R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

eevvoo schreef:de olieretour leidingen zijn anders het ene type werkt met een lange slang de ander met een lange pijp en een stukje slang.
je moet hem gewoon compleet er af halen, kan niet missen.

bij het ene type schroef je de olieretourpijp er op met een pakking er tussen en bij de ander schroef je olie retour in het turbohuis , ff handig om te weten.. :smoke:
ok bedankt dan weet ik waar ik morgen op moet letten
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

morgen als alles meezit ander compleet blok met andere turbo ophalen :p
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

en waar kan ik het beste een oliecooler set kopen en van welk merk voor een redelijke prijs?
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op za 24 jun 2006 7:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Bart V schreef:mocal.

http://www.dutchpowertrading.nl
ok bedankt
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Hey Danny, die kerel van onderdeel-nodig.nl is wel goed hoor, daar heb ik ook een ander turbootje gehaald! die aansluitingen heb ik nix verschillends aan kunnen ontdekken, alleen de vorm van het huis is iets anders, maar maakt niets uit!

maar mss is een ander blok geen gek idee :)
Mrtn = Maarten
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Mrtn schreef:Hey Danny, die kerel van onderdeel-nodig.nl is wel goed hoor, daar heb ik ook een ander turbootje gehaald! die aansluitingen heb ik nix verschillends aan kunnen ontdekken, alleen de vorm van het huis is iets anders, maar maakt niets uit!

maar mss is een ander blok geen gek idee :)
heb een compleet blok kunnen kopen met andere turbo.
heb beetje gekeken wat het verschil was als ik losse turbo kocht of met blok
en had dit compleet voor een redelijk prijs.
en als het aan de cilinderkop heeft gelegen dat ie slecht liep, wat ik nu dus hoop, dan zou ie nu.............

en als alles meezit hangt er morgen het andere blok erin :p
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

mn nieuwe blok hangt erin :p

morgen de kabelboom voor de zekerheid helemaal controleren en weer monteren
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

voor de foto liefhebbers :p :D


[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0607.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0608.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0609.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0610.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0615.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0614.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0618.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0612.JPG.JPG[/img]
en als laatste een vroeg verjaardags cadeautje :p

veder heb ik vandaag ook weer mn 15inch gemonteerd want daar zijn dese week op 2 velgen nieuw rubber op gemonteerd :p
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

hopelijk nu dan van al je probs af :).

trouwens elke x als ik jou auto weer zie vind ik het jammer van de plakbooskijkers sorry (F)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

alles beter als die las booskijker (D)
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

kwestie van smaak,
gelast vind ik zelf toch mooier...


hoop dat je nu van de problemen af bent !!!
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

kool schreef:hopelijk nu dan van al je probs af :).

trouwens elke x als ik jou auto weer zie vind ik het jammer van de plakbooskijkers sorry (F)

hm vind het zelf niet misstaan maar vind gelaste zelf ook iets mooier maar dat werd me afgeraden toen ik de wagen restaureerde door de plaatwerker er zou veel kans zijn dat het helemaal aftekende.
Ad van Haperen
Berichten: 5838
Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

grondig aangepakt danny, ik mag hopen dat je nu eigenlijk van het gezeik afbent en eindelijk eens goed kan vlammen (Y)
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Ferdy schreef:kwestie van smaak,
gelast vind ik zelf toch mooier...


hoop dat je nu van de problemen af bent !!!
dat hoop ik ook want anders heb ik ruzie hier en moet ik mn orginele blok weer gaan monteren als het niet snel goed wil functioneren :(
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

(Hoolie)-Ad schreef:grondig aangepakt danny, ik mag hopen dat je nu eigenlijk van het gezeik afbent en eindelijk eens goed kan vlammen (Y)
dat hoop ik ook :p

dadelijk voor de zekerheid de helekabelboom nameten en daarna monteren

en als alles meezit is morgen mn nieuwe tellerkabel binnen en kan ik verder met dichtbouwen :p
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

heb je dingen verandert aan de kabelboom dan??
Mrtn = Maarten
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Mrtn schreef:heb je dingen verandert aan de kabelboom dan??
nee maar die is er compleet met blok eruit gehaald.
dus nu ie er toch naast ligt kon ik meteen checken voor de zekerheid er geen breuken inzaten. en die zaten er ook niet in :)

alleen nu heb ik alle isolatie eraf gehaald en en issoleer ik hem opnieuw maar dan zo dat ik hem ook netjes weg kan leggen in de moterruimte :p
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

rotspul.... die isolatie hè :D kheb het toen ook allemaal weggesneden en vervangen voor 'normale' darm.
Mrtn = Maarten
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Mrtn schreef:rotspul.... die isolatie hè :D kheb het toen ook allemaal weggesneden en vervangen voor 'normale' darm.
ja nogal al die vieze lijm :p alleen jij hebt zwarte isolatie gebuikt. ik blauwe :P
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Ad van Haperen
Berichten: 5838
Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Kun je om te testen niet beter eerst met die adnere luchtinlaat (die bij dit nieuwe blok hoort) testen, wie weet zit daar wel iets fout in
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

ziet er goed uit iig.
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Waar gaat dat derde slangetje op je inlaatspruitstuk heen??
Mrtn = Maarten
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Gokje!
Slang 1 Actuator
Slang 2 Dumpvalve
Slang 3 Turbo druk meter

Edit: Waar zit de lucht weger/mapsensor??
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Abel schreef:Gokje!
Slang 1 Actuator
Slang 2 Dumpvalve
Slang 3 Turbo druk meter

Edit: Waar zit de lucht weger/mapsensor??
slang 2+3 goed en slang 1 benzine druk regelaar
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

net blok gestart na hem een paar keer rond te laten gaan (zonder de bobine aangesloten te hebben):( een 3 cilinder en een jankende turbo :(
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Gatverpielekes. :(
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Danny van Duren schreef:net blok gestart na hem een paar keer rond te laten gaan (zonder de bobine aangesloten te hebben):( een 3 cilinder en een jankende turbo :(
......Ja, en nu...???

:~ het gaat toch niet weer opnieuw beginnen he....?
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Ivo8hoven schreef:
Danny van Duren schreef:net blok gestart na hem een paar keer rond te laten gaan (zonder de bobine aangesloten te hebben):( een 3 cilinder en een jankende turbo :(
......Ja, en nu...???

:~ het gaat toch niet weer opnieuw beginnen he....?
tja nu verjaardag vieren ben jarig :D
en morgen maar kleppen stellen en compressie meten


en als er iets niet goed is alles eruit en word het weer gte
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Gefeliciteerd :biertjuh:
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

maar geen automaxx dit weekend ben ik bang :@
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op vr 30 jun 2006 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

AnthonyR schreef:Gefeliciteerd :biertjuh:
dank je
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Danny van Duren schreef:
Abel schreef:Gokje!
Slang 1 Actuator
Slang 2 Dumpvalve
Slang 3 Turbo druk meter

Edit: Waar zit de lucht weger/mapsensor??
slang 2+3 goed en slang 1 benzine druk regelaar
kan niet, 2 zitten al doorgelust op elkaar. Ik bedoel aan de bijrijderszijde van het inlaatspruitstuk, de derde die naar achter (ri. schutbord) loopt!
Mrtn = Maarten
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Mrtn schreef:
Danny van Duren schreef:
Abel schreef:Gokje!
Slang 1 Actuator
Slang 2 Dumpvalve
Slang 3 Turbo druk meter

Edit: Waar zit de lucht weger/mapsensor??
slang 2+3 goed en slang 1 benzine druk regelaar
kan niet, 2 zitten al doorgelust op elkaar. Ik bedoel aan de bijrijderszijde van het inlaatspruitstuk, de derde die naar achter (ri. schutbord) loopt!
die gaat naar turbometer en ecu
Plaats reactie