ACT: Twingo I
-
Hmmm.. gewone 1.2 16V motor met compressor? laat maar eens zien.. Me Wants It 2Chris@R5 schreef:Nee hoor de enige en eerste bij het eten.![]()
Ik heb ook een nieuwe motor gevonden voor de Twingo.
Heeft een speciale compressor erop voor een vermogen boven de 110pk![]()
Foto volgt

Iets aanpassen is wel leuk, maar niet teveelAnthonyR schreef:Alles past.. Zolang je het maar aanpast toch JaccoJacco Osté schreef:Iets wat niet past zeker?![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Als zijn training over is dan gaat ie er inTwingoPurpleMonster schreef:Hmmm.. gewone 1.2 16V motor met compressor? laat maar eens zien.. Me Wants It 2Chris@R5 schreef:Nee hoor de enige en eerste bij het eten.![]()
Ik heb ook een nieuwe motor gevonden voor de Twingo.
Heeft een speciale compressor erop voor een vermogen boven de 110pk![]()
Foto volgt

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... rmotor.jpg[/img]
-
Das geen normaal 16V of uberhaubt normaal Twingoblok ofwel?
Nee deze is met compressor van H.A.M.S.T.E.R. Inc.TwingoPurpleMonster schreef:Das geen normaal 16V of uberhaubt normaal Twingoblok ofwel?
Laatst gewijzigd door Chris@R5 op wo 19 jul 2006 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zo
keek er ff gigantisch overheen
hahahaha lollig hor 
bedankt voor de tip jacco

bedankt voor de tip jacco

Tja, Het bloed kruipt daar het niet gaan kan, dus na lang wikken en wegen wordt onze Twingo 1.2 16V toch netjes aangekleed
. Na haar(te) lang origineel te hebben gehouden, wordt het nu tijd om haar wat sportiever te maken. Binnen nu en een week arriveren de Brock B5 velgen met 195-45-R14 Dunlop SP9000 banden. Ook ben ik druk opzoek naar een verlagingset. Racegaas is vorig weekend in de voorbumper en motorklep gemonteerd. De bumpers zijn ook in de kleur meegespoten.Ook is er een Alpine radio/cd speler gemonteerd.
Doel is om haar net zo strak te maken als mijn ex twingo 1.2 16V, zie onderstaande foto's
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/tw1.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/tw2.JPG[/img]

Doel is om haar net zo strak te maken als mijn ex twingo 1.2 16V, zie onderstaande foto's

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/tw1.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/tw2.JPG[/img]
uw vorige twin, had die toevallig uniroyal banden uit de rainsport serie???
-
Die heb ik ook.. Heerlijke bandjes! wil niet meer anders.. geweldige wegligging en zeker in de regen.. wel nodig met al die plassen die hier op de N3 ed liggen..tut schreef:uw vorige twin, had die toevallig uniroyal banden uit de rainsport serie???
Heb trouwens hier in Papendrecht een groene Twingo zien rijden met die Lexus-look achterlichten (je weet wel met die rode lamp links en wit rechts) en velgjes en ook verlaagd.. Weet iemand wie dat is?
wel, wat ik heb gehoord is dat die enkel goed zijn in de 195/45/14 maat.. een vriend van me had ze in 16" (215/40/16 ofzo) en die was er niet echt tevreden over.. hij is uiteindelijk afgelopen week gecrasht omdat z'n achterkant grip verloor... (niemand is echt heel zwaar gewond..)TwingoPurpleMonster schreef:Die heb ik ook.. Heerlijke bandjes! wil niet meer anders.. geweldige wegligging en zeker in de regen.. wel nodig met al die plassen die hier op de N3 ed liggen..tut schreef:uw vorige twin, had die toevallig uniroyal banden uit de rainsport serie???
maar ikzelf ben er bij mezelf ook wel heel tevreden over, alleen spijtig dat ze redelijk hard verslijten..
Waarom verkoop je hem dan ook?Stefan S. schreef:Tja, Het bloed kruipt daar het niet gaan kan, dus na lang wikken en wegen wordt onze Twingo 1.2 16V toch netjes aangekleed. Na haar(te) lang origineel te hebben gehouden, wordt het nu tijd om haar wat sportiever te maken. Binnen nu en een week arriveren de Brock B5 velgen met 195-45-R14 Dunlop SP9000 banden. Ook ben ik druk opzoek naar een verlagingset. Racegaas is vorig weekend in de voorbumper en motorklep gemonteerd. De bumpers zijn ook in de kleur meegespoten.Ook is er een Alpine radio/cd speler gemonteerd.
Doel is om haar net zo strak te maken als mijn ex twingo 1.2 16V, zie onderstaande foto's![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Klopt, onder mijn ex twingo zaten inderdaad Uniroyal Rainsport 1 195-45-R14 banden. In deze maat en onder een twingo was het echt een goede match. Het reed perfect, veel grip met droog en nat weer. Jammer dat het van die uitstekende wangen heeft. Bij mijn clio waar 16" onderlagen was de Uniroyal Rainsport drie keer niets. Totaal geen goede wegligging door het zachte rubber. Je had het gevoel dat de auto de hele tijd bezig was om zichzelf te corrigeren en zoekende naar een betere grip, heel vervelend. Uiteindelijk een goede deal gesloten met een bandenzaak en de nieuwe UR1 ingeruild voor een set Pirelli Zero Nero. Het probleem was opgelost en het reed 10x beter en nauwkeuriger.tut schreef:wel, wat ik heb gehoord is dat die enkel goed zijn in de 195/45/14 maat.. een vriend van me had ze in 16" (215/40/16 ofzo) en die was er niet echt tevreden over.. hij is uiteindelijk afgelopen week gecrasht omdat z'n achterkant grip verloor... (niemand is echt heel zwaar gewond..)TwingoPurpleMonster schreef:Die heb ik ook.. Heerlijke bandjes! wil niet meer anders.. geweldige wegligging en zeker in de regen.. wel nodig met al die plassen die hier op de N3 ed liggen..tut schreef:uw vorige twin, had die toevallig uniroyal banden uit de rainsport serie???
maar ikzelf ben er bij mezelf ook wel heel tevreden over, alleen spijtig dat ze redelijk hard verslijten..
Haha, beetje een wisselstrijd gehad tussen een clio en een twingoJacco Osté schreef:Waarom verkoop je hem dan ook?Stefan S. schreef:Tja, Het bloed kruipt daar het niet gaan kan, dus na lang wikken en wegen wordt onze Twingo 1.2 16V toch netjes aangekleed. Na haar(te) lang origineel te hebben gehouden, wordt het nu tijd om haar wat sportiever te maken. Binnen nu en een week arriveren de Brock B5 velgen met 195-45-R14 Dunlop SP9000 banden. Ook ben ik druk opzoek naar een verlagingset. Racegaas is vorig weekend in de voorbumper en motorklep gemonteerd. De bumpers zijn ook in de kleur meegespoten.Ook is er een Alpine radio/cd speler gemonteerd.
Doel is om haar net zo strak te maken als mijn ex twingo 1.2 16V, zie onderstaande foto's![]()
![]()
![]()

Iemand een strakke Renault Twingo TURBO kopen voor 4.500 euro, check: http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift

Absoluut en dat zal verlopig zeker zo blijven gezien de plannenJacco Osté schreef:En uiteindelijk toch weer terug bij de TwingoStefan S. schreef:Haha, beetje een wisselstrijd gehad tussen een clio en een twingo![]()

(ik heb je trouwens een pm gestuurd)
-
Ik zoek eigenlijk een Twingo Turbootje
Staat er nog 1 op RTC-markt voor 2000 maar die is denk ik al weg en degene die hem te koop heeft staan die reageert niet op mail en ook niet op PM..
Beetje jammer...

Beetje jammer...
Bedoel je die zwarte uit Soest??? Die is inderdaad al verkocht...TwingoPurpleMonster schreef:Ik zoek eigenlijk een Twingo TurbootjeStaat er nog 1 op RTC-markt voor 2000 maar die is denk ik al weg en degene die hem te koop heeft staan die reageert niet op mail en ook niet op PM..
Beetje jammer...
-
Ja idd die uit Soest.. Jmmr.. 2000 euro is toch egt een koopje.. Maar verder zoeken danRemon-CL10 schreef:Bedoel je die zwarte uit Soest??? Die is inderdaad al verkocht...TwingoPurpleMonster schreef:Ik zoek eigenlijk een Twingo TurbootjeStaat er nog 1 op RTC-markt voor 2000 maar die is denk ik al weg en degene die hem te koop heeft staan die reageert niet op mail en ook niet op PM..
Beetje jammer...

Nou zo goed zag ie er niet uit hoor.... Onder de kap ook niet volgens mij...TwingoPurpleMonster schreef:Ja idd die uit Soest.. Jmmr.. 2000 euro is toch egt een koopje.. Maar verder zoeken danRemon-CL10 schreef:Bedoel je die zwarte uit Soest??? Die is inderdaad al verkocht...TwingoPurpleMonster schreef:Ik zoek eigenlijk een Twingo TurbootjeStaat er nog 1 op RTC-markt voor 2000 maar die is denk ik al weg en degene die hem te koop heeft staan die reageert niet op mail en ook niet op PM..
Beetje jammer...
Dit is hem:
Of zelf turbo inbouwen

-
Ja ik had hem gezien.. maar ik vond beschadigd bumpertje en motorkap niet zo heel erg.. maar motorisch was hij toch wel in orde als ik hem mocht geloven..
Maar goed weg is weg
Dan maar andere goedkope zoeken
Maar goed weg is weg

Persoonlijk zou ik liever iets meer betalen, goedkoop bij zo'n project wordt al heel snel duurkoop. Ik neem aan dat je het topic van Haas ook wel hebt gelezenTwingoPurpleMonster schreef:Ja ik had hem gezien.. maar ik vond beschadigd bumpertje en motorkap niet zo heel erg.. maar motorisch was hij toch wel in orde als ik hem mocht geloven..
Maar goed weg is weg
Dank uFerdy schreef:dan moet je wel echt geschift zijnWilma schreef:Of zelf turbo inbouwen![]()

-
Ja maar dat kost heel veelWilma schreef:Of zelf turbo inbouwen![]()