ey
mijn waterpomp is kapot die maakt een verschrikkelijke lawaai
ik heb een clio 1400cc b
wat zou mij da kosten voor een nieuwe waterpomp en dan die distributieriem er bij iemand een idee ?? iemand zei mij 100 maar
kan da ???
heeft iemand een idee wat da gaat kosten
Aan onderdelen zal het wel ergens rond die prijs uitkomen, ja. Iets lager nog, denk ik. Ga je het zelf monteren?
Geen idee of het bij jouw Clio zo is, maar als er spanrollen gebruikt worden bij de V-snaar/multiriem, dan zou ik die ook meteen vervangen.
Geen idee of het bij jouw Clio zo is, maar als er spanrollen gebruikt worden bij de V-snaar/multiriem, dan zou ik die ook meteen vervangen.
Je zou voor (bruto) onderdeelprijzen op http://www.hbase.nl kunnen kijken. Kun je onderdelen zoeken op basis van je kenteken.
-
- Über-Spammer
dat lijkt er al meer op ja. zo goedkoop zijn die dingen niet.Volgensmij was het rond de 80 euro voor een complete nwe waterpomp.
-
- Über-Spammer
dan moet je het zelf doenbedank er is een garageist aan bezig maar vertrouw het zo niet echt ik denk dat hij meer rekenent en dan kan ik zeggen van zoveel kost da maar

was vanmiddag ff bij de reno dealert... moest iemand een bak vervangen hebben. in en uitbouwen: alles bijelkaar iets van 700 euro

-
- Über-Spammer
die van m'n 16v blok 55,90, ex montage uiteraard.