Al een hele tijd ben ik naast mijn Trabantjes toch echt wel heel erg gecharmeerd van een Clio 16V, en zit al enige tijd te denken om mijn min of meer dagelijks gebruiks- Trabant (met VW motor, dus nét iets comfortabeler dan 2-takt) te vervangen door een 16V.
Ik ben jullie allemaal erg dankbaar voor de aankoopadviezen die jullie al aangaven, daar ben ik dus niet meer naar op zoek (jaja, ik heb de zoekfunctie gebruikt
Ik ben wel op zoek naar aankoopadviezen in de zin van is het handig een clio 16V aan te schaffen.
Ik rij niet veel kilometers, en vooral kleine stukken, maar heb enorm veel plezier in auto rijden, en zou graag een iets pittigere auto willen.
Ik heb GEEN verstand van modernere auto's, maar tot op heden heb ik mij redelijk kunnen redden met handboeken etc, maargoed een polo 1.1 motor (die in mijn trabant ligt) is toch net wat anders...
Naar mijn inschatting zal ik dus kleinere problemen best zelf op kunnen lossen, maar grotere dingen als motor uit elkaar halen etc. lijkt me nog niet echt voor mij weg gelegd.
Zijn de kosten erg hoog ten opzichte van andere auto's voor een 16V?
Ik hoor graag van jullie wat jullie denken, en tips zijn erg welkom!