was weer gezellig vandaag
Marieke, GJ, Paul en Ronnie..bedankt voor het schuren
moet eerlijk zeggen dat t werken in me eentje sneller ging net
helft van de onderkant helemaal schoon en roestvrij gemaakt en dik in de ML gezet. Staat nu te drogen, als dat btje droger is, kan er een mooie dikke tof tectyl overheen
Minder puntje: bij een btje stevig prik-, trek- en beukwerk was de vreemde roestplekken boven de tank toch wat erger

Twee gaten van ongeveer 5 bij 7 cm elk. Het is al een keer gelast, alleen niet fatsoenlijk, heb beide plaatjes er (na het verwijderen van wat plamuur) zo af kunnen trekken. Ach ja, hebben ze weer wat te doen over een weekje of drie.
Achterkant ziet er verder wel strak uit, zo helemaal roestvrij. Achterschermen zijn nog feilloos, dus mooi kaal gemaakt, blijven die oook weer geruime tijd goed.
Tevens de achterzijruiten eruit gehaald, eitje zo met die rubbers. Ze komen ook niet terug, want dit waren vaste en wil klapraampjes... Kopen, iemand? incl rubbers en stickers
Dealer wist me ook nog te vertellen dat een kabelboom voor achter het dashboard een besteltijd had van 2 tot 4 weken en zou het luttele bedrag kosten van 292.57 euro.........................ex btw uiteraard

Op mijn "is dat inclusief korting?" vraag werd een btje lachwekkend gereageerd. Volgende onderdelen komen dus allemaal bij Coppes vandaan uit bergharen, nijmegen kan fluiten naar hun centen
verder nog wat? Owja...rubbers van de deuren verwijderd, zag er allemaal goed uit, ook onder de zijruitjes was t nog allemaal netjes hard. Wel wat kleine illipillie blaasjes, maar dat de spuitkwaliteit....matig dus. Alleen de voorruit moet er nog uit. Dat komt na de vakantie.
Verder besloten dat de voorbumper, motorkap en de achterklep de verkoop in gaan.... Anyone?

Zie markt