Hallo,
Ik ga zaterdag misschien kijken naar deze 5 GTT. Het is een van de duurste qua vraagprijs op het internet maar volgens mij wel erg goed gerestaureerd. (de rode op marktplaats met vraagprijs 6.500, lukt me niet om een link te plaatsen helaas) De auto is in 2003 getaxeerd voor 9.800. Wat is deze auto nu waard, en kent iemand het verleden van de auto? Heeft ie schade gehad enz.
Ook zou ik graag OZ superturismo's onder auto plaatsen als het doorgaat. Weet iemand welk type en welke maat er onder past? En wat is mooier, 15 of 16 inch? En een goed adres waar ik deze kan krijgen?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Roel
Kent iemand deze auto?
-
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Roel,
Heb mensen weleens over de GT horen praten, maar weet niet of er mensen van het forum zijn wezen kijken.. ( volgens mij niet ).
En 15'' of 16'' is net wat je wilt hebben natuurlijk, 16'' oogt mooier naar mijn mening maar qua comfort ga je er niet op vooruit zeggen ze ..
En die velgen kan je bij je lokale bandenboer gewoon halen volgens mij
Ik krijg het linkje ook niet Dennis...
Heb mensen weleens over de GT horen praten, maar weet niet of er mensen van het forum zijn wezen kijken.. ( volgens mij niet ).
En 15'' of 16'' is net wat je wilt hebben natuurlijk, 16'' oogt mooier naar mijn mening maar qua comfort ga je er niet op vooruit zeggen ze ..

En die velgen kan je bij je lokale bandenboer gewoon halen volgens mij
Laatst gewijzigd door AnthonyR op di 4 jul 2006 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
vind het serieus een helehoop geld voor een GTT, maar ik heb um dan ook nog niet gezien
inmiddels ook gevonden in groningen en hij ziet er wel goed uit. maar toch blijf ik het een hoop geld vinden