die megane van jouw is geen 250 euro waard hoorEdward(ForeverYoung) schreef:VERKOCHTRiël schreef:250 pleuro's?![]()
Oeh.....Ivo8hoven schreef:![]()
Nope, alleen de dumpvalve heb ik zelf nodig, verder blijft alles zoals ik hem gekocht heb, dus ook het Spaghettispruitstuk van K-tec
Chris schreef:Inderdaad!Florus schreef:Ja Ivo, ff een sleutelavondje houden en je kunt weer lekker gallen met die 5![]()
@ Arco, die IC komt uit zijn BS.....
eeeeeeejjjjj, nummertje trekken,Arie.......Arie van de Hoek schreef:Oeh.....Ivo8hoven schreef:![]()
Nope, alleen de dumpvalve heb ik zelf nodig, verder blijft alles zoals ik hem gekocht heb, dus ook het Spaghettispruitstuk van K-tec![]()
![]()
![]()
Dus ook incl. alles wat er nu onder zit kwa slangen en IC ???
Heb nog wel een leuke Mégane in de aanbiedingFlorus schreef:Maar 'k vind toch dat ie 'm gewoon moet repareren,waar moet ie z'n eigen anders op uitleven![]()
nou, laatst hield hij toch maar mooi een corvette bij...Luco/Alpine-racer schreef:en te traag
???Luco/Alpine-racer schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja en ik snap waarom, ik heb er zelf ook een gehad
als je een beetje doortrapte ging er 300 euro benzine in de week doorheen
dan wil je wel van het gas afblijven en laat je hem gewoon stationair rijden
Eigenlijk wel, maar het is nogal druk op de zaak 19.30 thuis nog ff eten en dan lekker op de bank liggen ( gaat al bijna 4 weken zo )Paul1916v schreef:zonder prijs is het moeilijk verkopen toch?![]()
![]()
p.s. moet jij niet de schuur in om die banaan rijdend te maken?![]()
Geen idee ....dit bevalt me welLuco/Alpine-racer schreef:ja waar is je nieuwe avatar jochem
jochem de bananenman
Florus schreef:Luco heeft 't over die corvette,en wat de reden was dat je hem bij kon houden.......
ze snappen ook helemaal niks ook he die noorderlingenFlorus schreef:Luco heeft 't over die corvette,en wat de reden was dat je hem bij kon houden.......
Luco/Alpine-racer schreef:ze snappen ook helemaal niks ook he die noorderlingenFlorus schreef:Luco heeft 't over die corvette,en wat de reden was dat je hem bij kon houden.......![]()
Ah ja, dacht al, waar heeft die ouwe gek het nou toch overFlorus schreef:Luco heeft 't over die corvette,en wat de reden was dat je hem bij kon houden.......
ja dat draait een corvette ongeveer bij stationair draaien en rem loslatenEdward(ForeverYoung) schreef:Ah ja, dacht al, waar heeft die ouwe gek het nou toch overFlorus schreef:Luco heeft 't over die corvette,en wat de reden was dat je hem bij kon houden.......![]()
De reden dat ik 'm bij kon houden was omdat ie niet harder dan 120 heeft gereden, op die manier hou ik Alonso in de F1 nog bij
ja rare luiGeniustheGzA schreef:Luco/Alpine-racer schreef:ze snappen ook helemaal niks ook he die noorderlingenFlorus schreef:Luco heeft 't over die corvette,en wat de reden was dat je hem bij kon houden.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij kent ze ook al...??