we hebben net de twingo opgehaald, maar het is een basis model.
Volgens mij is naderhand elect. ramen ingebouwd en dat is ook echt het enige wat erin zit.
Graag wil ik dan ook c.v. en electr. spiegels erin.
Dat van de spiegels lijkt me niet moeilijk, spiegels en knopjes kopen en aansluiten op elkaar en een stroomdraadje.
Maar is het mogelijk om hier c.v. in te bouwen???
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat er een sleutel bij zit met een knopje, zal er mischien al c.v. inzitten???
Waar hoort het kastje te zitten, kan ik eens kijken of hij bij mij er zit!!!
Ook zijn de deurpanelen zonder speakers, zijn ze er ook met speakergaten???
Zijn deze gewoon over te zetten???
alvast bedankt
extra luxe inbouwen
-
ook stuurbekrachtiging zou ze wel lekker vinden, mijn vriendin is niet zo sterk.
Maar dit lijkt me wel veel werk of valt het nog mee???
Wat zou ik hier precies voor moeten aanschaffen??
Vriend van me is monteur dus die bouwt het wel voor me in!!

Maar dit lijkt me wel veel werk of valt het nog mee???
Wat zou ik hier precies voor moeten aanschaffen??
Vriend van me is monteur dus die bouwt het wel voor me in!!
kwa stuurbekrachtiging was ik al heel blij met mn sportvelgen en goede nieuwe banden.. was al ineens een heel pak lichter...
als k me niet vergis moet ge, als ge speakers in de deur wilt, uw eigen deurbakken maken. of rondkijken op marktplaats en consoorten
voor de rest kan k u ni echt helpen..
als k me niet vergis moet ge, als ge speakers in de deur wilt, uw eigen deurbakken maken. of rondkijken op marktplaats en consoorten
voor de rest kan k u ni echt helpen..
-
Ik heb eens foto's gemaakt van mijn hoofdsleutel, maar het lijkt me toch dat deze is met c.v.
Maar als het zo mocht zijn, hoe komt het dan dat als ik de deur met de sleutel open(gewoon sleutel in sleutelgat) de passagierdeur niet open gaat.
http://i54.photobucket.com/albums/g110/ ... ult005.jpg
http://i54.photobucket.com/albums/g110/ ... ult004.jpg
http://i54.photobucket.com/albums/g110/ ... ult001.jpg
En dan mijn laatste vraag, waarom kan je de sleutel gedeeltelijk omklappen???
Vind dit maar irritant namelijk.
Maar als het zo mocht zijn, hoe komt het dan dat als ik de deur met de sleutel open(gewoon sleutel in sleutelgat) de passagierdeur niet open gaat.
http://i54.photobucket.com/albums/g110/ ... ult005.jpg
http://i54.photobucket.com/albums/g110/ ... ult004.jpg
http://i54.photobucket.com/albums/g110/ ... ult001.jpg
En dan mijn laatste vraag, waarom kan je de sleutel gedeeltelijk omklappen???
Vind dit maar irritant namelijk.
voel je bij het openen, dus het van slot afhalen een weerstand?.
En hoor je daarbij een geluidje?
Zo ja dan moet dit bij alle deuren zo zijn en heb je CPV en ben je een storing rijker.
En hoor je daarbij een geluidje?
Zo ja dan moet dit bij alle deuren zo zijn en heb je CPV en ben je een storing rijker.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Allereerst: Hoe weet je dat het een basismodel is en dat de electrische ramen later ingebouwd zijn?
* Elektrische spiegels inbouwen is geen probleem.
Kijk eerst eens na of de kabels er niet al liggen.
Waarschijnlijk in de deur wel, omdat de kabelboom (in de deur) uit 1 geheel bestaat met die van de electrische ramen.
Waarschijnlijk liggen de stekkers voor op de spiegels zelf ook ergens te zwerven. (Stekkertjes van 1 bij 1 cm)
* CV: Kan 2 dingen zijn: Of het zit erin en het werkt niet (Zekering misschien? Ontvanger kaduuk?) of het zit er niet in en je sloten zijn vervangen vanuit een andere twingo die dat wel had...
(Die sleutel openklappen hoort niet, die hoort gewoon vast te zitten.
* Deurpanelen met speakergaten zijn er wel, van de nieuwere modellen, echter passen deze niet, omdat ze simpelweg een stuk groter zijn.
Het bakje onderaan de deur zit dan in het deurpaneel verwerkt.
Pas te maken door nieuw type deuren te plaatsen
* Als je stuurbekrachtiging wilt inbouwen kun je het beste de electrische stuurbekrachtiging pakken van een Elite uitvoering.
Simpelste om in te bouwen, alleen zeldzaam
Waarschijnlijk in de deur wel, omdat de kabelboom (in de deur) uit 1 geheel bestaat met die van de electrische ramen.
Waarschijnlijk liggen de stekkers voor op de spiegels zelf ook ergens te zwerven. (Stekkertjes van 1 bij 1 cm)
* CV: Kan 2 dingen zijn: Of het zit erin en het werkt niet (Zekering misschien? Ontvanger kaduuk?) of het zit er niet in en je sloten zijn vervangen vanuit een andere twingo die dat wel had...
* Deurpanelen met speakergaten zijn er wel, van de nieuwere modellen, echter passen deze niet, omdat ze simpelweg een stuk groter zijn.

* Als je stuurbekrachtiging wilt inbouwen kun je het beste de electrische stuurbekrachtiging pakken van een Elite uitvoering.

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Bedankt alvast voor de gegeven en nog te geven antwoordenJacco Osté schreef:Allereerst: Hoe weet je dat het een basismodel is en dat de electrische ramen later ingebouwd zijn?
Dat weet ik niet zeker maar dat denk ik omdat de deurpanelen wel met het gat zijn voor de slinger, alleen dan afgewerkt met een groene dop
Weet je ook waar de ontvanger dan zou moeten zitten, en hoe deze eruit ziet. Dan ga ik kijken of er uberhaupt 1 zit!!
Andere deuren vind ik te ver gaan, dan maar anders gaan oplossen!!
Ik weet iig waar ik naar op zoek moet gaan

* Volgens mij idd achteraf inbouw, die electrische ramen, wel origineel Renault spul 
* Ontvanger zit meestal tussen de zonnekleppen, bij het binnenlicht
* Lijkt me ook verstandiger
* Succes met zoeken!

* Ontvanger zit meestal tussen de zonnekleppen, bij het binnenlicht

* Lijkt me ook verstandiger

* Succes met zoeken!
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T