ACT: Twingo I
frontRonnie Detmers schreef:242
en ik denk dat ik oftewel een verstopping heb in mn koelsysteem of een kapotte waterpomp... temperatuurlampje brandt, radiator blaast geen warme lucht, en er komt geen witte rook uit de uitlaat.
Dat zijn toch dezelfde als op die foto van Ronnie?Stefan S. schreef:Sow, net een set Brock B5 met bijna nieuwe Dunlop SP9000 195-45-R14 banden gewonnen op ebay.de voor een zeer nette prijs

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Si, deze:Jacco Osté schreef:Dat zijn toch dezelfde als op die foto van Ronnie?Stefan S. schreef:Sow, net een set Brock B5 met bijna nieuwe Dunlop SP9000 195-45-R14 banden gewonnen op ebay.de voor een zeer nette prijs
mooie velgen 
net te horen gekregen dat ik komende week geen tijd ga hebben om naar .nl te gaan ... wat wel kak is omdat k tegen zaterdag ochtend in show conditie moet staan..
iemand een setje liggen of kan er zeer vlot aanraken tegen een schappelijke prijs ofzo en tijd om deze (uiteraard tegen vergoeding) met spoedpost (prior of hoe heet dat tegenwoordig?) naar mij te sturen? adres en andere info via pm.
via hartsant staat er namelijk niks bij over verzending naar het buitenland ...
alvast bedankt

net te horen gekregen dat ik komende week geen tijd ga hebben om naar .nl te gaan ... wat wel kak is omdat k tegen zaterdag ochtend in show conditie moet staan..
iemand een setje liggen of kan er zeer vlot aanraken tegen een schappelijke prijs ofzo en tijd om deze (uiteraard tegen vergoeding) met spoedpost (prior of hoe heet dat tegenwoordig?) naar mij te sturen? adres en andere info via pm.
via hartsant staat er namelijk niks bij over verzending naar het buitenland ...
alvast bedankt

Stefan S. schreef:Si, deze:Jacco Osté schreef:Dat zijn toch dezelfde als op die foto van Ronnie?Stefan S. schreef:Sow, net een set Brock B5 met bijna nieuwe Dunlop SP9000 195-45-R14 banden gewonnen op ebay.de voor een zeer nette prijs

tut schreef:en ik denk dat ik oftewel een verstopping heb in mn koelsysteem of een kapotte waterpomp... temperatuurlampje brandt, radiator blaast geen warme lucht, en er komt geen witte rook uit de uitlaat.
buis onderaan is koud, buis bovenaan wordt warm-ig.. is volgens dialogys een vuiltje in de leiding

-
Is er iemand in de buurt van eindhoven die mij een decopeerzaag wil lenen???
Ben namelijk zelf torentjes aan het maken voor naast mijn hoedenplank(waar normaal die ronde zitten)
maar ik kom er net achter dat mijn decopeer in utrecht ligt bij mijn ouders!!
Deze torentjes die ik aan het maken ben zijn bedoelt voor 6x9 speakers i.p.v. die ronde

Ben namelijk zelf torentjes aan het maken voor naast mijn hoedenplank(waar normaal die ronde zitten)
Deze torentjes die ik aan het maken ben zijn bedoelt voor 6x9 speakers i.p.v. die ronde

-
duur???Ronnie Detmers schreef:Ik heb zo goed als zeker Twingo deurbakken met de mogelijkheid 16.5cm speakers te plaatsen gekocht
-
- Über-Spammer
JA

-
hmm maar je wilt dus niet vertellen hoe duur???
En of er nog meer te koop zijn bij die persoon???
En of er nog meer te koop zijn bij die persoon???
-
oke jammer
Moet ik toch zelf gaan knutselen!!
Moet ik toch zelf gaan knutselen!!

-
Daafie schreef:Ben toevallig erachter gekomen dat de voorbumper van mijn Twingo Easy uit '95 ietsjes losser zit dan de achterbumper, die moervast zit. Kan de voorbumper een klein beetje omhoog duwen. Maar verder zit die wel vast. Is dit normaal, want in de achterbumper zit geen beweging in.
Bedankt voor reactie's.
David
dat bumperprobleem lijkt me wel normaal... de achterbumper hangt op meerdere plaatsen met beter materiaal vast aan stevigere oppervlakken.. de voorbumper hangt eigenlijk enkel vast met 3 schroeven.. die 2 dinkjes onder de motorkap gaan geen echt groot verschil maken (heb ik zelfs niet meer
) en die 3 schroefjes aan de onderkant lijken me eerder om die plastieken kap vast te houden 

-
rubbere ronnie schreef:Is er iemand in de buurt van eindhoven die mij een decopeerzaag wil lenen???
Deze torentjes die ik aan het maken ben zijn bedoelt voor 6x9 speakers i.p.v. die ronde![]()
-
Ja maar ik had het graag vandaag gedaan.Poekman schreef:Je kan er ook één huren bij de plaatselijke bouwmarkt
Morgen ga ik alweer naar utrecht dus doe ik het dan wel, maar had het graag al afgemaakt zodat ik er mee verder kan!!!
Nogal logisch als je ff kijkt hoe alles vast zitFrank M schreef:Daafie schreef:Ben toevallig erachter gekomen dat de voorbumper van mijn Twingo Easy uit '95 ietsjes losser zit dan de achterbumper, die moervast zit. Kan de voorbumper een klein beetje omhoog duwen. Maar verder zit die wel vast. Is dit normaal, want in de achterbumper zit geen beweging in.
Bedankt voor reactie's.
David

Achter zit de bumper met 4 Torxbouten vast en 2 moeren aan de onderkant, allemaal aan de carros, dus logisch dat ie muurvast zit.
De voorbumper zit alleen aan de zijkanten met 2 torxbouten vast, bovenop met 2 simpele dopjes en onderaan met 3 bouten (aan de beschermplaat), logisch dus dat de voorbumper wat losser zit.
Trek het allemaal ff na als je bang bent dat ie eraf valt, maar dat zal echt niet zomaar gebeuren...
Jacco Osté schreef:Nogal logisch als je ff kijkt hoe alles vast zitFrank M schreef:Daafie schreef:Ben toevallig erachter gekomen dat de voorbumper van mijn Twingo Easy uit '95 ietsjes losser zit dan de achterbumper, die moervast zit. Kan de voorbumper een klein beetje omhoog duwen. Maar verder zit die wel vast. Is dit normaal, want in de achterbumper zit geen beweging in.
Bedankt voor reactie's.
David
Achter zit de bumper met 4 Torxbouten vast en 2 moeren aan de onderkant, allemaal aan de carros, dus logisch dat ie muurvast zit.
De voorbumper zit alleen aan de zijkanten met 2 torxbouten vast, bovenop met 2 simpele dopjes en onderaan met 3 bouten (aan de beschermplaat), logisch dus dat de voorbumper wat losser zit.
Trek het allemaal ff na als je bang bent dat ie eraf valt, maar dat zal echt niet zomaar gebeuren...
je vergeet de moer achter de nrplaat

bij mij is ze afgebroken omda'k ze niet los kreegJacco Osté schreef:Die zit er bij mij ook niet

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
SpiNd0o schreef:ik vroeg me af hoe booskijkers in de motorkap worden gelast, mijn motorkap wordt namelijk opnieuw gespoten, en dus wil ik er booskijkertjes in lassen, maar iemand een idee wat voor een materiaal ik moet gebruiken en of het heel moeilijk is? alvast bedankt![]()
p.s foto's zijn welkom
je moet dan je motorkap bij de rondingen van je koplamen kaal schuren
zodat je eraan kunt lassen.
dan ga je 2 stukjes ijzer naar jou smaak in stukken knippen dus 2x een soort van half maantje zodat een mooie booskijker ontstaat maar vooral belangrijk is naar jou eigen smaak..
zoals je op de fotos kunt zien zijn iedereens booskijkers verschillend van elkaar van jacco kijkt anders boos dan die van edwin met die groene en de mijne kijkt weer anders boos
dat is dus gewoon aan je zelf om het naar je eigen smaak te maken
wel belangrijk is dat ik weet niet of je zelf handig bent en een beetje kunt lassen
is dus dat je wel de plaatjes(booskijkers) deu in de vorm van je koplampen maakt anders riijkt hij je motorkap met het dicht gooien en rijden en dan scheurt de plamuur
je moet er ook op letten dat je hem helamaal aflast en dan netjes de lassen afslijpen... daarna ga je het geheel dus een aantal keer schuren en plamuren let op zoveel kaal schuren tot de plamuur niet over de lak gaat want dit kan anders niet mooi worden vooral op een zwarte wagen zie je allees qua deukes enz...
mooi is ook om de onderzijde van je booskijker netjes een randje om te tikken en af te kitten staat wel origineel..
Dit had oertwingo naar mij gestuurd dus het verhaal klopt niet helemaal
zodat je eraan kunt lassen.
dan ga je 2 stukjes ijzer naar jou smaak in stukken knippen dus 2x een soort van half maantje zodat een mooie booskijker ontstaat maar vooral belangrijk is naar jou eigen smaak..
zoals je op de fotos kunt zien zijn iedereens booskijkers verschillend van elkaar van jacco kijkt anders boos dan die van edwin met die groene en de mijne kijkt weer anders boos
dat is dus gewoon aan je zelf om het naar je eigen smaak te maken
wel belangrijk is dat ik weet niet of je zelf handig bent en een beetje kunt lassen
is dus dat je wel de plaatjes(booskijkers) deu in de vorm van je koplampen maakt anders riijkt hij je motorkap met het dicht gooien en rijden en dan scheurt de plamuur
je moet er ook op letten dat je hem helamaal aflast en dan netjes de lassen afslijpen... daarna ga je het geheel dus een aantal keer schuren en plamuren let op zoveel kaal schuren tot de plamuur niet over de lak gaat want dit kan anders niet mooi worden vooral op een zwarte wagen zie je allees qua deukes enz...
mooi is ook om de onderzijde van je booskijker netjes een randje om te tikken en af te kitten staat wel origineel..
Dit had oertwingo naar mij gestuurd dus het verhaal klopt niet helemaal
-
er staat er ook een te koop hier bij de rtc markt waarbij het allemaal al gedaan is, alleen nog spuiten en klaar ben je!!!
Mijn schroefset zit er eindelijk onder sinds zaterdag
en heb ook al vast gestaan op een heuvel
Maar gelukkig geen schade..!
De set ging er echt zonder problemen onder, wat ik met mijn geluk niet echt had verwacht. Er zijn wel wat foto's van gemaakt, maar die heb ik nog niet gezien in mijn mail dus die komen nog..!
Op naar de volgende verandering

De set ging er echt zonder problemen onder, wat ik met mijn geluk niet echt had verwacht. Er zijn wel wat foto's van gemaakt, maar die heb ik nog niet gezien in mijn mail dus die komen nog..!
Op naar de volgende verandering

-
Oh dat wist ik niet, wel vind ik dat echt een mooie motorkap.Jes-Men schreef:Ja die heb ik al gekocht en hij is ook al gespotenrubbere ronnie schreef:er staat er ook een te koop hier bij de rtc markt waarbij het allemaal al gedaan is, alleen nog spuiten en klaar ben je!!!
Heb je een foto voor en na???
hij zit er nog niet op maar heb wel een foto dat ik hem effe aan het passen was ofzo iets
Dit is die van Twingo from hell
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 0050kq.jpg[/img]
En hier zit ie er bij mij op
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 6_1027.jpg[/img]
Hij is al gespoten maar ik wacht nog steeds op me koplampen maar bij Reichhard Motorsport duurd het een beetje lang

Dit is die van Twingo from hell
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 0050kq.jpg[/img]
En hier zit ie er bij mij op
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 6_1027.jpg[/img]
Hij is al gespoten maar ik wacht nog steeds op me koplampen maar bij Reichhard Motorsport duurd het een beetje lang
en zo ziet er nu nog uit
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... twino1.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... twino1.JPG[/img]