ACT: Twingo I
hij past dus alleen op een ouder type?Stefan S. schreef:Damn, damn en nog eens damn, mijn H&R schroefset past niet op een twingo 16V, er zit namelijk geen bevestigingspunt op voor mijn stabilisatorstang. Shit, ik baal echt
Mensen die interesse hebben in een 2e hands schroefset, kunnen me mailen...
Lees eerst je mail even, misschien is de oplossing heel simpel...Stefan S. schreef:Damn, damn en nog eens damn, mijn H&R schroefset past niet op een twingo 16V, er zit namelijk geen bevestigingspunt op voor mijn stabilisatorstang. Shit, ik baal echt
Ik kijk gelijk even voor je

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik moet even gaan zoeken in mijn voorraad onderdelenJacco Osté schreef:Lees eerst je mail even, misschien is de oplossing heel simpel...Stefan S. schreef:Damn, damn en nog eens damn, mijn H&R schroefset past niet op een twingo 16V, er zit namelijk geen bevestigingspunt op voor mijn stabilisatorstang. Shit, ik baal echt
Ik kijk gelijk even voor je

Er zit bij mij ook geen bevestigingspunt op, maar de mijne komt onder een 16V vandaan.
Ik heb er toen stabistangen bijgekregen, met bevestigingsbeugeltjes...
Alleen waar heb ik die dingen gelaten?

Mocht het niet lukken, dan hou ik me aanbevolen voor je schroefset 
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Geen zwabbertrutje meer???
Wat er ook mee gebeurt, het blijft m'n zwabbertrutje!
Net als de cabrio. Het blijft m'n Golfje
Net als de cabrio. Het blijft m'n Golfje

Hij past op elke twingo vanaf 1993, alleen niet op een 16VChris@R5 schreef:hij past dus alleen op een ouder type?Stefan S. schreef:Damn, damn en nog eens damn, mijn H&R schroefset past niet op een twingo 16V, er zit namelijk geen bevestigingspunt op voor mijn stabilisatorstang. Shit, ik baal echt
Oh ja, tot overmaat van ramp vind mijn vriendin de Brock B5 afschuwlijk toen ze onder de twingo zaten. Ze vond ze te breed en ze staken iets uit, hetgeen zij te sjonnie-achtig vindt
. Concreet, de Brock B5 (7Jx14" ET25) velgen met 4 zgan Dunlop 195-45-R14 SP 9000 banden gaan ook in de verkoop
Hieronder de foto's:
Brock B5 onder de twingo
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/1tw.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/2tw.JPG[/img]
H&R 29950 schroefset
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/3tw.JPG[/img]

Hieronder de foto's:
Brock B5 onder de twingo
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/1tw.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/2tw.JPG[/img]
H&R 29950 schroefset
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/3tw.JPG[/img]
Jou vriendin heeft geen smaak (wat auto's betreft in ieder geval
)
nee zonder gein, wel klote dat het zo tegenzit,
ik vind het wel erg mooi staan. Je vind vast snel een koper er voor.
Ik wil ook wel graag zo'n schroefsetje, maar montage en zo zit ik dan weer mee...

nee zonder gein, wel klote dat het zo tegenzit,
Ik wil ook wel graag zo'n schroefsetje, maar montage en zo zit ik dan weer mee...

Joosten schreef:Jou vriendin heeft geen smaak (wat auto's betreft in ieder geval)
nee zonder gein, wel k*%$e dat het zo tegenzit,
Haha, montage is Jacco heel goed in
Haha, feit is gewoon dat zij meer gebruik maakt van de twingo als ik. Als ik de enige gebruikers was, dan wist ik het welRonnie Detmers schreef:Zijn gewoon dikke aso velgen![]()
![]()
Nee ik vind ze ook erg gaaf, maar jah, soms moet je naar het vrouwtje luisteren he![]()

ding is dat als je auto verlaagd is, die bredere velgen wel heeel goed staan. zoals hij er nu bij staat, moet ik je vriendin gelijk geven. net een traktor...
de auto dan, niet je vriendintut schreef:ding is dat als je auto verlaagd is, die bredere velgen wel heeel goed staan. zoals hij er nu bij staat, moet ik je vriendin gelijk geven. net een traktor...
Of een set berenvelgenStefan S. schreef:Haha, feit is gewoon dat zij meer gebruik maakt van de twingo als ik. Als ik de enige gebruikers was, dan wist ik het wel. Nou maar eens opzoek naar een set 14" T-Line velgen

leuk gecorrigeerdtut schreef:de auto dan, niet je vriendintut schreef:ding is dat als je auto verlaagd is, die bredere velgen wel heeel goed staan. zoals hij er nu bij staat, moet ik je vriendin gelijk geven. net een traktor...

die vind ze vast leuk!Of een set berenvelgen

Vanochtend heb ik het ruitenwisser-hendeltje gemold in mijn Twingo
Voor de vooruit werkt alles nog perfect, daar kan ik hem gewoon nog in 3 standen zetten, maar voor de achterruit moet je er tegen duwen en dan zwabbert die alleen maar wat heen en weer.
Iemand bekend met dit probleempje en zo ja is het makkelijk op te lossen of moet hij dan echt naar de garage toe?

Voor de vooruit werkt alles nog perfect, daar kan ik hem gewoon nog in 3 standen zetten, maar voor de achterruit moet je er tegen duwen en dan zwabbert die alleen maar wat heen en weer.
Iemand bekend met dit probleempje en zo ja is het makkelijk op te lossen of moet hij dan echt naar de garage toe?
Als je de handel hebt gesloopt, zou ik die vervangen 
Dat is erg makkelijk te doen:
Kappen rondom het stuur loshalen (torxjes)
(Ik weet nu alleen niet 100% zeker of dat je stuur eraf moet om de kappen los te krijgen?
)
De handel zit met 2 torxboutjes vast rondom de stuurkolom, daarna de stekker uitpluggen en omgekeerd te werk gaan om de nieuwe er weer in te zetten
Appeltje Eitje

Dat is erg makkelijk te doen:
Kappen rondom het stuur loshalen (torxjes)
(Ik weet nu alleen niet 100% zeker of dat je stuur eraf moet om de kappen los te krijgen?

De handel zit met 2 torxboutjes vast rondom de stuurkolom, daarna de stekker uitpluggen en omgekeerd te werk gaan om de nieuwe er weer in te zetten

Appeltje Eitje

Jammer zeg, ik hoop voor je dat het opgelost kan worden met je schroefsetStefan S. schreef:Oh ja, tot overmaat van ramp vind mijn vriendin de Brock B5 afschuwlijk toen ze onder de twingo zaten. Ze vond ze te breed en ze staken iets uit, hetgeen zij te sjonnie-achtig vindt. Concreet, de Brock B5 (7Jx14" ET25) velgen met 4 zgan Dunlop 195-45-R14 SP 9000 banden gaan ook in de verkoop
![]()

Jacco Osté schreef:Kappen rondom het stuur loshalen (torxjes)
(Ik weet nu alleen niet 100% zeker of dat je stuur eraf moet om de kappen los te krijgen?)

-
- Moderator
- Contacteer:
Die is wel mooi, ook voor de twingo?Ronnie Detmers schreef:[img]http://www.renault-aftersales.de/bilder ... 375920.jpg[/img]
Apart spiegeltje van Renault
Aan de antenne te zien is deze juist voor de Twingo!
Maar om daar nu 345,- voor neer te leggen
Maar om daar nu 345,- voor neer te leggen

Zolang je nergens tegenaan rijdt 

En die is nog heel 

Toch goed onthoudenWilma schreef:Jacco Osté schreef:Kappen rondom het stuur loshalen (torxjes)
(Ik weet nu alleen niet 100% zeker of dat je stuur eraf moet om de kappen los te krijgen?)
beter wel loshalen.... Gaat een stuk makkelijker

Zoals ik het vanochtend even snel heb bekeken denk ik inderdaad ook dat het makkelijker is om het stuur er af te halen inderdaad, maar zal me er van het weekend wel even over buigen of ik duw hem aan het eind van de middag even bij de monteurs van mn werk onder hun neus