Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Berichten: 571
- Lid geworden op: wo 21 jul 2004 14:32
- Locatie: Utrecht
't is wel een ware "babe-magnet" dus ik zou er nog maar even in investerenIvo8hoven schreef:Mwah valt wel mee jongens, klein puntje aandacht nodig, hij is zo weer rijdend te krijgen....., maar ik weet niet of ik er nog tijd in ga steken

Weheeee......., lees zijn verslag is even op CC......, dit heeft ie een tijdje terug verteld....
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
ASTRA GSI 16V CHIP
2x
VW GOLF 2 1.8 16V CHIP
2x
CALIBRA 4X4 TURBO 300 PK ( niet in topvorm)
2x
VW GOLF 3 VR6 CHIP ENZB
3x
PEUGEOT 205 GTI MET 160 PK MI16
1x
Mooi lijstje. Van de vetgedrukten heb ik het/heeft mijn AX al eens gewonnen, die dus sowieso minder zijn heb ik ff weggelaten (Vectra). Een Golf VR6 heb ik ooit van gewonnen met m'n grijze AX (toen het nog een 1.4 was), had er echter wel geluk mee omdat hij zich een beetje verslikte met schakelen en ik sowieso (in 1) een voorsprong had door het ontzettend lage gewicht. Sowieso lopen vele VR6'jes niet zoals ze horen te lopen, bekende van me heeft er een met een gereviseerde motor en Syncro en dat ding gaat hárd, die houd ik zeker niet bij.
Die 4x4 calibra heeft Goof het al eens van verloren toen hij de auto nog had. Een MI16 ging gelijk op met m'n 1.6, maar dat was dan ook wel een MI16 met throttlebodies en +/- 200 pk.
Maar heel netjes dus Chris... Overigens vind ik geen van allen echt héél indrukwekkend, behalve die Calibra (tenzij die door het niet-in-topvorm-zijn flink wat pk's verloren heeft), aangezien die nogal een voordeel in grip heeft.
Mijn laatste sprintje tegen een licht gekietelde GTT resulteerde in iets voorsprong in de 1 voor mij en langzaam terugzakken in 2. In 3 is trekt een GTT goed van me weg en in 4-5 wordt het verschil alleen maar groter. Een GTE kan ik weer behoorlijk aardig bijhouden, dan begint het verschil pas vanaf +/- 150-160 km/h (als ik naar 5 schakel).
Al eens gesprint met een niet-originele Charade GTTI? Corsa A 2.0 16V? Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Die turbocompressor stelt je sowieso al gelijk aan een atmosferische tweeliter, 1 bar ipv de originele druk (hoeveel is het? 0.6? 0.7?) zou de 16 klepjes van zo'n Corsa goed moeten maken. Tenzij die Corsa gekieteld is, want die C20XE van Opel laat zich ook vrij makkelijk opfokken.
En van een Charade GTTI met 150 pk verloor ik het zelfs met m'n 1.6, al was het verschil niet héél gigantisch. Denk dat m'n AX GT vooral in de stad rap is door het ontbreken van een turbogat en de ontzettend korte versnellingen: 180 km/h in 5 = 6000 r/min, rond de 195 loop ik in de toerenbegrenzer.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
ASTRA GSI 16V CHIP

VW GOLF 2 1.8 16V CHIP

CALIBRA 4X4 TURBO 300 PK ( niet in topvorm)

VW GOLF 3 VR6 CHIP ENZB

PEUGEOT 205 GTI MET 160 PK MI16

Mooi lijstje. Van de vetgedrukten heb ik het/heeft mijn AX al eens gewonnen, die dus sowieso minder zijn heb ik ff weggelaten (Vectra). Een Golf VR6 heb ik ooit van gewonnen met m'n grijze AX (toen het nog een 1.4 was), had er echter wel geluk mee omdat hij zich een beetje verslikte met schakelen en ik sowieso (in 1) een voorsprong had door het ontzettend lage gewicht. Sowieso lopen vele VR6'jes niet zoals ze horen te lopen, bekende van me heeft er een met een gereviseerde motor en Syncro en dat ding gaat hárd, die houd ik zeker niet bij.
Die 4x4 calibra heeft Goof het al eens van verloren toen hij de auto nog had. Een MI16 ging gelijk op met m'n 1.6, maar dat was dan ook wel een MI16 met throttlebodies en +/- 200 pk.
Maar heel netjes dus Chris... Overigens vind ik geen van allen echt héél indrukwekkend, behalve die Calibra (tenzij die door het niet-in-topvorm-zijn flink wat pk's verloren heeft), aangezien die nogal een voordeel in grip heeft.
Mijn laatste sprintje tegen een licht gekietelde GTT resulteerde in iets voorsprong in de 1 voor mij en langzaam terugzakken in 2. In 3 is trekt een GTT goed van me weg en in 4-5 wordt het verschil alleen maar groter. Een GTE kan ik weer behoorlijk aardig bijhouden, dan begint het verschil pas vanaf +/- 150-160 km/h (als ik naar 5 schakel).
Al eens gesprint met een niet-originele Charade GTTI? Corsa A 2.0 16V? Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Die turbocompressor stelt je sowieso al gelijk aan een atmosferische tweeliter, 1 bar ipv de originele druk (hoeveel is het? 0.6? 0.7?) zou de 16 klepjes van zo'n Corsa goed moeten maken. Tenzij die Corsa gekieteld is, want die C20XE van Opel laat zich ook vrij makkelijk opfokken.
En van een Charade GTTI met 150 pk verloor ik het zelfs met m'n 1.6, al was het verschil niet héél gigantisch. Denk dat m'n AX GT vooral in de stad rap is door het ontbreken van een turbogat en de ontzettend korte versnellingen: 180 km/h in 5 = 6000 r/min, rond de 195 loop ik in de toerenbegrenzer.
_________________



R5 GTT is zeker de snellere op het lange rechte stuk, op van die korte stoplichtsprintjes heeft ie last van z'n gewicht en een turbogat. Stap maar eens met 2 personen extra in je auto en meet het verschil eens op. Die 2 personen mag je er voor een AX GT dus standaard af tellen.


Hahaha, die gast is niet wijs hoor.....
FF wat anders:
Goede keuze gast... 

FF wat anders:
PM van en Soeb rijder aan mij... schreef: En ooit, als ik later groot ben, staat er ook zo'n 5 ragapparaat bij mij voor de deur!



Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 571
- Lid geworden op: wo 21 jul 2004 14:32
- Locatie: Utrecht
Wie zou dat zijn?Chris schreef:Hahaha, die gast is niet wijs hoor.....![]()
FF wat anders:
PM van en Soeb rijder aan mij... schreef: En ooit, als ik later groot ben, staat er ook zo'n 5 ragapparaat bij mij voor de deur!![]()
Goede keuze gast...

Maar dan moet ik eerst:
1. weer geld hebben;
2. twee rechterhanden en verstand van techniek hebben

3. stallingsruimte hebben.
Tja...
Reno-loos...
Je vrouwtje overhalen Gijs, begin daar eens mee..... 
Wat ik net toch tegen kwam op dat mooie internet.....
[img]http://www.letterjames.de/images/gen_mo ... 795521.jpg[/img]
Je bent ook overal bekend he Luco.....

Wat ik net toch tegen kwam op dat mooie internet.....
[img]http://www.letterjames.de/images/gen_mo ... 795521.jpg[/img]
Je bent ook overal bekend he Luco.....

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik zie alleen een kruisjeChris schreef:Je vrouwtje overhalen Gijs, begin daar eens mee.....
Wat ik net toch tegen kwam op dat mooie internet.....
[img]http://www.letterjames.de/images/gen_mo ... 795521.jpg[/img]
Je bent ook overal bekend he Luco.....

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hmz.. Ik ook.. Nog maar een keer dan:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kjkjkk.jpg[/img]
Mijn inlog bij di2 206 club doet het nog niet.....
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kjkjkk.jpg[/img]
Mijn inlog bij di2 206 club doet het nog niet.....

Laatst gewijzigd door Chris op ma 31 jul 2006 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

Ik lees voor de rest dat jullie je wederom aardig vermaakt hebben daar in Oss.

AX GTi die het wint van een GTT...




5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
jaaaaaaaaaaaaaaa hij verloor omdat die mis schakelde *proest*
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Omdat er zeker een ander blok in ligt met een andere bak ?? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 571
- Lid geworden op: wo 21 jul 2004 14:32
- Locatie: Utrecht
Sh*t, verrek, da's waar ook!Chris schreef:Je vrouwtje overhalen Gijs, begin daar eens mee.....



Reno-loos...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
hee plaatje is weer wegChris schreef:Hmz.. Ik ook.. Nog maar een keer dan:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kjkjkk.jpg[/img]
Mijn inlog bij di2 206 club doet het nog niet.....
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
SneakLex schreef:Ik ga zo eens kijken of mijn 5 er nog staat, die heb ik al 2,5 maand niet meer gezien.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Geen sneak pics, Arco.
Had effe tijd dus gelijk maar beide spruitstukken gemonteerd. Ik moet morgen alleen even een steviger tafeltje mee nemen om het blok op te zetten want de huidige gaat bij nog meer gewicht bezwijken.
Heb nog een workmate staan, daar maar effe een MDFplaat op maken

Had effe tijd dus gelijk maar beide spruitstukken gemonteerd. Ik moet morgen alleen even een steviger tafeltje mee nemen om het blok op te zetten want de huidige gaat bij nog meer gewicht bezwijken.
Heb nog een workmate staan, daar maar effe een MDFplaat op maken
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Winkelwagentje bij de Super. 50 eurocentLex schreef: Ik moet morgen alleen even een steviger tafeltje mee nemen om het blok op te zetten want de huidige gaat bij nog meer gewicht bezwijken.
Heb nog een workmate staan, daar maar effe een MDFplaat op maken

Whahaha!
Zelfs Ivo kwam hem nog voorbij, en die reed achter hem!
http://www.clubcinq.nl/modules.php?name ... 3&start=45kakanox schreef:mjah, we zien dan wel, zag jullie niet verder wegtrekken toen ik 'm eenmaal in 2 had nl. en heb 'm niet in het rood getrokken omdat het niet mijn auto is.
zat op 6500 r/min bij schakelen.
Verder is dat ding std. op een open filter na. Hoe zit 't met jullie?
Zelfs Ivo kwam hem nog voorbij, en die reed achter hem!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Jullie zijn écht goed 

-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Hij lijkt wel een beetje op onze eigen 'Kakanox'Chris schreef:Whahaha!
kakanox schreef:mjah, we zien dan wel, zag jullie niet verder wegtrekken toen ik 'm eenmaal in 2 had nl. en heb 'm niet in het rood getrokken omdat het niet mijn auto is.
zat op 6500 r/min bij schakelen.
Verder is dat ding std. op een open filter na. Hoe zit 't met jullie?
http://www.clubcinq.nl/modules.php?name ... 3&start=45
Zelfs Ivo kwam hem nog voorbij, en die reed achter hem!
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Ik zou het niet weten...
Zit jij op dat andere forum onder die Nickname dan ???


Zit jij op dat andere forum onder die Nickname dan ???

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Locatie: Hardenberg, NL
- Contacteer:
Nee, sorry.
Als ik een Citroën wil rijden, dan moet er natuurlijk wel van die geinige vering op zitten
Overigens heb ik niet de illusie dat ik een 5 GT Turbo kan pakken, alleen snappen jullie dat hier niet helemaal
Wat niet wegneemt dat ik het altijd gewoon proberen zal
(Verliezen is ook leuk, de kick is er niks minder om voor mij)
(Trouwens, toen er eens een GTT op de snelweg achter me zat, viel het 5je me wel tegen in de tussensprintjes 120-140, maar die zal z'n best wel niet hebben gedaan - turbo onwaardige gast
)
Als ik een Citroën wil rijden, dan moet er natuurlijk wel van die geinige vering op zitten
Overigens heb ik niet de illusie dat ik een 5 GT Turbo kan pakken, alleen snappen jullie dat hier niet helemaal

Wat niet wegneemt dat ik het altijd gewoon proberen zal

(Trouwens, toen er eens een GTT op de snelweg achter me zat, viel het 5je me wel tegen in de tussensprintjes 120-140, maar die zal z'n best wel niet hebben gedaan - turbo onwaardige gast

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Je ben ook een sm slaafje?Edward(ForeverYoung) schreef:
(Verliezen is ook leuk, de kick is er niks minder om voor mij)

Erik (Schepjes) schreef:Je ben ook een sm slaafje?Edward(ForeverYoung) schreef:
(Verliezen is ook leuk, de kick is er niks minder om voor mij)


R 5 Convertible Rulezz
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:


Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Neej, ik ben een meester, ros graag iemand rug open met een zweepCChris schreef:Erik (Schepjes) schreef:Je ben ook een sm slaafje?Edward(ForeverYoung) schreef:
(Verliezen is ook leuk, de kick is er niks minder om voor mij)nou ken ik je niet, maar geef je hier nou openlijk toe dat jij dr wel 1 bent erik?
jij ook al een meester ?Erik (Schepjes) schreef:Neej, ik ben een meester, ros graag iemand rug open met een zweepCChris schreef:Erik (Schepjes) schreef:Je ben ook een sm slaafje?Edward(ForeverYoung) schreef:
(Verliezen is ook leuk, de kick is er niks minder om voor mij)nou ken ik je niet, maar geef je hier nou openlijk toe dat jij dr wel 1 bent erik?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ow ja heren leidengangers
jullie zijn uitgenodigd as vrijdag voor een bbq hier bij ons
- luco en jolanda-zeker
- ivo en vriendin-zeker
- jochem-zeker
- arie-zeker
- chris?
- jappo?
- ronnie-zeker
- oldskool-zeker
- rj-zeker
zo goed gedaan of iemand vergeten???
ow ja gewoon zelf zuipen meenemen wat je graag drinkt
vlees komen we wel uit zal niet zo schokkend zijn
graag voor woensdag doorgeven of het doorgaat heren ivm vlees bestellen
ow ja eventueel zelf een tuinstoel meenemen ofzo

MORGEN WORDT HET VLEES BESTELD EN WE REKENEN DUS OP BOVENSTAANDE PERSONEN
jullie zijn uitgenodigd as vrijdag voor een bbq hier bij ons
- luco en jolanda-zeker
- ivo en vriendin-zeker
- jochem-zeker
- arie-zeker
- chris?
- jappo?
- ronnie-zeker
- oldskool-zeker
- rj-zeker
zo goed gedaan of iemand vergeten???
ow ja gewoon zelf zuipen meenemen wat je graag drinkt
vlees komen we wel uit zal niet zo schokkend zijn

graag voor woensdag doorgeven of het doorgaat heren ivm vlees bestellen

ow ja eventueel zelf een tuinstoel meenemen ofzo


MORGEN WORDT HET VLEES BESTELD EN WE REKENEN DUS OP BOVENSTAANDE PERSONEN
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.