris schreef:Goed de uitslagen:
- R5GTT VS Williams : 0-7
Sunil -> RESPECT!![]()
SMILLIAW schreef:Chris schreef:Goed de uitslagen:
Sunil -> RESPECT!![]()
![]()
het heeft niet lang mogen duren maar was superleuk. mn versnellingspook wilde helemaal niet meewerken, moet toch maar een andere scoren.
volgende x hopelijk iets langer
Ik ga er wel ff bijzeggen dat DIT opeenofandere manier een snelle "standaard willie" is .....heb er namelijk zat mee gemaakt die door een standaard GT weg werden gereden......Marcel B. schreef:SMILLIAW schreef:Chris schreef:Goed de uitslagen:
Sunil -> RESPECT!![]()
![]()
het heeft niet lang mogen duren maar was superleuk. mn versnellingspook wilde helemaal niet meewerken, moet toch maar een andere scoren.
volgende x hopelijk iets langer
Wel een Devil uitlaatspruitstuk,een uitlaatje,en helemaal leeg,en dat scheelt best veeljochem de haas schreef: Ik ga er wel ff bijzeggen dat DIT opeenofandere manier een snelle "standaard willie" is
haha chrisChris schreef:Sunil, ik geef me nog niet gewonnen. Soon spreken we weer af.![]()
Zijn jullie nog richting de havens gegaan?
ow moet haas de druk nog verder opschroevenChris schreef:Ik heb nog wat "troeven" in handen.![]()
Was het eigenlijk wel 7-0? Kan ook wel richting de 10 gaan...
Staat pas op 0.9/1 bar hoor haalt het rode gebied nog nietLuco/Alpine-racer schreef:ow moet haas de druk nog verder opschroevenChris schreef:Ik heb nog wat "troeven" in handen.![]()
Was het eigenlijk wel 7-0? Kan ook wel richting de 10 gaan...![]()
![]()
geen geheim hoor, ongeveer 3500 rpm geven(afhankelijk van je banden), koppeling oplaten komen tot ie bijna aangrijpt, als je weggaat koppeling niet in 1 x laten opkomen, niet in 1 x voltrappen, met beleid.Paul1916v schreef:En wat is jouw 'geheim' om zo goed weg te rijden?