Ik zag laatst een plaatje van een pioneer met een diepte van slechts 8 cm.
En aangezien hij ook nog eens free air is hoef je er geen grote kist omheen te bouwen.
Zo hou je nog veel ruimte over ook in je koffer.
http://www.rondevries.nl/catalog/defaul ... rers_id=10
Denk dat ik deze in de toekomst ook ga aanschaffen, maar dan moet ik eerst een mooi plekje vinden in de auto.
Wil zelf mijn koffer vrij houden dus ik ben aan het zoeken voor een ander plekje in de twingo.
Geluidsinstallatie Twingo
is de rugleuing van de bestuurdersstoel geen idee?
Dat is inderdaad een goede oplossing. 8cm dik en 30cm breed! Dat is echt ruimte besparend.
Denk dat ik vanmiddag eens ga kijken wat de prijzen zo hier in de buurt en op internet zijn. En uiteraard ook even het geluid checken. Misschien kan je hem wel gewoon onder je stoel leggen. Of nog beter, achter bij het reserve wiel.

Denk dat ik vanmiddag eens ga kijken wat de prijzen zo hier in de buurt en op internet zijn. En uiteraard ook even het geluid checken. Misschien kan je hem wel gewoon onder je stoel leggen. Of nog beter, achter bij het reserve wiel.
Zo het is klaar. Ik had gekeken voor die pioneer subwoofer die zeer compact was. Maar het geluid wat erin zat was meer alsof je een stel goede luidsprekers in de auto had maar erg veel power had het niet.
Dus nu heb ik een subwoofer met versterker gekocht van MTX. Zit nu echt zeer goed geluid in mijn Twingootje.
De subwoofer pas op hoogkant precies onder de hoedenplank. Nu neemt hij net 1 vierde van mijn kofferruimte inbeslag. Dit is dus echt ideaal!
Iedereen bedankt voor de reply's, hulp en tips!
Dus nu heb ik een subwoofer met versterker gekocht van MTX. Zit nu echt zeer goed geluid in mijn Twingootje.

Iedereen bedankt voor de reply's, hulp en tips!

ik denk dat je probleem met je sub voornamelijk een massaprobleem is en dat je geen nieuwe sub hoeft te kopen, maar gewoon een beter contact moet proberen te vinden met de massa van je auto (voor de versterker)XL4life schreef:*UPDATE*
Fijn alles is nu mooi aangesloten maar er komen uiteraard geen lage tonen uit. Nu heb ik nog een subwoofer maar daar zit een brom en en af en toe doet hij het wel en dan weer niet.
Nu ben ik dus op zoek naar een andere subwoofer die niet al te groot is. Heeft iemand een idee?
Had ik ook al geprobeerd. Heb hem zelfs in twee auto's geprobeerd maar er blijft een dikke ruis in zitten. Af en toe draait 'ie 3 seconden heel zacht mee maar dan komt die irritante brom weer.tut schreef:ik denk dat je probleem met je sub voornamelijk een massaprobleem is en dat je geen nieuwe sub hoeft te kopen, maar gewoon een beter contact moet proberen te vinden met de massa van je auto (voor de versterker)XL4life schreef:*UPDATE*
Fijn alles is nu mooi aangesloten maar er komen uiteraard geen lage tonen uit. Nu heb ik nog een subwoofer maar daar zit een brom en en af en toe doet hij het wel en dan weer niet.
Nu ben ik dus op zoek naar een andere subwoofer die niet al te groot is. Heeft iemand een idee?
Maar toch bedankt voor de tip.
dan kan je eens een ground loop isolator proberen... werking ervan kan k ni uitleggen (zal wel ergens in act ice staan)