heb sinds kort een renault megane coupé uit 1996
daar wil ik graag wat leuke bumpers enz voor hebben nu heb ik al heel wat site's bekeken maar kan eigenlijk niks echt supers vinden heeft iemand nog een leuke tip nlpower enz ken ik allemaal al maar die hebben niet echt dat je zegt van super gaaf spul.
alvast bedankt en tips voor het uitbouwen van deze auto is erg leuk zal binnenkort ff foto's erop zetten dat iedereen beetje weet hoe hij eruit ziet hij is aan de voorkant al wel verlaagd en zitten al wel leuke 17 inch velgen op.
greetz tom
vraagje over megane coupé
En meer...... 

Soms, niet altijd!
In het geval van mijn bodykit voor de Twingo ben ik goedkoper uit als dat ik het direct bij SK bestel
In het geval van mijn bodykit voor de Twingo ben ik goedkoper uit als dat ik het direct bij SK bestel

-
- Contacteer:
Beste leden,
Ik ben hoofdimporteur van SK-Tuning , dus kan ik alles leveren wat zij aanbieden en tevens kan ik ook bijna alles leveren wat reichhard motorsport aanbied. De prijzen op mijn site zijn stuksprijzen, dus als je een complete bodykit of meerdere dingen koopt dan zijn de prijzen anders.
Met sommige producten zal ik duurder zijn dan een ander, maar dat komt omdat dan de kwaliteit beter is of dat ik garantie geef op een bepaald product.
Groeten,
Robert
RB cartuning
Ik ben hoofdimporteur van SK-Tuning , dus kan ik alles leveren wat zij aanbieden en tevens kan ik ook bijna alles leveren wat reichhard motorsport aanbied. De prijzen op mijn site zijn stuksprijzen, dus als je een complete bodykit of meerdere dingen koopt dan zijn de prijzen anders.
Met sommige producten zal ik duurder zijn dan een ander, maar dat komt omdat dan de kwaliteit beter is of dat ik garantie geef op een bepaald product.
Groeten,
Robert
RB cartuning