Ringweekend part 2: chattopic
alsie weer wil filmen bij joost wel ja 
ik ben ook wel weer present, datum boeit me geen flikker...
hoop alleen wel met een fatsoenlijkere bak dan met de afgelopen editie

ik ben ook wel weer present, datum boeit me geen flikker...
hoop alleen wel met een fatsoenlijkere bak dan met de afgelopen editie

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

Count me in!

met de peug ring ragger?Steven schreef:Klinkt alweer als een bekende groep
Moet die opperneus ook weer mee zeker?

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Er staat voor iedereen geldig en vooraf betalen:
Wat zijn de kosten en zouden jullie het leuk vinden dat ik dit ook aanstip op het MG Roverforum?? Misschien een gezamelijk evenement van maken als er bij de MG Roverclub intresse voor is?
groeten tim
Wat zijn de kosten en zouden jullie het leuk vinden dat ik dit ook aanstip op het MG Roverforum?? Misschien een gezamelijk evenement van maken als er bij de MG Roverclub intresse voor is?
groeten tim
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Joost heeft alleen zijn dubbelfrismobiel niet meer.Ivo8hoven schreef:Jaaaa, en dubbelfrips natuurlijk ook weer mee
Die staat te wachten op een openhartoperatie, en de nodige plastische chirurgie..
Maar ze zal terug komen op de ring..

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Testrijder nodig?Frits schreef:Joost heeft alleen zijn dubbelfrismobiel niet meer.Ivo8hoven schreef:Jaaaa, en dubbelfrips natuurlijk ook weer mee
Die staat te wachten op een openhartoperatie, en de nodige plastische chirurgie..![]()
Maar ze zal terug komen op de ring..

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Navigator tegen die tijd zeker...Martijn schreef:Testrijder nodig?Frits schreef:Maar ze zal terug komen op de ring..

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De vorige keer was het plm. 36,- per persoon per nacht.Rover 118VVC schreef:Er staat voor iedereen geldig en vooraf betalen:
groeten tim
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, geldt wat mij betreft. Maar we zitten wel met de ruimte in het hotel. Ervan uitgaande dat we niet de enige gasten zijn, zou het best kunnen dat we dan niet allemaal in het hotel terecht kunnen. Dus ik vraag me af of het handig is om dit samen te plannen.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nog nooit op de Ring naast iemand gezeten. Kwestie van vertrouwen.Frits schreef:Navigator tegen die tijd zeker...Martijn schreef:Testrijder nodig?Frits schreef:Maar ze zal terug komen op de ring..Maar daar komen we samen wel uit martijn

en waarom sta ik niet op de lijst? 

Fabian zal ook wel weer meegaan denk ik zo
Dies nu alleen op vakantie, dus moet t nog ff vragen.. 

Fabian zal ook wel weer meegaan denk ik zo

Die nemen wij wel mee uit EngelandMartijn schreef:Ik wilde marshmallows meenemen......
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Toegevoegd. Nog voorkeur?Haas schreef:en waarom sta ik niet op de lijst?
Fabian zal ook wel weer meegaan denk ik zoDies nu alleen op vakantie, dus moet t nog ff vragen..

voorlopig niet... ff afwachten wat de engelandmeet wordt en wanneer fa kan..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gezien die meeting is het tweede weekend dan sowieso het beste?
ik denk van wel, alhoewel ik niet denk dat er veel naar zowel de ring als naar engeland wil... 

Denk dat ik 10 september langs kom!
fabian gaat niet mee, dus ik ga solo.
Verander je dat ff, martijn?
voorkeur: tweede weekend!
Verander je dat ff, martijn?

voorkeur: tweede weekend!
Whehe en dan de volgende ochtend nog kachel in je RSi stappen? Nee das handig 
Ik hoop dat ik voor de 31e antwoord kan hebben Martijn, het hangt er allemaal nog een beetje om. Dat hok van mij drinkt olie als een ketter

Ik hoop dat ik voor de 31e antwoord kan hebben Martijn, het hangt er allemaal nog een beetje om. Dat hok van mij drinkt olie als een ketter

Hahaha dan stap jij in een hok dat kachel isSteven schreef:Whehe en dan de volgende ochtend nog kachel in je RSi stappen? Nee das handig

Je kunt ook een avondje gezelligheid hebben op Cola hoor

ze hebben mooie kannetjes daar bij dat tankstation 
vriendenprijsje toch...

vriendenprijsje toch...

met een sluitingstijd van 1 uur in combi met laat beginnen, kan je de morgen erna nooit zo verkaaid zijn, dat je niet meer kan rijden 

zit nog ff te twijfelen ivm me werk, maaruh..
Het idee is dus hetzelfde als afgelopen editie? incl toertocht of wat? En met die wedstrijden, is dan de ring wel zeker open?
Het idee is dus hetzelfde als afgelopen editie? incl toertocht of wat? En met die wedstrijden, is dan de ring wel zeker open?
Van mij hoeft die toertocht niet echt, we kunnen ook in colonne erheen rijden en op zaterdag ook al wat rondes doen.
Ik ga iig maar ff snel een cheapass blokje in elkaar stampen wat de olie wat beter binnen houd.
Of ik moet nog snel een 20-klepper tegen het lijf lopen
Ik ga iig maar ff snel een cheapass blokje in elkaar stampen wat de olie wat beter binnen houd.
Of ik moet nog snel een 20-klepper tegen het lijf lopen