Even voorstellen: baccara clio

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

:worship: (Y)
Dennis_16v

vraag me eigelijk af hoe je die neon in je lampen krijgt, ziet er wel stoer uit :worship:
cliocliko

die neon in de koplampen zijn volgens mij gewoon normale rode ledjes, alleen door lange sluitertijd van de camera is de gloed groter geworden.

Ik vraag me eigenlijks af waar ik het nieuwe project van Jeffrey kan bewonderen, EDF ligt eraf zo lijk het..
Remon

cliocliko schreef:die neon in de koplampen zijn volgens mij gewoon normale rode ledjes, alleen door lange sluitertijd van de camera is de gloed groter geworden.

Ik vraag me eigenlijks af waar ik het nieuwe project van Jeffrey kan bewonderen, EDF ligt eraf zo lijk het..
Naar mijn weten is jeff niet echt wat extreems van plan met de s40. De EDF site is inderdaad plat, ze zijn naar een andere host ofzo gegaan. Ook is het hele bestuur eruit en is er een ander bestuur voor in de plaats gekomen. Degene die in het bestuur zaten, zoals jeff(CLIO SI), Roeland(TWINGO) en Koen(CLIO RS) hebben allemaal hun auto verkocht (U)

Robbert 1916v (volgens mij) van dit forum, met een rode 19 16v Chamade, heeft met een ander het bestuur overgenomen...
Wat de nieuwe site is weet ik niet, zal het binnekort eens navragen :)
cliocliko

jeetje.. kan je zien hoeveel waarde zo'n auto behoud!
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:
cliocliko schreef:die neon in de koplampen zijn volgens mij gewoon normale rode ledjes, alleen door lange sluitertijd van de camera is de gloed groter geworden.

Naar mijn weten is jeff niet echt wat extreems van plan met de s40. De EDF site is inderdaad plat, ze zijn naar een andere host ofzo gegaan. Ook is het hele bestuur eruit en is er een ander bestuur voor in de plaats gekomen. Degene die in het bestuur zaten, zoals jeff(CLIO SI), Roeland(TWINGO) en Koen(CLIO RS) hebben allemaal hun auto verkocht (U)

Robbert 1916v (volgens mij) van dit forum, met een rode 19 16v Chamade, heeft met een ander het bestuur overgenomen...
Wat de nieuwe site is weet ik niet, zal het binnekort eens navragen :)
Gister waren er dacht ik ook 3 man van EDF bij de evaluatievergadering van automaxx.
cliocliko

ehj gast

kzag de clio in de krant!

Tof dat je er zo'n lol van hebt!

paar foto's

http://www.regiodrenthe.nl/newsbringer_ ... RlqORC79Cu

http://2b-unlimited.smugmug.com/gallery/1672136/8
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Ja idd, ik heb het ook gezien in het Dagblad van het Noorden, stoer :)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Plaats reactie