Ook leuke foto's....... maar in het echt is de aktie nog gaver....

En het mooiste is dat de rtc er ook gewoon bij mag zijn......
Dus heb jij volgende x ook zin in een stukje gecontroleerd sturen ( niet lomp gas geven , kan ook wel maar dan red je het niet

Je krijgt ff een nette uitleg hoe en wat, en als je echt alles perfect wil weten, rijden ze zelfs met je mee en geven ze je tips
En wees niet bang dat als je een pion raakt dat het schade oplevert ( oke als je het echt heel lomp doet.... mischien ) ik heb er wel een paar geraakt maar geen schade....

Wat je wel ff moet bedenken ...je banden, die hebben wel wat te verduren als je op het scherpst van de snede wil rijden .......
Meedoen kost 15 euro maar je hebt veel meer lol dan karten

HELM is wel verplicht .......en das alleen maar voor je eigen velligheid ( ookal is het nog zo warm , afgelopen x )
Ik ben benieuwd of er meer mensen mee gaan de volgende x ...
OJA en die diehards die al jaren meedoen reden hier met semi slicks ronde tijden van 53 sec of hoger en chris deed er 1 in 54 sec en de rest in de 55 sec.......met straatbanden....dus het is zeker mogelijk

Ik deed de meeste in 57/58 sec ...ik had wat last achterop het terrein waar de 5 over wat hobbeltjes ging en me knie telkens tegen de pook knalde en dus de 5 uit zijn 2de versnelling schoot ....lag puur aan mij want chris had er geen last van .......