Er zijn inderdaad wel wat spullen daar achtergebleven, noem o.a. een witte (kaduke) partytent en een vuurkorf....

Misschien een handige tip: niet alles geloven wat je hoort...suusiejjj schreef:trouwens ik had gehoord dat er het weekend auto's bekrast waren en auto in de fik gestoken maar ook dat er een meisje neer gestoken was...zondag middag geloof ik en dat mischien automaxx volgend jaar er niet meer is omdat het steets erger wordt ..
zou wel erg jammer wezen als automaxx summer edition afgeschaft werdt..
![]()
Ik heb helemaal niets mee gekregen van een meisje dat neer gestoken was,, jullie wel??
behalve die groene clio dan, waare ze 't op 't automaxx forumcrazy ass clio schreef:gelukkig is er bij onze groep ook niks gebeurt !
als je alle verhelen zo moet geloven zijn we 1 van de weinige !
maar gelukkig zijn de renaultjes naar mijn weten onbeschadigdt geblen
mischien wel een liefhebber
Kon niet missen he, ff naar je dakkie gekekenle mouton noir (sandy) schreef:'k heb me weer kostelijk vermaakt van 't weekeinde, leuk
dat er ook nog wat rtcers langs onze stand(je) gelopen zijn![]()
bij ons ook niks gebeurt hoor!, ja alleen een beetje verbrand.........
'k heb de blaren op m'n schouders
het zal je auto maar zijn waar een zatteling op in rijdtcrazy ass clio schreef:dat heb ik zien gebeuren maar dat was zijn eigen schuld hij was straal bezopen ! en voor hij het wist werdt hij afgevoerdt naar het ziekenhuis omdat de eigenaren van de opels een hardhandig woordje met em moest spreken !
was dat die groene met gouden striping dan?crazy ass clio schreef:dat heb ik zien gebeuren maar dat was zijn eigen schuld hij was straal bezopen ! en voor hij het wist werdt hij afgevoerdt naar het ziekenhuis omdat de eigenaren van de opels een hardhandig woordje met em moest spreken !
'k dacht al 'k heb verder geen groene clio's gespot daarcrazy ass clio schreef:nee een blauwe 16v
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=21936crazy ass clio schreef:WAAR zijn de fotos eigenlijk