Hey hey,
heb sportbumpers gekocht en heb de achter bumper met kenteken houder gekocht, zag er gaaf uit, vergat alleen dat kenteken verzonken is in de achter klep! om nou dat hele ding vol met plamuur te mikken is ook weer zo banaal:D iemand idee? dankjewel!
bewerken en spuiten
Dicht laten lassenSpiNd0o schreef:Hey hey,
heb sportbumpers gekocht en heb de achter bumper met kenteken houder gekocht, zag er gaaf uit, vergat alleen dat kenteken verzonken is in de achter klep! om nou dat hele ding vol met plamuur te mikken is ook weer zo banaal:D iemand idee? dankjewel!
-
Zal dat lijmen het houden denk je???paz-maniac schreef:wat je ook kan laten doen is er een plaat in laten lijmen ipv lassen, dan heb veel minder risco dat de boel gaat kromtrekken wat je bij lassen wel heel snel hebt
Lijkt me dat als je staal op staal lijmt het heel snel los laat!!
En als je er een dunne plaat in last die je niet helemaal rondom vast last maar op een par punten, lijkt het me veel sterker!!!
Maar nu ben ik ook geen expert hierin hoor!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
moderne lijmen zijn net zo sterk of zelfs sterker dan lassen
-
- Contacteer:
dan breekt je plamuur er zo af door de beweging bij bijvoorbeeld een drempel.rubbere ronnie schreef:Zal dat lijmen het houden denk je???paz-maniac schreef:wat je ook kan laten doen is er een plaat in laten lijmen ipv lassen, dan heb veel minder risco dat de boel gaat kromtrekken wat je bij lassen wel heel snel hebt
Lijkt me dat als je staal op staal lijmt het heel snel los laat!!
En als je er een dunne plaat in last die je niet helemaal rondom vast last maar op een par punten, lijkt het me veel sterker!!!
Maar nu ben ik ook geen expert hierin hoor!!
Ze lasser er weleens een plaat is precies het gat van het kenteken maar dan heb je kans op scheuren etc, heb ook weleens gezien dat ze de originele plaat eruit slijpen en dan over de hele klep een nieuwe plaat lassen (y)
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je het wil laten doen, ga dan eens naar Remy Vos in spankeren (achter dieren). Die weten precies wat ze moeten doen. Zou niet de eerste zijn waarbij ze goed werk afleveren.
Project: GTT Blue Sport
-
goh dat had ik nou echt nooit verwacht met dat lijmen.
Zo leer ik gelukkig elke dag bij!!
Maar het volsmeren met plamuur met verharder erin(wat ze bij schadeherstel bedrijven ook gebruiken) zou dat niet voldoende zijn???
Vind namelijk de ruimte van de plaat niet echt heel erg diep!!
Zo leer ik gelukkig elke dag bij!!

Maar het volsmeren met plamuur met verharder erin(wat ze bij schadeherstel bedrijven ook gebruiken) zou dat niet voldoende zijn???
dat kan ik beamen !Frits schreef:Als je het wil laten doen, ga dan eens naar Remy Vos in spankeren (achter dieren). Die weten precies wat ze moeten doen. Zou niet de eerste zijn waarbij ze goed werk afleveren.
Nee dat ziet er niet uit. Bovendien is je klep dan 10 kg zwaarderrubbere ronnie schreef:goh dat had ik nou echt nooit verwacht met dat lijmen.![]()
Zo leer ik gelukkig elke dag bij!!![]()

thanx jongens, heb ze een mailtje gestuurd over de prijs enzo, kreeg naast het forum ook ideeën binnen en vertelde iemand dat ook purschuim kon gebruiken, vlakschuren en een soort verharder gebruiken en dan schuren plamuren enz iemand al ervaring mee?
geen ervaring, maar daar zit toch lucht in dat purschuim?
met warm en koud weer gaat het krimpen/uitzetten. Ookal gooi je er verharder door heen, vraag me af of dat goed gaat.
met warm en koud weer gaat het krimpen/uitzetten. Ookal gooi je er verharder door heen, vraag me af of dat goed gaat.
-
- Über-Spammer
over dat purschuim een laagje polyester smeren dan moet het wel goedkomen
polyester en staal gaat ook zo lekker samen he
.
gewoon lassen en anders niet. punt.

gewoon lassen en anders niet. punt.
-
- Über-Spammer
he verdorie, dacht dat het over de achterbumper ging