Leuke LM velgen eronder, maar wel standaard pijpjes L+R.
Zat achter mij en dacht dat ie wou spelen... Kon me alleen niet bijhouden.

en op de terugweg niet gesport dan met andere auto's LucoLuco/Alpine-racer schreef:onderweg naar bodegraven om naar leiden te gaan
eerst een cooper met strepen op de motorkap
ik was laat met de reactie op het groene licht maar voor zijn derde versnelling waren we er al voorbij
twee stoplichten later een golf gti
idem dito
![]()
![]()
is dat
kreeg van de gozer in de gti wel een duimpje
de yup in de mini bleef strak voor zich uitkijken
een 16v uit '91J-P-S schreef:wat voor clio heb je dan?
Alle CRX del sol's zijn Vtec hé, maar je hebt de ESi en de VTi, met respectievelijk 125 en 160 pk...ik vind het jammer de del sol een achteruitgang is ten opzichte van de type 2; een del sol is in mijn ogen de CRX badge niet waardwillow schreef:een 16v uit '91J-P-S schreef:wat voor clio heb je dan?
maar klopt wel, heb net specificaties vergeleken, van 0 naar 100 doet de clio standaard in 0,2 sec sneller dan de vtec, en top scheelt 1 km hahahha
clio 16v 8 sec/ 209 km/u
crs del sol vtec 8.2 sec/ 210 km/u (weegt 90 kg meer)
heb zelf ook n CRX gehad... ED9 type2.. is dus geen vtec... blaasde ik ook de golf gti tjes mee weg... BMW's waren respectievelijk nog wat te snel, maar dat zal met de komst vd 16v snel veranderenwillow schreef:een maatje van mij die had dit weekend ff een honda del sol v-tec te leen van een collega van hem
dus wij vanavond ff klein stukkie gereden, zit ik net letterlijk 10 seconden achter het stuur, komt dr een petje met harde muziek aan in zijn bmw naast ons staan
dus ik zo weet niet of ik ga sporten, dus die maat van mij, lekker boeiend probeer het gewoon
maar ik was wel sneller, liepen vrij vlot weg van de bmw maar we konden niet echt lekker snelheid maken helaas![]()
ik had het idee dat die vtec niet echt sneller was dan me clio, maar tis wel apart als die v-tec erin komt bij 5500 rpm
ben je nog op zoek naar eentje?heb zelf ook n CRX gehad... ED9 type2.. is dus geen vtec... blaasde ik ook de golf gti tjes mee weg... BMW's waren respectievelijk nog wat te snel, maar dat zal met de komst vd 16v snel veranderen
gisteren in de M5 op de snelweg tegen een 911 Carrera 4 S, 2-0-jo- schreef:Porsche 911 (3.6 weet niet wat, denk non-turbo)