Nee, de turbo zuigt de lucht aan en niet het spruitstuk zelf. Luchtaanzuiging via luchtmassameter, dat heeft geen enkele vergelijkbare renault.
Ik heb hier een passende slang voor het filter van een paar meter maar die ligt me met sleutelen in de weg, ik heb het filter er meteen opgezet dat is makkelijker testen
Overigens moet ik het koelsysteem nakijken, de flow in het blok is niet groot genoeg. Te temperatuur loopt nu wél te hoog op

Ik moet het koelcircuit iets anders leggen waarschijnlijk en een paar onderdelen weghalen zoals het cirulatiepompje. Versimpelen is altijd beter
vandaag dus de aansluitingen gevonden in de originele stekker voor toerenteller en koelwatertemperatuur. Ook de aansluitingen voor oliepeil functioneren. Maar dat gaat denk ik oliedruk worden, volgens mij kan het metertje van de 19 dat wel weergeven.
Nu dus een kwestie van slangen anders leggen en hier en daar een tiewrappie voor de kabelboom wat te fatsoeneren en dan issie in elk geval klaar ... op benzine
