mijn toerentaller staat op 800/900 maar als ik mijn lichten aan zet dan zak die heel veel zo een 600 a 500
iemand een idee wat da kan zijn ??
iemand een idee wat da kan zijn
massaprobleem?
-
- Contacteer:
welke ijzere kabel?
die van je blok naar chassis?
die van je blok naar chassis?
als hetzelfde gebeurt als je een andere electrische belasting aanzet (knipperlicht , achterruitverwarming, ruitenwisser als de ramen droog zijn)
dan doet je dynamo het blijkbaar niet zo best.
dit is tipisch iets wat je merkt 1 week voordat je met een lege accu staat.
dan doet je dynamo het blijkbaar niet zo best.
dit is tipisch iets wat je merkt 1 week voordat je met een lege accu staat.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
die massakabel moet je laten repareren, vaak is het alleen die 'connector' oftewel de aansluiting.
Anders rijdt je auto straks ook niet meer
(weet ik uit ervaring..)
Eventueel zou het ook in de dynamo kunnen zitten, dat doormeten zegt helaas niet alles (weet ik ook uit ervaring
)
Maar kijk eerst maar eens wat die massakabel straks doet
Anders rijdt je auto straks ook niet meer

Eventueel zou het ook in de dynamo kunnen zitten, dat doormeten zegt helaas niet alles (weet ik ook uit ervaring

Maar kijk eerst maar eens wat die massakabel straks doet
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Bij mij was het die aan het chassis, dacht ik (bij een 19, zit aan de accubak maar afkomstig van de motor)
Maar je zegt zelf dat ie doormidden was, dus lijkt me logisch om die dan te vervangen?
Hoeft helemaal niet veel te kosten volgens mij.
Maar wel snel doen, anders heb je straks bijvoorbeeld het probleem dat je motor afslaat, je vlak daarvoor misschien nog even stotterend kunt rijden maar daarna niet meer starten wil (zoals ik had)
Maar je zegt zelf dat ie doormidden was, dus lijkt me logisch om die dan te vervangen?
Hoeft helemaal niet veel te kosten volgens mij.
Maar wel snel doen, anders heb je straks bijvoorbeeld het probleem dat je motor afslaat, je vlak daarvoor misschien nog even stotterend kunt rijden maar daarna niet meer starten wil (zoals ik had)

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)