ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Tom
Moderator
Car: MB

Kimi en Alonso bij 1 team lijkt me wel leuk. Mooie kans om Kimi eens aan de kant te zetten 8)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Kimi aan de kant? Hahaha... Ik denk niet dat hij onder zal doen voor Alonso. Zou wel mooi zijn om te zien, maar dan zie ik op dit moment liever Alonso en Schumacher in 1 team, waarbij GEEN vreemde afspraken in het voordeel van 'Schumi' in staan.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ik geloof niet dat Kimi op Alonso gaat zitten wachten. Renault gaat volgend jaar motoren leveren. En zij die een deal aangaan met Renault betalen het contract met Kimi.
:)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Tom
Moderator

Kimi vind ik tot nu toe niet zo goed als men doet beweren (al rijd hij soms best aardig maar er zit totaal geen kleur of smaak aan die gozer (N) ). Dit is een leuke kans om hem tegen een aardige rijder te testen.
Merijn
Über-Spammer

Toen hij wél de auto had waarmee hij races kon winnen of in ieder geval in de top mee kon rijden, was het zeer aangenaam om naar Kimi te kijken. Leuker dan naar Alonso, die nogal een grijze muis is. Maar misschien komt dat ook wel doordat hij vaak vooraan rijdt, zonder veel druk van achter. Ik zie de snelste liever op de 5e plaats rijden, zodat er gevochten moet worden voor een plaats. Nu wordt er echt teveel 'ingehaald' in de pits. (N)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Heb je je ongenoegen kenbaar gemaakt in de FIA-poll??

"Baat het niet, dan schaadt het niet"

FIA-poll
Tom
Moderator

Ik ben ook geen fanaat van Montoya, maar er gebeurt wel eens iets met hem. Zo is Villeneuve ook in voor wat meer risico, deed Irvine ook altijd leuke dingen en MS is er ook niet te beroerd voor om eens een gokje te nemen (al is dat de laatste jaren minder aan het worden).............Met alleen goed rijden kom je er niet. soms moet je eens wat anders proberen dan de rest (Y)
Merijn
Über-Spammer

Duupke schreef:Heb je je ongenoegen kenbaar gemaakt in de FIA-poll??

"Baat het niet, dan schaadt het niet"

FIA-poll
Heb mijn ongenoegen zeker kenbaar gemaakt. Jammer dat ik er geen uitroeptekens bij kon zetten. ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

wat een waardeloze poll :lol: :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Mooi zo (Y) (Y) (Y)

Dan is het wachten op die lap-top. :lol: :lol: :lol:

De FIA is zelf ook van mening dat er te weinig op de baan beslist wordt, die rare vleugel die ontwikkeld wordt zou het 'slip-streamen' moeten bevorderen.

[img]http://img408.imageshack.us/img408/7515/wing0lj.jpg[/img]

We wachten lekker af, alles komt goed. :wink:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

lijkt wel a1gp
(goh. waren die races niet veel spannender dan de F1 de afgelopen jaren?)
Merijn
Über-Spammer

Spannender niet echt, maar wel veel meer eventful! En dat is toch nog net effe wat belangrijker, vind ik. Zeker nu ik geen grote favoriet meer heb.
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Juan Pablo Montoya zal aan het eind van dit seizoen zijn Formule 1-carrière beëindigen met een overstap naar de Amerikaanse NASCAR-klasse bij het team van Chip Ganassi Racing. Ganassi heeft aangekondigd dat Montoya een éénjarig contract bij zijn team heeft getekend.
En weer een voormalige INDY rijder die niet kan slagen in de Formule 1.....toch moeilijker dan het lijkt of JPM niet goed genoeg?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

de la rosa voor de rest van het seizoen in het stoeltje van montoya..zonde, had em nog wel een paar acties willen zien maken ;)
André ter Velde

Ben benieuwd of De La Rosa betere tijden kan rijden dan Montoya.
Haas
Car: Megane RS

ik hoop het!! Ben wel fan van die gekke spanjaard... (Y)
Merijn schreef:Spannender niet echt, maar wel veel meer eventful! En dat is toch nog net effe wat belangrijker, vind ik. Zeker nu ik geen grote favoriet meer heb.
veelal spannender omdat er naar mijn mening teveel bosmongolen meerijden... Dat had je vroeger in de F1 ook. Inoue was ook altijd goed, voor een spectaculaire actie. Of die ook handig was, was deel twee, maar er gebeurde altijd wat met dat soort rijders... :)
Arno17 schreef:
Juan Pablo Montoya zal aan het eind van dit seizoen zijn Formule 1-carrière beëindigen met een overstap naar de Amerikaanse NASCAR-klasse bij het team van Chip Ganassi Racing. Ganassi heeft aangekondigd dat Montoya een éénjarig contract bij zijn team heeft getekend.
En weer een voormalige INDY rijder die niet kan slagen in de Formule 1.....toch moeilijker dan het lijkt of JPM niet goed genoeg?
tsja, hij is geen échte topper, net als DC, snel maar niet snel genoeg voor een kampioen. Vind het een verrassende move, maar ja, waar moestie anders heen?
Merijn
Über-Spammer

Hij had legio keuzes binnen de F1... Williams, Toyota en Red Bull. En terecht, want hij is wel F1-materiaal, denk ik. Maar ja, hij doet wel vreemdere dingen dan naar Nascar verhuizen. ;)
Haas

dat zijn teams die in zijn ogen te min zijn voor hem heb ik het idee. Het is Renault, Ferrari of McLaren..
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Hij is niet de eerste die mislukt of niet brengt wat hij moet brengen bij het team McLaren.

Maaar JPM is wel een goeie en zeker F1 waardig, maar zoals Olav altjd roept, er zit ergens een knikker in zijn bol die soms kortsluiting maakt
Haas

lijkt Zidane wel :P
Merijn
Über-Spammer

Arno17 schreef:Hij is niet de eerste die mislukt of niet brengt wat hij moet brengen bij het team McLaren.
Ligt dat nu aan McLaren of aan JPM...? ;) Ik zou 'm persoonlijk het liefst bij Red Bull gezien hebben. Lekker rebels, vrijheid, veel geld voor ontwikkeling, etc. Maar ik snap wel dat JPM het als achteruitgang ziet. Is het in principe ook. Zie Villeneuve --> B.A.R. (N)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Red Bull VS Frankrijk: Part Deux

De pepdrank Red Bull is verboden in Frankrijk en dus heeft Red Bull Racing Team net als vorig jaar een humristische preview voor de GP van Frankrijk verspreid. Of is het toch een verontschuldiging?

Het is voor ons duidelijk geworden dat de preview voor de GP van Frankrijk van vorig jaar een paar mensen tegen de schenen heeft gestampt. Als een teken van goodwill zou Red Bull zich graag VERONTSCHULDIGEN en SORRY zeggen aan iedere inwoner van "L'Hexagone" die zich beledigd voelde.

We willen ook SORRY zeggen voor het feit dat andere landen indrukwekkende nationale symbolen hebben zoals arenden of leeuwen en Frankrijk vertegenwoordigd wordt door een kip met de komische naam "Cocorico".

Nu we het toch over komedie hebben, we VERONTSCHULDIGEN ons voor het feit dat wij buitenlanders de Franse komedie niet grappig vinden.*

We VERONTSCHULDIGEN ons voor het feit dat jullie zo trots zijn op jullie kazen terwijl Engeland jaarlijks meer "fromages" produceert dan jullie.

We zouden ons willen VERONTSCHULDIGEN omdat andere Europese naties constant hun triomfantelijke foto's nemen in jullie Arc de Triomphe.

We VERONTSCHULDIGEN ons voor de Engelstalige Pop muziek die jullie cultuur is binnen gedrongen en zo de wereld de mogelijkheid gaf om eens goed te lachen met de Franse Rap muziek.

We zouden ook graag VERONTSCHULDIGINGEN aanbieden omdat er kleine Green Peace bootjes in de weg van jullie grote oorlogsschepen varen en vlak voor hun boeg zinken.

We vinden het SPIJTIG dat jullie maar één F1 rijder hebben, en dat die dan ook nog achteraan op de grid staat. En dat jullie Renault wereldkampioenen team gerund wordt door een Italiaan die jullie enorm irritant vinden, bijna even irritant als al zijn Engelse ingenieurs en mecaniciens.

We VERONTSCHULDIGEN ons voor het feit dat de Europese Unie weer Engels rundvlees laat verkopen in Frankrijk.

We vinden het SPIJTIG dat jullie toe moesten geven aan de externe druk om die belachelijke "Priorite a Droite" regel, waarbij jullie grappige 2PK'tjes uit kleine zijstraten de grote banen kwamen opgestormd, af te schaffen.

We VERONTSCHULDIGEN ons voor de dure brandstofprijzen waardoor Franse boeren het moeilijk hebben om nog vrachtwagens vol Engelse lammetjes in brand te steken.

We zijn BLIJ om hier te zijn terwijl jullie "le quatorze juillet" vieren al vinden we het SPIJTIG dat we niet weten waarom jullie iets vieren waarbij de ene groep Fransen een andere groep Fransen aftroefden. Maar kan je ons even doen herinneren of je nu de revolutie viert uit 1789, 1830, 1848, 1871, 1936 of 1968? Amai! De lijst van revoluties is lang en leest als een dienstregeling van de trein. Tenminste mochten jullie treinbestuurders, net als jullie vrachtwagenchauffeurs en luchtverkeersleiders niet zo druk bezig zijn met te staken in plaats van te werken.

We vinden het SPIJTIG dat deze race niet plaats heeft op Le Castellet.

We vinden het SPIJTIG dat jullie zo veel van buitenlanders houden dat je ze hier vastzet door jullie automatische tankstations als enige in Europa uit te rusten met een systeem dat geen buitenlandse kredietkaarten accepteert.

En dan komen we bij de Wereldbeker. Maar zelfs wij kunnen daar niet wreed zijn, in ieder geval, wat zou er voor ons zijn om daarvoor VERONTSCHULDIGINGEN aan te bieden?

* Ja, we weten dat de Franse komedie niet grappig is bedoeld.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

zullen de fransen niet blij mee zijn :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: (Y)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Renault F1 Team driver line-up 2007 ???

line up 2007
Haas

uiteraard wil Flaav dat... wie moet hij anders nemen als vervanger van 'topper' Alonso? Als Kimi niet komt, zal het me zelfs niet verbazen dat hij MS een bod doet....
Merijn
Über-Spammer

Laten we hopen dat als Raikkonen bij Renault terecht komt, de Renault nog even competatief is als de afgelopen anderhalf jaar...
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Je weet nooit met Kimi, die krijgt zelfs Duitse degelijkheid kapot. Kun je nagaan wat ie met zo'n Frans hok doet. :lol: :lol: :lol:

ff terug in de tijd :wink:

Afbeelding
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Albers weer door. :worship: :worship: :worship:

Villeneuve en Button kunnen gaan douchen... :~ (U) :nee:
Merijn
Über-Spammer

Zeer vreemd dit... :S
Duupke (Ronald)
Contacteer:

kan iig niks met de strategie te maken hebben. Ikke ook nie snappe. :D
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Duupke schreef:Wat heb ik nou aan m'n Beamert hangen ? :s

[img]http://images.f1racing.net/large/61726.jpg[/img]
Dit ziet er op tv nog slechter uit als op de foto. :p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Elkaar racen in de top tien kwalificatie :bang: :bang: :bang:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

mooi kl*te :lol: :lol: :lol:

Nou nog ff afwachten of Schumacher wel of geen gridpenalty krijgt. Er heerst nogal wat verwarring of ie nou wel of niet z'n motor heeft gewisseld. Stond vanmorgen in de fik.

[img]http://formule1-sanoma.fastxs.net/imgup ... /77029.jpg[/img]

Blijft mooi, foto's van de brandweerhelmen. :worship: :worship: :worship:

[img]http://formule1-sanoma.fastxs.net/imgup ... /77011.jpg[/img]
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Schumacher :D
En een reuze sprong gemaakt in de f1 management subleague 8)
Gesloten