Hij stond in een van die zeecontainers op het terrein waar Henk Klapwijk vroeger ook zat. Bij de ANWB daarachter.Lex schreef:Stond dat ding hier in Nieuwegein???? Vaag zeg. Heb hier nog nooit een GT gezien behalve die van de buurman
vrije tijd? heb hier nog wat staan wat aandacht en hulp behoefdjochem de haas schreef:TJA je moet wat met je vrije tijd , als opene al je vrienden zelf kunnen sleutelenJacco Osté schreef:Jochem... Je bent gek![]()
Ik hoor niets , mijn naam is haas ( de )Haas schreef:vrije tijd? heb hier nog wat staan wat aandacht en hulp behoefdjochem de haas schreef:TJA je moet wat met je vrije tijd , als opene al je vrienden zelf kunnen sleutelenJacco Osté schreef:Jochem... Je bent gek![]()
dan is t fuzzy...Chris schreef:Fussy...
Die zilvere blijft gewoon vol met interieur hoorArie van de Hoek schreef:Dit beloofd niet veel goeds...![]()
LEEG + VEEL VERMOGEN = HEEL VEEL SPEELPLEZIER !!
Ja tuurlijk joh doe ik ff.....PatrickG schreef:![]()
Nou maak em ff klaar voor leiden morgenavond
Sorry,de deurpanelen (stof) gaan er gewoon in, alles netjes afgewerktArie van de Hoek schreef:Nee Jochem, LEEG moet dat ding zijn met maar 2 dingen erin : 1 racekuip en een set 4-puntsgordels.
Comfortabel rijden doe je maar in die zilveren of in je Baur.
jochem de haas schreef:mooi gele vloerbedekking erin ( tenzij iemand goed geld bied ).