Moet je vrijdagavond maar weer eens ri. Leiden komenLuco/Alpine-racer schreef:en de gtt extra boost gegeven, met dank aan arco

Er is altijd wat te doen in Bodegraven, gewoon een keer langs komenEdward(ForeverYoung) schreef:Best hoor, moet er natuurlijk wel iets te doen zijn (tis toch even 2 uur kachelen en dan moet ik nog terug - ga ik uit van de routeplanner en 120 km/u)
jouw ga ik echt niet bijhoudenFlorus schreef:Moet je vrijdagavond maar weer eens ri. Leiden komenLuco/Alpine-racer schreef:en de gtt extra boost gegeven, met dank aan arco
en dat was?Edward(ForeverYoung) schreef:Er is een hele boel weggehaald...
Weer een totaal onsamenhangende pagina in het auto vs. auto topic.
Was idd een klein meningsverschilletje over de VW diesels, en het zal wel teveel offtopic zijn geweest.. Heb ik ook zo m'n aandeel in, al was er in feite niks aan de hand (in vergelijking met vorige keren..)
Jammer ook dat m'n grap over jou weggehaald werd![]()
Bellen/mailen kan altijd.Florus schreef:Corsa is zojuist opgehaald![]()
, iemand nog een leuk gt-tje te koop, voah weinahg??.........
gewoon meer biedenFlorus schreef:Die's al aan 4 andere RTC-ers verkocht...........
ja die heb ik wel maar die krijg je nietLuco, heb jij niet nog wat leuke "privé" foto's?
Want 't word namelijk eens tijd dat ook jij zelf gaat sleutelen aan een 5.Luco/Alpine-racer schreef:![]()
als diegene die hem nu zou kopen afhaakt, ga ik er toch serieus over nadenken
als leerproject, gewoon helemaal demonteren voor de onderdelen