Project EdjuhR5GTE
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
Project EdjuhR5GTE:
Merk: Renault
Model: 5 GTE
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Blue Sport
Bouwjaar: 1990
Exterieur Vervangen: -Nummerplaathouder ( Staat nu geen reclame meer op van de garage maar Streetracer )
-Uitlaat ( Devil met middendemper er tussenuit )
-Autostyle ruitenwissers ( Blauw )
Exterieur wat nog moeten worden vervangen: -Voorbumper ( Flink beschadigd )
-Nieuwe luchtfilter ( K&N zeer waarschijnlijk met directe koude luchttoevoer )
-Normale scharnieren eruit en vleugel erin
Interieur: -Nieuwe hoezen omdat de bestuurdersstoel aan de zijkant kapot is ( Eerst dicht geplakt met grijze tape en toen de nieuwe hoes erom heen )
-Cd houder in dezelfde stijl van de hoezen
[img]http://hpbimg.carshop-rotterdam.nl/DSC00971.JPG[/img]
Interieur wat er nog in moet:-Neon onder het dashbord of in de ventilatoren
-Neon band op de radio
-Engine starter
[img]http://pa000152.host.inode.at/catalog/i ... witch2.jpg[/img]
I.C.E.
Radio: LG LAC-M1500
Functies: cd, radio
LCD-scherm
Kleuren scherm: Blue Negative
Vermogen 4 x 50 Watt
RDS
EON
Voorkeuzezenders: 24
Afstandsbediening
Diefstalbeveiliging: afneembaar front
Formaat: DIN
MP3 afspelen
Pre-out(s): 2
[img]http://images.kieskeurig.nl/images/prod ... 6E_big.jpg[/img]
Versterker: Boschmann PCA 4800CX
Max vermogen: 800Watt
RMS vermogen: 4x 60W(4)
Filter: Low-pass 40-150Hz
High-pass 80-1200Hz
Input sensetivity: HL 7-1V/RCA 0,2-2V
Afmetingen: 250 x 45 x 355mm
2 stabiel in stereomode - inschakelvertraging - ingangsniveau regeling - beveiliging tegen
oververhitting en kortsluiting- tri-mode schakeling - subsonic filter 90Hz
[img]http://www.boschmann.nl/produkten/image ... 4800cx.jpg[/img]
Speakers: Boschmann G9633S
Afmeting:6 x 9 inch Ø
Systeem: 4 weg
Max/RMS vermogen: 400W Max/ 180W RMS
RMS vermogen: 4
Freq. Response: 30 Hz- 23.000Hz
Aanbevolen versterker: 5-170W RMS per kanaal
Sensitivity: 91 dB/W*m (SPL)
Incl.: bevestigingsmateriaal, grill en speakerkabel
[img]http://www.boschmann.nl/produkten/image ... g9633s.jpg[/img]
Subwoofer: Excalibur XX.12
400 watt max
4 ohms
freq resp 42 - 2kHz.
10 inch woofer.
Inkl. Neon verlichting
Bekabeling: -Caliber 10mm Ø
I.C.E. wat er waarschijnlijk nog in komt: -Stroomwisselaar
-Monitor
-Me XBOX die nu nog in huis staat
Ik heb helaas geen fotos van de stat waarin de auto nu verkeerd maar die zullen snel volgen.
M.V.G. EdjuhR5GTE
Merk: Renault
Model: 5 GTE
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Blue Sport
Bouwjaar: 1990
Exterieur Vervangen: -Nummerplaathouder ( Staat nu geen reclame meer op van de garage maar Streetracer )
-Uitlaat ( Devil met middendemper er tussenuit )
-Autostyle ruitenwissers ( Blauw )
Exterieur wat nog moeten worden vervangen: -Voorbumper ( Flink beschadigd )
-Nieuwe luchtfilter ( K&N zeer waarschijnlijk met directe koude luchttoevoer )
-Normale scharnieren eruit en vleugel erin
Interieur: -Nieuwe hoezen omdat de bestuurdersstoel aan de zijkant kapot is ( Eerst dicht geplakt met grijze tape en toen de nieuwe hoes erom heen )
-Cd houder in dezelfde stijl van de hoezen
[img]http://hpbimg.carshop-rotterdam.nl/DSC00971.JPG[/img]
Interieur wat er nog in moet:-Neon onder het dashbord of in de ventilatoren
-Neon band op de radio
-Engine starter
[img]http://pa000152.host.inode.at/catalog/i ... witch2.jpg[/img]
I.C.E.
Radio: LG LAC-M1500
Functies: cd, radio
LCD-scherm
Kleuren scherm: Blue Negative
Vermogen 4 x 50 Watt
RDS
EON
Voorkeuzezenders: 24
Afstandsbediening
Diefstalbeveiliging: afneembaar front
Formaat: DIN
MP3 afspelen
Pre-out(s): 2
[img]http://images.kieskeurig.nl/images/prod ... 6E_big.jpg[/img]
Versterker: Boschmann PCA 4800CX
Max vermogen: 800Watt
RMS vermogen: 4x 60W(4)
Filter: Low-pass 40-150Hz
High-pass 80-1200Hz
Input sensetivity: HL 7-1V/RCA 0,2-2V
Afmetingen: 250 x 45 x 355mm
2 stabiel in stereomode - inschakelvertraging - ingangsniveau regeling - beveiliging tegen
oververhitting en kortsluiting- tri-mode schakeling - subsonic filter 90Hz
[img]http://www.boschmann.nl/produkten/image ... 4800cx.jpg[/img]
Speakers: Boschmann G9633S
Afmeting:6 x 9 inch Ø
Systeem: 4 weg
Max/RMS vermogen: 400W Max/ 180W RMS
RMS vermogen: 4
Freq. Response: 30 Hz- 23.000Hz
Aanbevolen versterker: 5-170W RMS per kanaal
Sensitivity: 91 dB/W*m (SPL)
Incl.: bevestigingsmateriaal, grill en speakerkabel
[img]http://www.boschmann.nl/produkten/image ... g9633s.jpg[/img]
Subwoofer: Excalibur XX.12
400 watt max
4 ohms
freq resp 42 - 2kHz.
10 inch woofer.
Inkl. Neon verlichting
Bekabeling: -Caliber 10mm Ø
I.C.E. wat er waarschijnlijk nog in komt: -Stroomwisselaar
-Monitor
-Me XBOX die nu nog in huis staat
Ik heb helaas geen fotos van de stat waarin de auto nu verkeerd maar die zullen snel volgen.
M.V.G. EdjuhR5GTE
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Heb je die Boschmann spullen al?
zoneej is het nog niet te laat om wat anders te bestellen/kopen...
zoneej is het nog niet te laat om wat anders te bestellen/kopen...
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
ik had die boschmann spullen al, tot groot ongenoegen van me onderbuurman.
ik had het op de radio aan gesloten en de radio op de pc.
ik draai bijna niets anders dan explosive car tuning dus dan ken je wel na gaan
en ben al doof geworden erdoor
gister knallende oorpijn...
zit er gewoon een gat in m'n trommelvlies
ik had het op de radio aan gesloten en de radio op de pc.
ik draai bijna niets anders dan explosive car tuning dus dan ken je wel na gaan
en ben al doof geworden erdoor
gister knallende oorpijn...
zit er gewoon een gat in m'n trommelvlies
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
wat kan ik dan wel nagaan?
zo bijster goed staat Boschmann niet bekend om z'n hardheid om dan maar helemaal neit te spreken over zuiverheid..
zo bijster goed staat Boschmann niet bekend om z'n hardheid om dan maar helemaal neit te spreken over zuiverheid..
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
kheb al 3x die achterlijke lui van de woningbouwverreniging op bezoek gehad vanwege geluidsoverlast.
wat de hardheid en zuiverheid betreft; ik heb er anders geen last van hoor
wat de hardheid en zuiverheid betreft; ik heb er anders geen last van hoor

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
neej maar jij hebt ook een gat in je trommelvlies. 
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
tja...dat krijg je er gratis bij moet je maar zien 
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
vind je het gek?EdjuhR5GTE schreef:kheb al 3x die achterlijke lui van de woningbouwverreniging op bezoek gehad vanwege geluidsoverlast.
wat de hardheid en zuiverheid betreft; ik heb er anders geen last van hoor
je leeft namelijk niet alleen op de wereld toch?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
nee maar meneer de toneelspeler zit wel lekker elke dag in zijn tuintje met vrienden te oefenen en dat is echt nie leuk als je ff moet leren ofzo 

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Mijn aller eerste 6x9 speakers waren van Boschmann. Voor mij nooit meer. Leuk voor een vrouwke die de radio niet hard zet ofzo maar eigenlijk is het gewoon grote rotzooi
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
die hoezen zitten er al in
kadotjuh van m'n meissie
past ook wel leuk bij mijn tribal draak op t achterraam
kadotjuh van m'n meissie

past ook wel leuk bij mijn tribal draak op t achterraam
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
whahaha toch nog iets speciaals 

-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Ja, zo'n tribal zie je bijna nergens nee.... 
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ieder zijn smaak 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
PreciesLuco/Alpine-racer Posted: Sun Jun 18, 2006 4:07 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
ieder zijn smaak

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
is dit jou oude chris?
Pfff... Laat iedereen toch eens effe lekker in zijn waarde, zeg. Ieder zijn smaak, ieder zijn ding. Waar maakt men zich druk om?
Denk dat heel wat mensen het niet tof zouden vinden als ik overal mijn mening over zou ventileren. Hou het voor je of show some respect voor andermans keuzes.
Denk dat heel wat mensen het niet tof zouden vinden als ik overal mijn mening over zou ventileren. Hou het voor je of show some respect voor andermans keuzes.
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
wie weet wat de computer in een GTE 1.7I allemaal regeld?
ik koop namelijk een blok zonder computer maar kheb er zelf ook nog 1 van mijn 1.7.
ik koop namelijk een blok zonder computer maar kheb er zelf ook nog 1 van mijn 1.7.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
hou er wel rekening mee dat er phase 1 en phase 2 blokken zijn ook bij een GTE!!! en de ecu`s daarvan zijn niet uitwisselbaar meen ik maar hooliead weet er iets meer vanEdjuhR5GTE schreef:wie weet wat de computer in een GTE 1.7I allemaal regeld?
ik koop namelijk een blok zonder computer maar kheb er zelf ook nog 1 van mijn 1.7.
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
hoe ken je dan zien wat voor phase je hebt?
Waarom zou je een ander blok kopen, zonder dat je weet of je huidige blok wel kapot is?
Ik zou eerst eens een paar dingetjes nalopen, vervangen en dan kijken hoe het ervoor staat. Je probleem klonk nogal als iets dat relatief simpel te verhelpen is.
Straks koop je een ander blok, maar laat je al de randapparatuur zitten en blijft het probleem. Zou toch zonde zijn, he...

Straks koop je een ander blok, maar laat je al de randapparatuur zitten en blijft het probleem. Zou toch zonde zijn, he...

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
aan het inlaatspruitsuk en uitlaatspruitstukEdjuhR5GTE schreef:hoe ken je dan zien wat voor phase je hebt?
maar wat is precies het probleem eigenlijk?
voeg me anders maar toe op msn: renault5gtepower@hotmail.com
en inderdaad wat merijn zegt eerst kijken naar de rand-apparatuur die gte blokjes zijn niet snel kapot te krijgen
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
Ik heb het je net al in een PM verteld maar je kunt idd de phase 1 en phase 2 ecu's niet uitwisselen. op mijn site kun je foto's zien hoe je het verschil van de blokken kan zien.
http://www.renault5.nl/verschillen-p1-p2.htm
http://www.renault5.nl/verschillen-p1-p2.htm
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
nah ik moet zo te zien eerst er een nieuwe keerring in hebben
en een verdeelkap + de rest wat er achter zit
en hij moet goed worden afgesteld want er klopt niets van de ontsteking denk ik
en een verdeelkap + de rest wat er achter zit
en hij moet goed worden afgesteld want er klopt niets van de ontsteking denk ik
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
en mijn blok heeft 310.000 gedraait en die andere 195.000
dat ken ook wel mee wegen toch?
dat ken ook wel mee wegen toch?
Ligt een beetje aan de kosten van dat blok... Ik zou liever een blok oprijden tot ie technisch echt niet meer goed is, dan dat ik een blok met ook al 2 ton op de klok in je auto te hangen, waarvan je ook niet weet hoe die behandeld is. Maar ja, het kan... Het scheelt wel een tonnetje. 

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
ontsteking valt niet af te stellen bij een GTEEdjuhR5GTE schreef:nah ik moet zo te zien eerst er een nieuwe keerring in hebben
en een verdeelkap + de rest wat er achter zit
en hij moet goed worden afgesteld want er klopt niets van de ontsteking denk ik
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
enig idee hoeveel ik kwijt ben aan afstellen en vervangen van de onderdelen ( zie iets hier boven )
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
wattan? er moet toch iets zijn waardoor ie nie goed loopt?
nog ff een vraagie: phase 1 bumpers kennen die ook op een 2 ( want die heb ik volgens mij )
nog ff een vraagie: phase 1 bumpers kennen die ook op een 2 ( want die heb ik volgens mij )