Is het leden deel, zal waarschijnelijk aangepast worden, momentje geduld.suusiejjj schreef:doet het niet,,,
AUTOMAXX SUMMER EDITION -Chattopic-
-
- Über-Spammer
volgens mij heb je nog bij die bergingsauto gestaan met je telefoonPaul1916v schreef:@Sandy: nee was niet die clio met die striping en uitbouw..was een gewone clio (geen 16v) waar aan de buitenkant volgens mij neits aan veranderd was
-
Om precies te zijn is het van Dale !!Paul1916v schreef:t is van dale marieke! FOEI!
KLopt...

ZOW en nu mijn verhaal!!! Wij vonden het in woord SUPER
en als we een oud vrak inruilen op me werk dan neem ik hem wel mee volgend jaar dan mag iedereen deze auto bekrassen en de laatste dag in de fik steken (op de vuurkorf gooien liever
) zow dan is dat ook weer opgelost.
En nog ff over die groene Clio die heb ik op de takelwage gezien maar dat viel erg mee zo als ik ut ff zag, bumper hing half aan de auto en half op de grond, koplamp stuk en motorkap een deuk mijn eerste indruk was bumper ff omhoog tijerripie duke tape en klaar??? Maar de motor zal dan ook wel shade gehad hebben???
Ow ja op 1 iemand ben ik wel
boos
en dat is Wilma die zat gewoon schamteloos de pringels op te eten dat kan toch NIET volgend jaar GEWOON OP HET VUUR
En bedankt iedereen ik heb nog steeds dat klote deuntje in me hoofd wat we s'ochtend horden om +/- 05:30
Lief klein konijtje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijtje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijtje had een vliegje op zijn neus owwwwwwwwwwwwwwwwww lief enz.....

En nog ff over die groene Clio die heb ik op de takelwage gezien maar dat viel erg mee zo als ik ut ff zag, bumper hing half aan de auto en half op de grond, koplamp stuk en motorkap een deuk mijn eerste indruk was bumper ff omhoog tijerripie duke tape en klaar??? Maar de motor zal dan ook wel shade gehad hebben???
Ow ja op 1 iemand ben ik wel

En bedankt iedereen ik heb nog steeds dat klote deuntje in me hoofd wat we s'ochtend horden om +/- 05:30

Lief klein konijtje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijtje had een vliegje op zijn neus Lief klein konijtje had een vliegje op zijn neus owwwwwwwwwwwwwwwwww lief enz.....

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Zou toch zweren dat ik die zondagmiddag heb zien wegRIJDENHugo-R21 schreef:En nog ff over die groene Clio die heb ik op de takelwage gezien maar dat viel erg mee zo als ik ut ff zag, bumper hing half aan de auto en half op de grond, koplamp stuk en motorkap een deuk mijn eerste indruk was bumper ff omhoog tijerripie duke tape en klaar??? Maar de motor zal dan ook wel shade gehad hebben???

Die groene met de striping dus, zoals op dat fotootje een pagina terug.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
die was het niet. zijn meer groene clio's op de wereld

Nee.. het was dezele mouton noir (sandy) schreef:was dat die groene met gouden striping dan?crazy ass clio schreef:dat heb ik zien gebeuren maar dat was zijn eigen schuld hij was straal bezopen ! en voor hij het wist werdt hij afgevoerdt naar het ziekenhuis omdat de eigenaren van de opels een hardhandig woordje met em moest spreken !
[img]http://img257.imageshack.us/img257/3343/11717152zj.jpg[/img]
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8792/dsc042390jm.jpg[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
nee een gewone clio was het..
en heb idd met mn telefoon bij de bergingswagen gestaan, maar was al donker hè, dus foto mislukt

@Hugo: deuntje zit hier ook nog in mn hoofd..bang dat t nog even niet weggaat
en heb idd met mn telefoon bij de bergingswagen gestaan, maar was al donker hè, dus foto mislukt

@Hugo: deuntje zit hier ook nog in mn hoofd..bang dat t nog even niet weggaat

Ja sorry hoor! Die Pringles Light branden toch niet lekkerHugo-R21 schreef:Ow ja op 1 iemand ben ik welboos
en dat is Wilma die zat gewoon schamteloos de pringels op te eten dat kan toch NIET volgend jaar GEWOON OP HET VUUR
![]()

-
- Contacteer:
altijd nog beter dan: wak wak wakker worde wak wak wak wak erwordeEn bedankt iedereen ik heb nog steeds dat k*%$e deuntje in me hoofd wat we s'ochtend horden om +/- 05:30
wakwakwak wak wakker worden......... KOM OP WAKKKER WORDUHHHHH!!!!!,
dat draaiden ze op de truck tegenover ons

Hi hi, die hebben we ook een keer gehoord ja
Gelukkig heeft Jacco ons die bespaard

Gelukkig heeft Jacco ons die bespaard

-
- Contacteer:
maar dan in 1 of andere hardcore uitvoering, ze hadden overigens niets andersJanine schreef:Als ik me niet vergis is dit het liefkozende moederdag-wakker-wordt-liedje van Jochem Myjer uit zijn show Adéhadé

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Om moe van te worden al diele mouton noir (sandy) schreef:maar dan in 1 of andere hardcore uitvoering, ze hadden overigens niets andersJanine schreef:Als ik me niet vergis is dit het liefkozende moederdag-wakker-wordt-liedje van Jochem Myjer uit zijn show Adéhadédan hardcore

Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
hahaha, een nachtje ouderwets hakke gaat nog welFrits schreef:Om moe van te worden al diele mouton noir (sandy) schreef:maar dan in 1 of andere hardcore uitvoering, ze hadden overigens niets andersJanine schreef:Als ik me niet vergis is dit het liefkozende moederdag-wakker-wordt-liedje van Jochem Myjer uit zijn show Adéhadédan hardcore
hardcore....
![]()
maar 4 dagen en nachten gaat toch een beetje vervelen

Dan sliep je dus nog, die bewuste vrijdagochtendWilma schreef:Gelukkig heeft Jacco ons die bespaard

Zet je blauwtand ff aan danMarieke schreef:JAAAAAAAAAA die hoorde ik zaterdag- of zondagochtend toen ik ging douchen...die is coolDie wil ik
![]()
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
'k heb hem net binnen, een of andere add remixJacco Osté schreef:Dan sliep je dus nog, die bewuste vrijdagochtendWilma schreef:Gelukkig heeft Jacco ons die bespaard![]()
Zet je blauwtand ff aan danMarieke schreef:JAAAAAAAAAA die hoorde ik zaterdag- of zondagochtend toen ik ging douchen...die is coolDie wil ik
![]()

-
- Contacteer:
ja dat weet ikRonnie Detmers schreef:Weet iemand van welk merk/leverancier die ketting stuurtjes komen?? Die lagen volgens mij daar waar de Twingo Angel Eyes ook lagen.

was de stand van http://www.speedfactory.nl
-
Zo hé, ik zit net te lezen op het Automaxx.nl forum. Schijnt nogal een puinhoop geweest te zijn daar. Hebben er leden van hier ook schade opgelopen?
Ik weet nog wel de eerste keer Automaxx. Toen ik wegreed heeft een of andere sukkel ook een kras van zo'n 80 cm op de zijkant gezet.
Ik weet nog wel de eerste keer Automaxx. Toen ik wegreed heeft een of andere sukkel ook een kras van zo'n 80 cm op de zijkant gezet.
Niet alweer he....
Een paar pagina's terug staat het complete verhaal 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb ze inmiddels gevonden, althans via mail prijs en foto gekregenle mouton noir (sandy) schreef:ja dat weet ikRonnie Detmers schreef:Weet iemand van welk merk/leverancier die ketting stuurtjes komen?? Die lagen volgens mij daar waar de Twingo Angel Eyes ook lagen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
is idd een paar pagina's geleden al wat over besproken en een beetje uit de hand gelopenAndré ter Velde schreef:Zo hé, ik zit net te lezen op het Automaxx.nl forum. Schijnt nogal een puinhoop geweest te zijn daar. Hebben er leden van hier ook schade opgelopen?

Volgens mij had alleen Monica een kras op dr auto? Maar is niet zeker of dat 'per ongeluk' is gedaan of niet.
abs!!!!Janine schreef:Ja 1 nachtje stampen gaat prima![]()

dit jaar geen verveleden figuren om half zes 's ochtends bij de vuurkorf gehad dus?Hugo-R21 schreef:ZOW en nu mijn verhaal!!! ......

-
- Contacteer:
ja? toch hier http://www.speedfactory.nl? zou wel cool staan in een twingo!Ronnie Detmers schreef:Heb ze inmiddels gevonden, althans via mail prijs en foto gekregenle mouton noir (sandy) schreef:ja dat weet ikRonnie Detmers schreef:Weet iemand van welk merk/leverancier die ketting stuurtjes komen?? Die lagen volgens mij daar waar de Twingo Angel Eyes ook lagen.
-
- Contacteer:
sjonge, laat die ouwe tochRianne RT schreef:Niet alweer he....Een paar pagina's terug staat het complete verhaal
ff
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haha idd, zien dr echt cool uit, alleen lijken ze me erg ver naar voren te komen, duur zijn ze niet 139,- excl. naaf.le mouton noir (sandy) schreef:ja? toch hier http://www.speedfactory.nl? zou wel cool staan in een twingo!Ronnie Detmers schreef:Heb ze inmiddels gevonden, althans via mail prijs en foto gekregenle mouton noir (sandy) schreef:ja dat weet ikRonnie Detmers schreef:Weet iemand van welk merk/leverancier die ketting stuurtjes komen?? Die lagen volgens mij daar waar de Twingo Angel Eyes ook lagen.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... tuur01.jpg[/img]

fak he, das daaaaag met het 1 handje sturen. Als je dat doet, ligt je eelt o je hand zo op de mat.. en dan is het bloeden