Hallo allemaal.Ik woon in Spanje maar heb vroeger in Schiedam gewoont.Dit is mijn nieuwe clio 1.6 16v met sport kit,kw variant 2 suspension remus uitlaat en Compomotive velgen.Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a213/ ... 006001.jpg[/img]
Waneer ik meer tijd heb maak ik meer fotoŽs.Ik wil de velgen ook opnieuw laten spuiten.Echt goeie forum!
Ha,ha,ha!Nee op het moment nog geen Subwoofer.Die box zit er op omdat ik Zaterdag naar Rotterdam vertrek.2 weekies vakantie Ik ga effe 5000 kilometer op de teller zetten.Ik heb zin om de wagen op de snelweg te testen.Ik heb hem net 2 weeken.Als jullie me zien in Nederland effe toeteren,HAHA!
mariocal schreef:Hier een paar fotoŽs van mijn nieuwe kw variant2 vering.Ik heb 7.5 x 17 velgen dus ik durf hem niet lagen te zetten.Ik heb achter al de plastic kappen uit de wielkasten moeten halen.
Laatst gewijzigd door Ferdy op wo 26 jul 2006 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
mariocal schreef:Ik ben op zoek naar een Strutbrace voor mijn clio 1.6 16v van 2005 ik had een omp besteld maar die paste niet.Als je er een op hebt kan je een fotootje posten.Tahnks
Kan ik naar die meeting gaan zonder lid te zijn?Waar is dat Oss ver weg van Rotterdam.Wat doen jullie op de meetingŽs.Is het net als een exhibitsie of gaan jullie rond rijden.Als het een exhibitsie is de wagen ziet er goed uit allen de velgen zien er niet uit ik moet ze laten spuiten maar ik heb geen tijd gehad.weten jullie niet een goed plekjer daar in Nederland waar ze mijn velgen goed kunnen spuiten.
mariocal schreef:Kan ik naar die meeting gaan zonder lid te zijn?Waar is dat Oss ver weg van Rotterdam.Wat doen jullie op de meetingŽs.Is het net als een exhibitsie of gaan jullie rond rijden.Als het een exhibitsie is de wagen ziet er goed uit allen de velgen zien er niet uit ik moet ze laten spuiten maar ik heb geen tijd gehad.weten jullie niet een goed plekjer daar in Nederland waar ze mijn velgen goed kunnen spuiten.
Uiteraard kan je daar naar toe zonder lid te zijn!
Eventueel kan je achter ons aan rijden
Voor je velgen kan je bij de velgenservice in Hellevoetsluis terecht (http://www.velgen.nl) en anders zijn er wel spuiterijen in R'dam die dat ook kunnen
Dank jullie wel allemaal voor de comments.En ook bedankt voor de velgen spuiterij.Ga ze denk ik spuiten ik hoop dat ze dat snel doen in 2 dagen of zo.Als ik kan ga ik naar de meeting en zie ik de wagen van jullie ook.
Ja ik wist niet of ik er zomaar in kon rijden.Ik heb effe rond gekeken en toen bogon het hard te regenen en mijn vriendin wou al weg haha!Ik heb vandaag nieuwe velgen erop gezet zer zijn echt mooi.Zo snel als ik kan zal ik wel een fotoootje plaatsen.Die Compomotives zijn trouwens te koop dus als iemand geintereseerd is.
mariocal schreef:Ja ik wist niet of ik er zomaar in kon rijden.Ik heb effe rond gekeken en toen bogon het hard te regenen en mijn vriendin wou al weg haha!Ik heb vandaag nieuwe velgen erop gezet zer zijn echt mooi.Zo snel als ik kan zal ik wel een fotoootje plaatsen.Die Compomotives zijn trouwens te koop dus als iemand geintereseerd is.
zullen wel te duur voor mij zijn, maar wa vraag je d'r voor?
Nee een vriend van me werkt in een Renault garage en heeft alles origineel bestelt gespoten en voor me gemonteerd.Wat vinden jullie van de velgen?die Compomotives stonden hem ook mooi.
ja dat vind ik ook deze zijn veel eleganter.Weet iemand toevallig of het clio enbleem op de kofferbak geplakt zit of zitten er gaten in kofferbak.Anders haal ik het weg want dat staat mooier.Maar als er gaten in zitten dan niet want ik heb geen zin om de kofferbak te spuiten