Na uit verschillende topics en een paar pm`s naar haas veel info verzameld te hebben zal ik mij ook eens voorstellen.
Mijn naam is Steven ik werk als buissiness engineer voor een bedrijf in den bosch.
Nieuwe auto UPDATE : http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 67#1831667
Vorige auto :
een clio 1.4rn uit 1991 voorzien van clio 16v voorpoten en 16v achterdempers, en iets verlaagde torsie
Even voorstellen: steven(STK). Nu met GTE
-
Laatst gewijzigd door Steven(stk) op ma 3 dec 2007 10:59, 7 keer totaal gewijzigd.
-
tja dat staat weer zo raar met een smalle kontChris@R5 schreef:had je niet een mooi setje 16v voorschermen erop kunnen zetten?![]()
Welkom hier en veel plezier metde Clio.

-
yup, een 16v heeft bredere achterschermen.Chris@R5 schreef:Hmm, is die breder bij een 16v dan..? Kan best hoor, durf het niet te zeggen.
Maar wat ga je met de Clio doen? Of koop je iets anders met de tijd.?
De clio gaat voorlopig even de garage in, ik speel met de gedachte om er goede banden + remmen op te zetten om gewoon eens wat circuitwerk te gaan oefenen. Of mee te doen aan bw`s
-
GJ schreef:We verwachten tzt uiteraard welvan de nieuwe wagen
Uiteraard, ben benieuwd wat de levertijd van de clio III is.
-
Rijd nu tijdelijke een lease-punto , wat een hok is dat zeg. Krijg van die stoelen na veel km last van mijn rug. erg korte powerband.
Vandaag proefrit gemaakt in de Clio 3-deurs 1.5 dCi 85.
De clio is wel aardig aangekomen en dat merk je best in de bochten. Maar rijdt en zit zoveel beter
en het voelde gelijk als een renault 
Waarschijnlijk wordt het de Exception - Série Limitée
Dus airco, half leren stoelen, cruisecontrol en mettalic zwart denk ik
Nu nog even het akkoord van mijn baas krijgen
De clio is wel aardig aangekomen en dat merk je best in de bochten. Maar rijdt en zit zoveel beter

-
change of plansSTK schreef:De clio gaat voorlopig even de garage in, ik speel met de gedachte om er goede banden + remmen op te zetten om gewoon eens wat circuitwerk te gaan oefenen. Of mee te doen aan bw`sChris@R5 schreef:Hmm, is die breder bij een 16v dan..? Kan best hoor, durf het niet te zeggen.
Maar wat ga je met de Clio doen? Of koop je iets anders met de tijd.?
Morgen bye bye zwaai zwaai naar de clio , kreeg een leuk bod voor het wagentje dus tja

Mooi om te zien was de smile op het gezicht toen hij een paar bochtjes wat sportiever nam. Toch leuk om te zien hoeveel een setje 16v veren en dempers verschil uit maken.
Geld gaat in het steven-koopt-ooit-een-gtt-fonds
Goede nieuws is wel weer dat ze naar alle waarschijnlijkheid overgespoten gaat worden en andere velgen etc etc

-
En dat werd hem toch nietSTK schreef:Rijd nu tijdelijke een lease-punto , wat een hok is dat zeg. Krijg van die stoelen na veel km last van mijn rug. erg korte powerband.
De clio is wel aardig aangekomen en dat merk je best in de bochten. Maar rijdt en zit zoveel beteren het voelde gelijk als een renault

Via mijn werk kreeg ik een leuke korting op een ander model.
kleurtje wordt bleu extreme met climat-control en radio/cd dingBesteldatum 29-08-2006
Verwachte leverdatum 11-11-2006
Leverende dealer Van Kerkhof & Visscher Rotterdam
Merk Renault
Type Clio III 1.5 DCI 70 Expression
Brandstofsoort Diesel
Fiscale waarde 20,115.00
Energielabel C
en... 195 bandjes

[img]http://www.cabriault.com/meganecc/colou ... xtreme.jpg[/img]
Jammer alleen van de motor.
Heeft iemand ervaring met/weet iemand een goed adres voor een powerbox om het vermogen wat op te krikken ?
-
Nieuw speelgoed.
Omdat ik wel weer zin heb in een projectje / en een auto nodig heb waarmee ik tzt weer eens over zandvoort heen kan heb ik een GTE gekocht.
[img]http://www.5gt.nl/images/335c2650ed9905 ... f-1712.jpg[/img]
De eerste 200km zitten er inmiddels op. Eerste wat moet gebeuren is een nieuw setje achterdempers. Als de vijf beladen is zwabbert ze toch flink
TODO
remmen uitproberen/nalopen/remolie verversen .
- distributie + spanrollen mischien waterpomp etc.
- stoelbevestiging nakijken/verstevigen/kuipstoeltje erin.
- achterbank demonteren en de opslag in.
Dan eens kijken of we de winter probleemloos doorkomen/wat er 2ehands langskomt/hoe het vijfje zich houd op zandvoort
- veerpootbrug voor erop
- Stuggere dempers + veren voor
- achter tosie iets omlaag
- clio 16v remzadels , schijven + blokken voor.
Omdat ik wel weer zin heb in een projectje / en een auto nodig heb waarmee ik tzt weer eens over zandvoort heen kan heb ik een GTE gekocht.
[img]http://www.5gt.nl/images/335c2650ed9905 ... f-1712.jpg[/img]
De eerste 200km zitten er inmiddels op. Eerste wat moet gebeuren is een nieuw setje achterdempers. Als de vijf beladen is zwabbert ze toch flink

TODO
remmen uitproberen/nalopen/remolie verversen .
- distributie + spanrollen mischien waterpomp etc.
- stoelbevestiging nakijken/verstevigen/kuipstoeltje erin.
- achterbank demonteren en de opslag in.
Dan eens kijken of we de winter probleemloos doorkomen/wat er 2ehands langskomt/hoe het vijfje zich houd op zandvoort
- veerpootbrug voor erop
- Stuggere dempers + veren voor
- achter tosie iets omlaag
- clio 16v remzadels , schijven + blokken voor.