Heeft iemand wel eens het motertje van de zij-achterruit vervangen? Deze is bij mij kapot maar ik wil wel eens weten of iemand dit eerder heeft gedaan. (renault megane coupe 2000)
Grtz

tip: marktplaatsThijsie schreef:vanavond eerst even kijken of t goed te doen is, daarna het motertje bestellen en dan ga ik t proberen
thanks!
ik ben ff mijn waslijst aan t uploadenArie van de Hoek schreef:Of je vraagt aan mij wat ie nieuw kost en ik regel een beetje (veel) korting.
Ik heb de mijne er uit gehaald, open gemaakt en de contacten van het electromotortje weer gesoldeerd, die waren losgekomen. Openmaken is ff pielen met tandwieltjes trouwens.Thijsie schreef:Hallo,
Heeft iemand wel eens het motertje van de zij-achterruit vervangen? Deze is bij mij kapot maar ik wil wel eens weten of iemand dit eerder heeft gedaan. (renault megane coupe 2000)
Grtz
Nou, daar komt het....~Haas~ schreef:ik ben ff mijn waslijst aan t uploadenArie van de Hoek schreef:Of je vraagt aan mij wat ie nieuw kost en ik regel een beetje (veel) korting.
nee, met die prijzen, laat maarArie van de Hoek schreef:Nou, daar komt het....~Haas~ schreef:ik ben ff mijn waslijst aan t uploadenArie van de Hoek schreef:Of je vraagt aan mij wat ie nieuw kost en ik regel een beetje (veel) korting.
voor die prijzen laaaaaaaaaaaaat maarArie van de Hoek schreef:Theoretisch denk ik wel Dennis.![]()
Je hebt een schakelaar nodig om het motortje open en dicht te laten gaan. JE zit alleen met de bevestiging van de motor aan de ruit. Jouw "knop" zit halverwege de ruit. Bij een coupé zit deze onderaan de ruit in het hoekje. En het motortje is aardig groot. Dus dan maar een nieuwe knop kopen ??
By thwe way :
Motortje kost nieuw 107.29 ex. btw. Ex. korting.
Onderdeelnummers :
7700436952 voor RA
7700436953 voor LA
In een clio is het ws. binnenkort werkend te ziendennisvr schreef:Zou zoiets ook in een GTT gebouwd kunnen worden Arco? Ik wordt schijtziek van het dichtdoen van mijn achterraampjes
Nou, die achterbank zit echt goed vast! ik zal je vanmiddag toevoegen op msn, en praten we wel verderArie van de Hoek schreef:Huh ?? Via kofferbak ???
- 2x schroeven verwijderen uit bakje in achterbank
- 2x plastic klemmen eruit trekken aan voorzijde bank.
- dan bank eruit halen. Soepel en rustig
- Vrij zicht op paneel zijkant.
- aan de onderzijde zitten 2 torx-schroeven
- Boeut verwijderen voor gordelbevstiging onderzijde bij beugel en die daarboven zit.
- Vlgns mij zitten er dan niet meer schroeven in.
PM/MSN me dan ff waar je te vinden bent als je hulp nodig hebt.
Je bedoeld dat armpje dat echt fysiek dat raampje naar buiten duwt? Als je dat bedoeld, dan is het een nee, anders heb ik zelf geen armpje die dat doetFrits schreef:Thijsie.
Als je een motor vind op de sloop of evt. een nieuwe besteld. Ik zou graag het een "raamuitzetarmpje" van je willen overnemen dan... Ze zijn niet los te koop. En ik mis er 1tje. Hou me op de hoogte aub.
Gr.Frits
Als je een sloopmotor of een nieuwe besteld krijg je dat armpje er weer bij als het goed isThijsie schreef:Je bedoeld dat armpje dat echt fysiek dat raampje naar buiten duwt? Als je dat bedoeld, dan is het een nee, anders heb ik zelf geen armpje die dat doet
die fietsFrits schreef:Als je een sloopmotor of een nieuwe besteld krijg je dat armpje er weer bij als het goed isThijsie schreef:Je bedoeld dat armpje dat echt fysiek dat raampje naar buiten duwt? Als je dat bedoeld, dan is het een nee, anders heb ik zelf geen armpje die dat doetMaar goed ik, ik hoor het nog wel hoop ik
![]()
Ja dat is dus het armpje wat ik bedoel
Arie van de Hoek schreef:Clip van de gordel ?? Hmm... volgens mij zit er een spietje in, die je los moet wippen.