ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja hij koelt gewoon beter dus je hebt minder drukverlies
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
was dat die ene ic die jij niet durfde te monteren luco? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee hoor hij zit er nu in
was niks aan de hand
ik vind hem alleen niet zo mooi qua uiterlijk
en aangezien alles nieuw is onder de kap wil ik hiervoor ook graag een nieuwe

was niks aan de hand
ik vind hem alleen niet zo mooi qua uiterlijk
en aangezien alles nieuw is onder de kap wil ik hiervoor ook graag een nieuwe

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op ma 31 jul 2006 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Kga het lekker toch proberenFlorus schreef:Riël schreef:Onzin, hangt ie eronder. IN de bumper is prachtig plek daarvoor!paz-maniac schreef:mah da was bij je 19 T toch??, bij gtt is de ruimte / koeling weer zo een k*%$e punt, front mount ic neemt nogal wat rij wind uit de radiator
Ask steven
B.S.![]()
Als je 'm onderin de bumper doet,hangt ie dus gewoon pal voor de rad.,en heeft dus wel degelijk invloed op de koeling.
Ask Steven..........![]()
En heb er zelf ook ervaring mee

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon bovenop de motorkap, eerst laten verchromen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
is het niet zo doordat die koeler blijft je daardoor minder drukvelies hebt?GerryTT schreef:Luco/Alpine-racer schreef:ja hij koelt gewoon beter EN je hebt minder drukverlies
en niet en/en
turbo gat word dat eigenlijk merkbaar groter bij het gebruik van een FMIC??, je zou zeggen van wel omdat de lucht een langere weg moet afleggen of is dit te verwaarlozen
R5GTT. Drive it like you stole it
Komt i.d.d. bij JL-tuning vandaan,is een verbrede Gt rad.GerryTT schreef:Ik geloof dat Steven deze heeft laten (ver)maken.paz-maniac schreef:dat bedoel ik iddFlorus schreef:Bedoelt ie niet de radiateur??
Maar je kunt dan net zo goed een Diesel rad. nemen,is net zo groot en kost een stuk minder,zit alleen geen oliekoeler gedeelte in.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
aparte oliekoeler is toch veel beter
bij mij komt de olie niet boven de 90 graden ook al rij ik een stuk 200
bij mij komt de olie niet boven de 90 graden ook al rij ik een stuk 200
Volgens mij heeft een groter koelopp dus koelt tie beter EN omdat tie helemaal van alluminium is heb je zowiezo minder drukverlies omdat alles gelast is. Bij de originele kan ik me voorstellen dat er wat druk ontsnapt, toch zeker bij wat hogere drukken.Luco/Alpine-racer schreef:is het niet zo doordat die koeler blijft je daardoor minder drukvelies hebt?GerryTT schreef:Luco/Alpine-racer schreef:ja hij koelt gewoon beter EN je hebt minder drukverlies
en niet en/en
mah die diesel rad is niet te gebruiken met originele ic toch, zo op de foto van gerry te zien is ie een heel stuk breder dan standaard radiatortje. moet voor mijn gtt ook nog eens andere/grotere rad hebben temp loopt te hoog op naar mijn idee
Nope, dat gaat niet lukken.paz-maniac schreef:mah die diesel rad is niet te gebruiken met originele ic toch, zo op de foto van gerry te zien is ie een heel stuk breder dan standaard radiatortje. moet voor mijn gtt ook nog eens andere/grotere rad hebben temp loopt te hoog op naar mijn idee
klopt,die dieselrad. kan alleen i.c.m. een FMIC,bij Gerry past de originele IC ook niet meerpaz-maniac schreef:mah die diesel rad is niet te gebruiken met originele ic toch, zo op de foto van gerry te zien is ie een heel stuk breder dan standaard radiatortje. moet voor mijn gtt ook nog eens andere/grotere rad hebben temp loopt te hoog op naar mijn idee

moet nog eens goed kijken hoeveel ruimte ik percies heb om een grote en evt iets dikkere radiator te monteren ipv de origenele. iets meer koel capaciteit zou wel lekker zijn
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als je geen fmic monteert is een nieuwe standaard rad ruim voldoendepaz-maniac schreef:mah die diesel rad is niet te gebruiken met originele ic toch, zo op de foto van gerry te zien is ie een heel stuk breder dan standaard radiatortje. moet voor mijn gtt ook nog eens andere/grotere rad hebben temp loopt te hoog op naar mijn idee
werkt bij mij prima met 1 bar en hibryde T25
loopt nog niet tegen derde streepje aan
succes met puzzelenpaz-maniac schreef:moet nog eens goed kijken hoeveel ruimte ik percies heb om een grote en evt iets dikkere radiator te monteren ipv de origenele. iets meer koel capaciteit zou wel lekker zijn

[img]http://home.wanadoo.nl/florus.sonja/Gtturbo/f153.jpg[/img]
Dieselrad. i.c.m. een mocal oliekoeler

Dieselrad. i.c.m. een mocal oliekoeler

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daar heb ik de oliekoeler ook
alleen lopen bij mij de leidingen net naast/over de dynamo naar de adapter, ging net
alleen lopen bij mij de leidingen net naast/over de dynamo naar de adapter, ging net
Je
Dat kan weleens de oplossing zijn
De rad zover mogelijk naar links en de oliekoeler zover mogelijk naar rechts voor de dynamo. Kan die rad ook weer wat groter worden 
Florus schreef:[img]http://home.wanadoo.nl/florus.sonja/Gtturbo/f153.jpg[/img]
Dieselrad. i.c.m. een mocal oliekoeler![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... all%29.jpg[/img]
nu zie je goed het verschil in rad florus

nu zie je goed het verschil in rad florus

Koelvermogen is nu top,de oude rad. was natuurlijk ook niet nieuw meer,maar alleen een nieuwe was in mijn ogen niet genoeg geweest,heb nu genoeg capaciteit,bij 34 graden buitentemp. en flink doorblazen blijft ie net onder de 85 graden

lekkere bedrijfstemperatuur, mag best een graadje of 10 bij...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niet bij een gtt, want dan loopt die tever op rielRiël schreef:lekkere bedrijfstemperatuur, mag best een graadje of 10 bij...
het is geen 19
bij snelheden van 200 gaat die oplopen als je hem niet laag probeert te houden
die van mij geeft zelfde streepje aan als die van florus en dat is warm zat