Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ze rijden de hele dag door heats..wij zijn ingedeeld in R2..
en ik mag zaterdag t/m de zaterdag daarna ook elke dag om 5.45u op hoor
en ik mag zaterdag t/m de zaterdag daarna ook elke dag om 5.45u op hoor
-
- Contacteer:
Ik snap haas wel hoor..als ik zelf niet zou rijden weet ik ook niet of ik zo vroeg op zou staan..aan de andere kant, een lekker middagje strand kan je er wel aan vastplakken 

-
- Contacteer:
reken daar maar niet op..zal vanaf 's middags wel weer dikke file zijn..dus ik blijf daar lekker tot 's avonds hangen hoor..geen zin om uren in de file te staan om bij de snelweg te komen
Echt nietRonnie Detmers schreef:ach ik zie wel hoe lang ik er rond blijf lopen, zal uiteindelijk toch wel langer zijn dan dat je denkt.

Goed planRonnie Detmers schreef:Waar gaan we afspreken?? Zullen we de Total pakken daar aan de A73

Verzamelen ri. Zandvoort
Zondag 16 juli
Tijd: 7.00 uur
- Marieke
- Ronnie
- Maarten
Waar gaan we afspreken?? Zullen we de Total pakken daar aan de A73
Ik kom toch wat later dus maar ff van de 7 uur lijst geschrapt.
Zondag 16 juli
Tijd: 7.00 uur
- Marieke
- Ronnie
- Maarten
Waar gaan we afspreken?? Zullen we de Total pakken daar aan de A73
Ik kom toch wat later dus maar ff van de 7 uur lijst geschrapt.
-
- Contacteer:
ga je niet rijden dan GJ? 

ik kom wel een keer... 

pik......

Hoeveel werk is dat? Alleen plug en play, of ook nog kabelbomen leggen?

Hoeveel werk is dat? Alleen plug en play, of ook nog kabelbomen leggen?
lekker dan... 
lampies waren ipv binnenverlichting toch? of ook continu mogelijk?

lampies waren ipv binnenverlichting toch? of ook continu mogelijk?
donders.... Kan me er wel wat bij voorstellen, maar nog nooit gezien, dus toch maar ff komen bekijken. Wanneer ben je thuis?
Vrijdag eind vd middag/avond? ff kijken hoe t met mariekes barrel zit, maar als die klaar is, kan ik wel ff langskomen?

goeie vraagHaas schreef:donders.... Kan me er wel wat bij voorstellen, maar nog nooit gezien, dus toch maar ff komen bekijken. Wanneer ben je thuis?Vrijdag eind vd middag/avond? ff kijken hoe t met mariekes barrel zit, maar als die klaar is, kan ik wel ff langskomen?

zou het niet weten
we doen wel ff smsen ofzo wanneer je tijd hebt
ja, wordt wel eens tijd he...
heb die hut van je ook nog niet gezien...
heb die hut van je ook nog niet gezien...

ja, boeie..moet die garage waar die alpine komt te staan toch een keer komen checken
Zal daar ook wel weer een keer met ranzige klauwen komen te staan 

zal morgen ff een paar pics maken van de Mini van Robert (vriend van marieke). Die kwam strax ff langs....damn wat een geil geil ding zeg! Laag, chrome 13ers eronder... 

ja, van die mini velgen, maar dan chroom. Soort T-lines...
12 zou ook kunne idee... Leek toch eerder 13, maar met een Mini zit je al gauw te groot 
ga zo eens maffen....wilde ik een uur geleden al, maar blijf maar plakken
Owja, eerst een douchen , anders is het bed strax zwarte en val ik morgen flauw van de lucht. Damn, met twee vingers in de bakolie gezeten en ik meur weer op en top. Wat is het ook een troep he!

ga zo eens maffen....wilde ik een uur geleden al, maar blijf maar plakken

Owja, eerst een douchen , anders is het bed strax zwarte en val ik morgen flauw van de lucht. Damn, met twee vingers in de bakolie gezeten en ik meur weer op en top. Wat is het ook een troep he!
Misschien kom ik jullie in Oss nog wel ff tegen bij die franse auto meeting...... Kijken of jullie in et echt nog net zo strak zijn