Ahum... tegen de 175 op de teller aan het eind van het rechte stuk Luco met een GTT...Luco/Alpine-racer schreef:whehe met twee vingers in de neusChris schreef:Wat een kunst.Luco/Alpine-racer schreef: ik heb chris twee keer gelapt![]()
Rookie in een straatauto VS Semi Pro in een reesauto.
![]()
Het zou pas zielig zijn als je me niet voorbij was gekomen!![]()
Aangenaam.Rover 118VVC schreef: Dan kan die Chris een mooi potje sturen, pootje liften in de bocht![]()
![]()
Pootje lichten hoef je nix geks voor te doen.
semiprof wheheheheheh, heb ook 1 wedstrijdje gereden![]()
ja die turbotjes zijn leuk voor op de weg, maar voor het echte werk schieten ze dik te kort![]()
140 op rechte eind zijn wijvensnelheden man![]()
pootje lichten in de bocht kan jij nog doen, als je dat met die reessjees doet gaat het echt fout![]()
nee hoor chris ging super en supersessie gehad![]()
![]()
![]()
uhm, ja, ff ergens uploaden ofzo ?Luco/Alpine-racer schreef:288 fotos posten?
DriftenPaul1916v schreef:Go luco!
Deze vind ik echt cool:
[img]http://www.autofotos.nl/2006/M0611_Club ... 1_0311.jpg[/img]
wilde ff testen of de bumper sterk genoeg is om iemand een zetje te kunnen gevenRobert-Jan schreef:Luco het is geen 4x4 die race 5![]()
alleen heb je er niks aan als je niet met het gas om kan gaanTom schreef:daar zitten echt machtige remmen onder
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 75/cs1.jpg[/img]Paul1916v schreef:heb ook nog een fotootje gemaakt van de remmen van die lambo..ook aardig machtig
Jacco Osté schreef:En in de pauze is er niet meer gereden door de RTC?Marcel B. schreef:1 alpine en 1 nissan 300ZX in de muur, half uur stilgestaan...
Jammer... Ik heb het toch echt verschillende keren geprobeerd om het voor elkaar te krijgen
dan ben ik blij dat die mij niet heeft gesprokenDuupke schreef:Ik heb vanmiddag die jongen van die zilveren A310 gesproken. Hij woont dus ook bij ons in het dorp, hij was samen met die witte 205 rally op Zandvoort. Auto rolt weer enigsins, wel erg veel schade. Vooral de linker voor- en achterzijde. Ook in het motorruim. Hij heeft nog een auto aan onderdelen staan, na de winter moet die zilveren iig. weer kunnen rijden.
Hij baalt er van, maar hij weet ook dat dit het risico is van circuit rijden.
btw. Hij heeft gisteren een aantal mensen van de RTC gesproken. Jullie zijn als club erg goed en sympathiek overgekomen.
Dat gaat vanzelf overPaul1916v schreef:En ik me maar afvragen wat dat schavende geluid was in snelle bochten
[Plaatje]