R5 GTT cabrio (begonnen met de renovatie)
-
arno, zeer geile wagen hoor, keer weekendje ruilen met mooi weer? 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Die zonnebril was zeker nodig! erg gaaf!Jacco Osté schreef:Zonnebril mee morgen naar Rosmalen![]()
Wat ziet dat er lekker uit zeg

Was gezellig!
-
- Contacteer:
ja het was lekker vertoeven op de terugweg achter het stuur, de zon in je gezicht en de kap naar beneden (alleen nu een beetje verbrand in het gezicht)
t'was een geslaagd daggie in rosmale

t'was een geslaagd daggie in rosmale

-
ik ben persoonlijk niet zo gek op ander spoilerwerk maar jouw cabrio ziet er echt puik uit, compliment hoor
mooie strakke wagen 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
Bedankt allemaal voor de leuke reactie's.
Heb ffe een volgend probleem:
Op de terugweg van Full Speed Rosmalen hoorden m'n broertje en ik een raar geluid bij de turbo vandaan komen (jaja tis een echte) nu zijn we gewoon rustig naar huis toe gereden met het dak los dus niet harder dan 110 kmh en elke keer schakelen bij 2500 tpm.
Eenmaal thuisgekomen hebben we de turbo gedemonteerd, en tot onze schrik bleek dat er een schroefje van het luchtfilterbuisje is losgelopen (de vorige eigenaar had geen borgmoertje gebruikt) en tussen de schoepen van de turbo is komen te zitten.
Met als gevolg, de schoepen naar de bliksem
Nu is mijn volgende vraag: wie heeft er eventueel nog een knappe (gebruikte) turbo liggen en wil daar vanaf (tegen betaling natuurlijk)
Het gaat om een PH2 blok.
Alvast bedankt.
Heb ffe een volgend probleem:
Op de terugweg van Full Speed Rosmalen hoorden m'n broertje en ik een raar geluid bij de turbo vandaan komen (jaja tis een echte) nu zijn we gewoon rustig naar huis toe gereden met het dak los dus niet harder dan 110 kmh en elke keer schakelen bij 2500 tpm.
Eenmaal thuisgekomen hebben we de turbo gedemonteerd, en tot onze schrik bleek dat er een schroefje van het luchtfilterbuisje is losgelopen (de vorige eigenaar had geen borgmoertje gebruikt) en tussen de schoepen van de turbo is komen te zitten.
Met als gevolg, de schoepen naar de bliksem

Nu is mijn volgende vraag: wie heeft er eventueel nog een knappe (gebruikte) turbo liggen en wil daar vanaf (tegen betaling natuurlijk)
Het gaat om een PH2 blok.
Alvast bedankt.

Oké niet meer nodig! We hebben bij MB Performance een andere turbo besteld, en die komt hopelijk aankomende week binnen.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
zo kan je problemen ook oplossen. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tja je moet toch wat, als het goed is dan gaat deze 5 bij ons voorlopig niet meer weg, dus kan je het beter maar gelijk goed aanpakken toch?
T'kost toch al klauwen met geld.
Maargoed, vandaag de nieuwe "haardroger" van MB Performance binnengekregen
en Maurice heeft hem al op 0.9 bar afgesteld, ben zeer benieuwd! 

T'kost toch al klauwen met geld.
Maargoed, vandaag de nieuwe "haardroger" van MB Performance binnengekregen

O ja! deze heeft m'n broertje te koop staan:
![Afbeelding]()
Dus als iemand er belangstelling voor heeft...
(hij staat ook al op de RTC-markt)[/img]
Dus als iemand er belangstelling voor heeft...
(hij staat ook al op de RTC-markt)[/img]
Nou afgelopen zaterdagmiddag heeft m'n broertje het nieuwe turbo'tje d'r weer op gefixt, en volgende week komt er een nieuw luchtfilter-kitje binnen van Pipercross.
Turbo blaast mooi, hij trekt ook een stuk harder dan eerst (hebben hem nog niet eens voluit gehad)
Turbo blaast mooi, hij trekt ook een stuk harder dan eerst (hebben hem nog niet eens voluit gehad)

-
- Car: GTT
ARNO16V schreef:Nou afgelopen zaterdagmiddag heeft m'n broertje het nieuwe turbo'tje d'r weer op gefixt, en volgende week komt er een nieuw luchtfilter-kitje binnen van Pipercross.
hmmz zou maar oppassen voor je carrasorie, want bij de gtt cabrio`s schijnen die nogal eens te gaan scheuren bij goed turbo gebruik
-
gtt cabrio`s he ik heb het niet over gewone gtt`sAbel schreef:ehmm.. bij gt's is me hier niets van bekend... Clio 16V wel weer..
Hoe bedoel je dat precies? carrosserie scheurt door een openlucht filter?
-
ARNO16V schreef:Hoe bedoel je dat precies? carrosserie scheurt door een openlucht filter?
haha neej maar het schijnt dat de carrasorie het koppel en de pk`s van een gtt nie aan zou kunnen als wat opgeschroeft zijn, ooit ergens gehoord en op internet gelezen, de carasorie is wel stukje slapper dan van een gewone gtt dusja
inderdaad, hele mooie wagenproximus schreef:Wauw!!!
Echt prachtig.
De kleur is ook top en de spoilertje staat ook goed.

-
maar een cabrio heb je lijkt me nie om er mee te race lijkt me dus maarja het blijft een hele mooie gtt cabrio en dat oranje blijft erg g**lturboman schreef:inderdaad, hele mooie wagenproximus schreef:Wauw!!!
Echt prachtig.
De kleur is ook top en de spoilertje staat ook goed.

ORANJE, zeker met de WK op komstDanny van Duren schreef:maar een cabrio heb je lijkt me nie om er mee te race lijkt me dus maarja het blijft een hele mooie gtt cabrio en dat oranje blijft erg g**lturboman schreef:inderdaad, hele mooie wagenproximus schreef:Wauw!!!
Echt prachtig.
De kleur is ook top en de spoilertje staat ook goed.![]()

-
maar ceker dat oranje is g**Lturboman schreef:ORANJE, zeker met de WK op komstDanny van Duren schreef:maar een cabrio heb je lijkt me nie om er mee te race lijkt me dus maarja het blijft een hele mooie gtt cabrio en dat oranje blijft erg g**lturboman schreef:inderdaad, hele mooie wagenproximus schreef:Wauw!!!
Echt prachtig.
De kleur is ook top en de spoilertje staat ook goed.![]()

Ja Oranje olé olé, tegen die tijd plak ik er wel hup holland hup op.
Maar dat carrosserie verhaal, nah dat zien we dan wel weer, zoveel wordt er niet in gereden.
En hij is idd om lekker in te toeren...
Maar dat carrosserie verhaal, nah dat zien we dan wel weer, zoveel wordt er niet in gereden.
En hij is idd om lekker in te toeren...

Afgelopen zondag naar de meeting in Gronau geweest samen met m'n broertje Mark, hij m'n clio 16v en ik in de gtt.
Hier een paar foto's (die ik van andere fora's ffe heb "geleend")
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
En met de gtt hebben we de 3e plaats gehaald in de categorie "schunste cabrio".
Al met al een zeer geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar!
Hier een paar foto's (die ik van andere fora's ffe heb "geleend")
En met de gtt hebben we de 3e plaats gehaald in de categorie "schunste cabrio".
Al met al een zeer geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar!

Zo, de clio heeft ook weer een upgrade gehad, nieuwe remschijven van Brembo max dubbel geventileerd en Ferrodo remblokken, remt weer super! 

Nee deze spullen koop ik zelf in, is nog een stukkie goedkoper 

Oke dit gaat wel niet over de GTT, maar toch Renault gerelateerd nieuws bij ons:
M'n broertje Mark heeft sinds eergisteren een nieuwe aanwinst:
[img]http://images.speurders.nl/images/19/19 ... 2735_1.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/19/19 ... 2735_3.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/19/19 ... 2735_4.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/19/19 ... 2735_2.jpg[/img]
Volgende week haalt hij hem op, en dan zal er in de toekomst wel weer het 1 en ander aan gebeuren, misschien dat er dan wel een 2e projekt topic wordt geopend.
M'n broertje Mark heeft sinds eergisteren een nieuwe aanwinst:
[img]http://images.speurders.nl/images/19/19 ... 2735_1.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/19/19 ... 2735_3.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/19/19 ... 2735_4.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/19/19 ... 2735_2.jpg[/img]
Volgende week haalt hij hem op, en dan zal er in de toekomst wel weer het 1 en ander aan gebeuren, misschien dat er dan wel een 2e projekt topic wordt geopend.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo eindelijk eens een mooie megane...... 

Een twee liter, d'r komt zowiezo nog links en recht een uitlaatje onder... 

-
- Contacteer:
tis een 8klepper weinig verschil met de RSi maar misschien dat ie in de toekomst nog wel "gekietelt" wordt