Wij hebben deze wel eens gezien bij Stoutjesdijk toch..., of was Haasie erbij..?
Binnekort ff mee naar Renesse...., best geinig om met een GT ff rond te knallen...
jaja jij wil wel zon hitsig duits kippie he, voor een mcflurrieIvo8hoven schreef:Klopt idd, maar er reden (rijden) er 2 rond, een Oranje, en een parelmoer, die stond ooit bij Noorlandert te koop...![]()
Wij hebben deze wel eens gezien bij Stoutjesdijk toch..., of was Haasie erbij..?
Binnekort ff mee naar Renesse...., best geinig om met een GT ff rond te knallen...
Die gozer van wie deze was is een vage kennis van me uit Zevenhuizen.Chris schreef:Die andere oranje is de XX-TJ-75. Hebben we inderdaad gespot bij Stoutjesdijk, en is vorrig jaar verkocht door Noorlander. Ik ken de gast die hem ooit zo spoot.![]()
Komt door de warmte.Paul1916v schreef:Stond die grille altijd al zo bol Chris?
Hoeveel wil je er, Ivo?Ivo8hoven schreef:Zijn er niet wat meer foto's van Oegstgeest....?
Ik ga een poging doen alleen me internetverbinding werkt niet meeIvo8hoven schreef:Gooi wat leuks online man
Nee helemaal niet, was erg rustigFlorus schreef:Was lekker druk a/d kobaltweg vanavond.............
Die komen morgen wel, ben misselijkChris schreef:Ben ook wel benieuwd naar de "picas" RJ.
Juist die in Leerdam is heel erg lelijkjochem de haas schreef:Ik vind de vkv panden nou niet echt een super uitstraling hebben en dan vooral die in leerdamdus ik ben benieuwd
Nee dat voer van vanavond of vanmiddagChris schreef:Aii.. Zonnesteek? Sterkte!
De rest van de foto's komt er zo aan.Chris schreef:Was echt een heel mooi terrein!
Gaat het alweer een beetje RJ?
Dankje Chris, bewegende auto's fotgraferen blijft lastigChris schreef:Mooie foto's RJ!En dat voor de eerste keer!
-Ray- schreef:ouwe bekende