Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
Ik zal er een foto van maken Lex.
Jij maakt nog wat mee met die ouwe Renault van jou, mooi balen Lex
Jij maakt nog wat mee met die ouwe Renault van jou, mooi balen Lex
VLK Groep
-
Ik hoor net dat ik ook een pilsje kom happenIvo8hoven schreef:Voor mij ff geen bier morguh...., zit om 7 uur alweer achter het stuur....
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hey Chris, mooie donorauto heb je geregeld voor mij. 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
Clubspecial verzamellijst:
* Lokatie: Brugresto Van der Valk langs de A4, vrachtwagenparkeerplaats
* Verzamelen: 08:00
* Vertrek: 08:15
Lijst:
- Chris&Jochem - GTT
- Ivo&Es - GTT
- Arco - GTT
Lijst:
- Chris&Jochem - GTT
- Ivo&Es - GTT
- Arco - GTT
Clubspecial verzamellijst:
Lijst:
- Chris&Jochem - GTT
- Ivo&Es - GTT
- Arco - GTT
- Florus - GTT - (mits 'k de toeganskaart op tijd binnen heb)
Lijst:
- Chris&Jochem - GTT
- Ivo&Es - GTT
- Arco - GTT
- Florus - GTT - (mits 'k de toeganskaart op tijd binnen heb)
Hehehe... Op de foto lijkt het nog wat, maar de koets heeft zijn beste tijd gehad hoor... Maarja, alles is te maken...Arie van de Hoek schreef:Hey Chris, mooie donorauto heb je geregeld voor mij.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
toegangskaarten heb ik zat florus
en chris enzo hebben mijn nummer
en chris enzo hebben mijn nummer
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
Het vermoeden bestaat al dat deze wordt gerestaureerd in zijn oorspronkelijke staat... (mocht dit zo zijn :Chris schreef:Hehehe... Op de foto lijkt het nog wat, maar de koets heeft zijn beste tijd gehad hoor... Maarja, alles is te maken...Arie van de Hoek schreef:Hey Chris, mooie donorauto heb je geregeld voor mij.

Chris schreef:Hehehe... Op de foto lijkt het nog wat, maar de koets heeft zijn beste tijd gehad hoor... Maarja, alles is te maken...Arie van de Hoek schreef:Hey Chris, mooie donorauto heb je geregeld voor mij.
Of doorverkopen.......

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
RJ zoekt een gtt

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Nu je het zegt, voor weinagLuco/Alpine-racer schreef:RJ zoekt een gtt![]()
VLK Groep
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
[quote="Chris"]Hier wat betere foto's van gistermiddag na een grondige wasbeurt, want hij zag er niet uit.....
quote]
een phase1 toe maar
eindelijk verstandig geworden

ha haha kicke gek...
quote]
een phase1 toe maar

eindelijk verstandig geworden

ha haha kicke gek...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik weet 1 ding .......chris heeft net zo als ivo een EIGEN sleutelproject gekocht
Heb ik ook eens tijd voor mijn eigen 5je .....ja die ja die het ook niet doet .......
Wat zullen die jongens handig worden
( ps ivo is al goed op weg
)

Heb ik ook eens tijd voor mijn eigen 5je .....ja die ja die het ook niet doet .......
Wat zullen die jongens handig worden

Ik weet ook 1 ding, het enige wat ik aan die auto ga doen is het monteren van dikke nummerplaten.
Haas, ik heb je toch al vaker gezegd dat ik geen geld meer in die ouwe zooi ga steken.

Haas, ik heb je toch al vaker gezegd dat ik geen geld meer in die ouwe zooi ga steken.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoe vaak ik al niet gehoord heb .... ik verkoop al die bende met uitzondering van die witte
En dan toch weer opene een pase 1 ........o o o er gaat een lichtje branden: jij wilt gewoon dat ik hem koop om zo ook circuitdagen te kunne gaan rijden

En dan toch weer opene een pase 1 ........o o o er gaat een lichtje branden: jij wilt gewoon dat ik hem koop om zo ook circuitdagen te kunne gaan rijden

Weheeeee, Tjek Chris zn nwe raamband....
[img]http://marcel.beugelsdijk.net/clubspeci ... ials10.jpg[/img]

[img]http://marcel.beugelsdijk.net/clubspeci ... ials10.jpg[/img]

Ja die viel me op, erg gaaf

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zn grille heeft het er wel weer moeilijk mee 
De jouwe ook trouwens Ivo

De jouwe ook trouwens Ivo

"De Haas Engineering"

vet!

vet!

Ik zet het ook maar ff hier neer aangezien er in dit topic altijd veel mensen met verstandv an zaken te vinden zijn
Ik heb wat problemen met de GT. Voorheen kwam de turbodruk meter altijd tot het laatste streepje voor het rode gebied... nu 2 streepjes daarvoor.
Tevens bouwt ie stukken minder snel druk op. Als ik het goed heb begon de meter op te lopen bij +- 2700 toeren waarna die vol uitsloeg (tot het laatste streepje voro rode gebied) alvorens meer toeren te gaan maken. Sinds vanochtend gaat dat gelijk op. De turbodruk meter begint wel met oplopen vanaf ongeveer 2700 toeren.. maar dat gaat maar geleidelijk. Hij slaat niet echt uit. Ik bereik het maximum op de turbodrukmeter (3 streepjes voor het eind) als ik zon 5000 toeren rijd... klopt niet echt zegt mijn gevoel.
Iemand enig idee wat dat is? valse lucht ofzo ergens? Heb gister wel aan me luchtfilterhuis lopen rommelen.... mss daar een slang niet zo goed meer of kan dat niet deze gevolgen hebben?

Ik heb wat problemen met de GT. Voorheen kwam de turbodruk meter altijd tot het laatste streepje voor het rode gebied... nu 2 streepjes daarvoor.
Tevens bouwt ie stukken minder snel druk op. Als ik het goed heb begon de meter op te lopen bij +- 2700 toeren waarna die vol uitsloeg (tot het laatste streepje voro rode gebied) alvorens meer toeren te gaan maken. Sinds vanochtend gaat dat gelijk op. De turbodruk meter begint wel met oplopen vanaf ongeveer 2700 toeren.. maar dat gaat maar geleidelijk. Hij slaat niet echt uit. Ik bereik het maximum op de turbodrukmeter (3 streepjes voor het eind) als ik zon 5000 toeren rijd... klopt niet echt zegt mijn gevoel.
Iemand enig idee wat dat is? valse lucht ofzo ergens? Heb gister wel aan me luchtfilterhuis lopen rommelen.... mss daar een slang niet zo goed meer of kan dat niet deze gevolgen hebben?
Renault 5 GT Turbo '87
Heb al een deel van de slangen (die waar ik gister aan heb zitten klooien) nagelopen. Weet alleen neit of die slangen invloed kunnen hebben op de turbodruk. Zit nu op me werk en heb ff geen handboek bij de hand
Van het weekend maar ff de rest zoveel mogelijk nakijken. Beetje jammer want hij reed net zo goed.
Moet ook nog even een veerpootbrug monteren die ik in de schuur heb liggen maar daar wacht ik dan nog maar ff mee

Van het weekend maar ff de rest zoveel mogelijk nakijken. Beetje jammer want hij reed net zo goed.
Moet ook nog even een veerpootbrug monteren die ik in de schuur heb liggen maar daar wacht ik dan nog maar ff mee
Renault 5 GT Turbo '87
@Kier, gewoon alles nachecken wat naar en van de turbo loopt
Anders geen steen in je IC zitten?
@Chris, moet zeggen, viel me gister pas op toen ik langs de baan foto's van je stond te maken rond vier uur. Zoomde ff in op me toestelschermpie om te kijken ofie scherp was...... nou, die gast naast me snapte echt niet, waarom ik zo in een deuk lag

NIet datie echt over het hoofd te zien was, maar goed....slecht geslapen
Heb btw nog een aantal mooie foto's van jou Chris, en nog van die rooie Turbo2, van Luco en die drie andere vijfjes die er waren... Zal ze vanavond ff online zetten

@Chris, moet zeggen, viel me gister pas op toen ik langs de baan foto's van je stond te maken rond vier uur. Zoomde ff in op me toestelschermpie om te kijken ofie scherp was...... nou, die gast naast me snapte echt niet, waarom ik zo in een deuk lag

NIet datie echt over het hoofd te zien was, maar goed....slecht geslapen

Heb btw nog een aantal mooie foto's van jou Chris, en nog van die rooie Turbo2, van Luco en die drie andere vijfjes die er waren... Zal ze vanavond ff online zetten

Net in mijn pauze ff vluchtig wat slangen nagelopen, het enige wat ik kon ontdekken was dat de slang die onder het potje op de foto(luchtfilterhuis?) uitkomt los hangt.
[img]http://img99.imageshack.us/img99/6458/afb191bq4.jpg[/img]
Hoort die los te hangen of hoort ie mss op de aansluiting die te zien is op deze foto:
[img]http://img99.imageshack.us/img99/9902/afb190lg3.jpg[/img]
Weet niet of ik nu domme dingen zeg...en of dit effect kan hebben op de turbo druk.. maar ja ben op technisch gebied nou niet echt een held.
[img]http://img99.imageshack.us/img99/6458/afb191bq4.jpg[/img]
Hoort die los te hangen of hoort ie mss op de aansluiting die te zien is op deze foto:
[img]http://img99.imageshack.us/img99/9902/afb190lg3.jpg[/img]
Weet niet of ik nu domme dingen zeg...en of dit effect kan hebben op de turbo druk.. maar ja ben op technisch gebied nou niet echt een held.
Renault 5 GT Turbo '87
das voor sneller opwarmen in de winter....warme lucht vanonder je hitteschild van je turbo.
als het goed is zit er een klep in, die die ingang open zet bij koud weer en afsluit bij warm weer, maar de meesten hebben die slang allang naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Dat zal het probleem niet zijn.... Intercooler nog goed?