luco
chris
ivo
arco
dennis
--------
5x5

dat wordt gezellig

hoezo, jullie rijden alleen recreatiefdennisvr schreef:es ff tellen
luco
chris
ivo
arco
dennis
--------
5x5
dat wordt gezellig
Ik wou zeggen ze hebben geen kooi , maarja zoiezo 2 welLuco/Alpine-racer schreef:hoezo, jullie rijden alleen recreatiefdennisvr schreef:es ff tellen
luco
chris
ivo
arco
dennis
--------
5x5
dat wordt gezelligwatjes
jij rijd altijd hard en gaat ook de ring op en dan niet sportief rijdenChris schreef:Voor velen is dit de eerste keer Opaatje.Luco/Alpine-racer schreef:nee hoor heeft niks met licentie te maken
heb altijd sportief gereden bij de clubspecials
neem je ook nog een video camera mee in de auto en een foto toestel voor als er iets gebeurtIvo8hoven schreef:Tja, nadat ik me de eerste 2 ronden aan de regels gehouden had, en door alles links en rechts ingehaald was...., vond Esmeralda dat dit niet langer kon.....![]()
![]()
![]()
Gasgeven, en goed opletten.....jammie heb dr zin in
uhhh, vergeten jullie niet 1dennisvr schreef:es ff tellen
luco
chris
ivo
arco
dennis
--------
5x5
dat wordt gezellig
Doelde eigenlijk op mezelf, maatje gaat mee.Ivo8hoven schreef:Lache hoor zoveel GT's op de baan, en volgensmij rijd Florus ook nog mee....
Nouja kreeg net ff een live update ......er is toch iets niet helemaal lekkerjochem de haas schreef:Nou het laatste nieuws.......: hij heeft in ieder geval BARENDRECHT gehaaldnu zandvoort nog
![]()
Ha das zeker waar , aan de andere kant ik heb hem lekker verkocht en ik kon de zilvere afmaken .Chris schreef:Beters dat die rijd Ivo!Wij gaan lol hebben!
![]()
Haas, het blijft zonde dat je de XH-72-BL hebt weggedaan, nu had je hem goed kunnen gebruiken...
Zie je vriend .....dat wist ik van te voren alles heeft en doelChris schreef: Aan de andere kant wel weer beter, anders had ik nu geen kooi gehad...
Tja jongens, echt onvoorstelbaar, ik werd er een beetje bang van....jochem de haas schreef:
Nouja kreeg net ff een live update ......er is toch iets niet helemaal lekkerof wel, sommige mensen zetten er zelfs een bougie voor in de uitlaat ....
Oftewel vlammen uit de pijp ...de man in de vw bus zal zich wel te pletter hebben geschrokken : ivo denkt ha ik ben nu bijna thuis ik zal eens gas gaan geven ( nou dan weet je het wel he). dus lekker het gas erop aat ie zijn gas op een rotonde los en de hemel was verlicht iets steekvlammen .......en een beetje beroerd lopen.